![]() |
|
![]() |
Ik denk dat ik bestwel lang zonder seks zou kunnen. Ben er gek op, maar niet verslaafd aan. En dan heb ik het over zowel seks als masturbatie.
Waar ik wel verslaafd aan ben is zoenen.. als ik een hele tijd met niemand zoen dan wordt mn tong wanhopig ![]()
|
![]() |
Dat hangt af van moment maar ik heb periodes waarin ik geen zin heb in sex of gewoon geen behoefte heb. Als mijn vriend er is dan lijkt het wel een verslaving eens je eraan begint maar moest ik hem twee lange maanden niet zien zou ik die twee maanden zonder kunnen. Sex is toch niet het belangrijkste in een mensenleven
![]() |
![]() |
|
Als je het niet kent kun je zonder. Maar toen ik op mijn 11e mastrubatie ontdekte... Zonder sex met z'n tweeën (of meerderen) zou ik ruime tijd kunnen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar zonder sex...ach ik doe al een half jaar zonder ![]() Masturbatie is weer een ander verhaal. |
![]() |
|
Hmz 40 dagen moet kunnen. M'n (ex) vriendin en ik zijn nu1 maand en twaalf dagen uit elkaar en ik heb in die tijd geen sex gehad. Wel gezoend
![]()
||
Citaat:
OP je 20ste nog maagd...?? ![]() ![]() ![]() Sommigen lachen daarom maar ik vind het wel bewonderingswaardig dat je zolang hebt volgehouden... ![]() vooral als je denkt aan al the "peer pressure"die er tegenwoordig overal is op dit gebied.... ![]()
||
![]() |
Citaat:
Heb nou niet bepaald de ideale jeugd gehad dankzij situatie thuis, en dat heeft zo z'n invloed op m'n zelfbeeld gehad. Ik ken zelfs geen meisjes van m'n eigen leeftijd, durf ze zelfs geen eens recht in de ogen aan te kijken ![]() Laatst gewijzigd op 15-01-2003 om 09:49. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Hangt er van af wat er eigenlijk van af hangt.
Nu houd ik het nog geen 2 dagen vol zonder ook maar een stijve te krijgen. ![]() Tjah soms heb je gewoon de drang om jezelf gruwelijk hard te rukken om het zo maar te zeggen, maar stel dat er nu iets tegenover staat om 40 dagen zonder sex etc. te doen, jah, dan zal mij dat wel lukken denk ik.
|
Mijn record is zo'n 30 dagen. Ik kon mijn vriendin 4 weken niet zien door verkeerd geplande vakanties
![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
901 saaie topics! #901 Dark Phoenix | 500 | 08-03-2010 01:14 | |
De Kantine |
Ctrl + V #69 Verwijderd | 382 | 06-10-2008 21:37 | |
Drugs & Alcohol |
Ha! Spammend, groots, nieuw, vers IZSADC-topiq! Verwijderd | 501 | 24-04-2005 15:38 | |
Muziek |
Welke muziek heb jij? AXE | 66 | 18-07-2003 15:08 | |
Muziek |
playlist-topic Tombooo | 27 | 12-03-2003 23:28 | |
Drugs & Alcohol |
Flippen! Junkfood Junkie | 18 | 11-06-2002 13:19 |