Advertentie | |
|
![]() |
|
Volgens mij wordt dat publiek bij dat programma van die homevideos van hem, opgehangen of ernstig gemarteld ofzo als ze niet lachen. Echt iedereen in die zaal lacht zich helemaal gek, terwijl volgens mij de rest van de wereld zich alleen maar rot loopt te ergeren.
Eng programma...
||
Citaat:
Friends: die Janice Gilmore Girls: Emily Ally Mcbeal: Ling
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik denk dat je dat wel ff mis hebt. Hij is namelijk 1 van de beroemste acrobaten van de wereld. Samen met z'n broer Bas (Bassie) hadden ze vroeger een heel bekend nummer in theathers en circusen. Ze heten toen The Crocksons |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ik vind die Amber uit the Bold best wel irri en Frasier uit Frasier? Zijn ook twee series die ik kijk als er niks anders op tv is ![]()
|
![]() |
bob saget , ok maar dat is een geval apart omdat die alleen goed is voor drama (kijk naar dull house ) en geen humor ... alles daar in amerika is geschreven tekst dus ja valt hem niks te min te brengen !!! enn voor de rest buffy , ally mc beal . gtst sucks too , chris uit sam sam , acteren kan bijna niemand , behalve (naar mijn mening - nicolas cage) groeten alain
liefzzz xxxxxx alain !!! |
![]() |
|
Sophia en Robin uit GTST
Die ene politiemevrouw uit Angel (als die nog meedoet.. kep het al een eeuw niet gezien) Dawn uit Buffy Dr Romano uit ER Henny Huisman natuurlijk ook, net als Beau van Erven-Dorens, Tatum Dagelet en de superirritante sukkel van TMF die in ONM ofzo heeft gespeeld.
|||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() [edit]Nog eentje vergeten: Dennis uit GTST[/edit] Laatst gewijzigd op 01-07-2002 om 15:10. |
![]() |
|||
Citaat:
![]() oh, niet. Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Ik kijk niet echt veel series/programmas omdat de mééste personages friggin' irritant zijn, vooral die van de nederlandse tv, een lijstje:
- die dommen doozen en nichten van TMF/MTV - die dommen doozen van die compleet achterlijke programma's die in de middag worden uitgezonden en de kijker proberen over te halen om te bellen om een totaal makkelijke vraag op te lossen - Carlo Boshardt, hoewel ik hem in m'n jonge jaren wél tof vond (telekids) - quiz presentatoren/presentatrices - assistenten van quiz presentatoren/presentatrices - alle personages in al die nieuwe Amerikaanse 20'ers sitcom series die vreselijk onorigineel en nep zijn - Bob Saget, no comment ff geen inspiratie meer.. komt nog wel |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|