Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Bij anderen zijn er wel positieve reacties leesbaar. Om nog maar niet te spreken over degenen die niet expliciet reageren. 2) Dit is pertinent onwaar. Frustraties en woede zijn fenomenen die niet bij mij passen, omdat ik ze als gebreken aan mijn zelfbeheersing zou beschouwen. Wie kwaad wordt, verliest gedurende een bepaalde periode zijn macht over zijn ratio en is dus even geen mens. Zoiets zou ik mezelf nooit toestaan. 3) Een rare conclusie die heel veel over jouzelf zegt. Sterkte! |
![]() |
||
Citaat:
Ten tweede, ooit over generalisering gehoord? Ten derde, waardoor de cynisme, of is dit de generalisering? Je mag je wel enigzins verdedigen, wil je dit standpunt houden. Ik daag je hierbij uit. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
En die stank die om je heenhangt, hoe los je dat op? :\
|
Verwijderd
|
Mm ja, veel van m'n vrienden roken dus ik ben het wel gewend ofzo, en verder blow ik regelmatig dus de smaak ken ik ook wel, valt best mee te leven. Liever niet, maar het boeit me eigenlijk niet heel veel, diegene moet het helemaal zelf weten en als ik verliefd ben wordt dat door roken heus niet minder.
|
![]() |
|
Wat maakt t nou uit of ie rookt of niet. Als je vriend/vriendin wil roken dat doet ie dat toch. En ik vind t ook echt onzin van dat het niet lekker is 'om met iemand te zoenen die rookt of heeft gerookt'(stomme @#%* reclame).
En als je niet wil dat je vriend/vriendin in jou bijzijn rookt kan je dat toch ook zeggen. Hij/zij zeikt toch ook niet over jouw gewoontjes (neem ik aan). Anders ist natuurlijk weer een ander verhaal he ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar goed jij vind het niet erg, andere mensen wel. En ik maak hierop uit dat je het niet erg vind omdat jij iemand accepteerd zoals die is met zn slechte gewoontes en al. MAAR nu komt die: Hoe lang denk je het vol te houden met iemand waarvan je dingen irriteerd? Als je met zo iemand zou gaan samen wonen en jij rookt zelf niet en je komt in een huis dat muf en rokerig ruikt de asbak puilt weer ns uit van de as. En stel je voor dat je verder wilt met zo'n persoon... en hij of zij gaat dood op haar of zijn 35ste vanwege longkanker? Vind je dat ook niet erg? Neej ik vind het wel erg, als ik een vriendin zou hebben zou ik willen dat ze heeeeel gezond was en dat ze gelukkig is zonder verslaving. Roken is gewoon heel heel heel slecht... het is zo. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Wow, dat hij dat toelaat... ![]()
|
Rook zelf niet, ook nooit gedaan.. ook lang genoeg gezegt nooit iets te willen met iemand die rookt.. tot ik een meid tegenkwam die rookt. Maarja, zoiets moet ze zelf weten.. wist dat vantevoren en ze hoeft zich voor mij niet aan te passen (heb namelijk ook geen zin om mijn gedrag en gewoontes alteveel te moeten aanpassen voor haar).
Maar ze is inmiddels zelf gestopt.. en ze houd t al aardig lang vol.. wel beter en lekkerder ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als iemand heeft gerookt wordt de smaak voor een niet roker zeker weten viezer, dat durf ik met gemak te zeggen. Dus als iets een gewoonte is mag je er niet over zeiken, raar meisje ben jij hoor |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
De vraag is niet of iemand rookt, maar hoeveel iemand rookt. En daarbij dan ook nog of diegene snel longkanker krijgt of niet (genetisch bepaald). Laatst gewijzigd op 06-01-2003 om 09:15. |
![]() |
||
Citaat:
En tuurlijk, je mag erover zeiken. Maar ook lekker leuk hoor, hebbie t geweldig met je vriend/vriendin, loop je de hele tijd om het 'oh zo erge' roken van m te zeiken. Maar goed, IK ZIT ER NIET MEE, maar dan ben ik ineens dom en raar.. |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
En doodgaan aan longkanker, daar hoef je niet voor gerookt te hebben, geloof mij.. |
![]() |
||
Citaat:
Roken zuigt, maar die anti-rook reclames zuigen waarschijnlijk nog stukken meer. Trouwens, dat meisje met die cowboyhoed zouden ze hebben moeten nemen als voorbeeld, niet die ugly chick die nu zegt dat zoenen met een roker niets is. 't Zou een stuk beter doorkomen... Laatst gewijzigd op 06-01-2003 om 12:07. |
![]() |
||
Citaat:
En over die anti-rook reclames: you're right ![]() |
![]() |
||
Citaat:
't Lijkt mij trouwens erg simpel: als jij niet rookt, en je stoort je aan een wel rokende vriend(in) zet je die gene gewoon voor het blok. Praten is toch altijd wel handig in zulke situaties, toch? dat denk ik wel. Dat zouden de mensen trouwens meer moeten doen, maar helaas, vrouwen kunnen niet communiceren.... Ehm, wat ik natuurlijk bedoel is dat we het samen soms niet zo goed doen in gesprek, die man en een vrouw er naast. Een relatie met een roker, het blijft gewoon een kwestie van mening en smaak, en er is hier dus geen juist en geen verkeerd, dus geen discussiepunt. Wel jammer, op een discussieforum...(stond er eerst: ha! dit zal wel een "wat is jouw mening" forum zijn hé, meer om te horen hoe het zit enzo van anderen. Schrap dit dus maar) Laatst gewijzigd op 06-01-2003 om 12:40. |
![]() |
|
Nee...
Ik kan 1 uitzondering bedenken, maar ik denk dat die persoon dan gewoon minder leuk wordt. Iig niet roken in mijn bijzijn, ik kan er niet tegen, wordt er ziek van en vind het vies...
|
![]() |
GrayBurn
23M - Lid gepost op 03-01-2003 @ 00:39 -------------------------------------------------------------------------------- quote: -------------------------------------------------------------------------------- marlies schreef: Abt loopt gewoon een beetje te provoceren -------------------------------------------------------------------------------- pff hij loopt al jaren te ... 'provoceren' en is al zelfs gebanned geweest ... er zijn hele discussies gevoerd over hem op feedback. Maar toen was nog niet bekend dat het dus een leraar was, getrouwd en wel met twee kinderen. WAT DOCEERT DIE MAN EIGENLIJK? OF IS DAT NIET GEWETEN? |
![]() |
||
Citaat:
|
Is dat dan een uitzondering op de regel? In mijn omgeving ken ik niemand die zo doet, sterker nog, op de vereniging waar ik lid van ben is er sinds kort een regeling (schijnt overheidsmatig te zijn) dat er in openbare ruimten niet meer gerookt mag worden, en dat men naar buiten moet. Toch zie je dan iedereen óf in de gang, voor de bar, óf zelfs vlak voor de deur roken. Daarop baseerde ik min of meer mijn uitspraken. Top van jouw vader!
(zo leer je iedere dag!) |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Stagebedrijf inlichten over vriend Poor twisted me | 5 | 09-12-2010 22:14 | |
Liefde & Relatie |
liefde opgeven omdat vriend veel rookt? elledc | 68 | 09-05-2010 23:05 | |