Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Nou eerst begon The Starting Line, lekker meebleren. SUper energiek!! Lekker gedanst. Daarna kwam Sugarcult, en ze waren nog vetter dan ik had verwacht, en Hate every beautiful day is echt zooooooo mooi, live nog mooier
![]() RBF had wel wat energieker gemogen, maar was wel erg gaaf. Baalde dus wel dat ik niet echt heb kunnen dansen door ruimte gebrek. Ik heb zelfs op een meisje gestaan, lag half bewusteloos op de grond, schrok me dood en heb dr opgetild echt naar.. Ik heb bij que pasa ook nog met die trombone (??) afro man gepraat echt enorm koele man, heb m ook nederlands geleerd (en dit keer wel kloppende vertalingen ![]() Ik ga nu wel ff foto's uploaden. Oh ja die zanger van sugarcult heeft met mijn camera nog een foto van t publiek gemaak ![]() Verder nog met zooooveeel mensen gepraat, sfeer was super (was trouwens in THE MAX) ff 2 mensen gekoppeld (mijn ex en een meisje dat echt superfliefd op m is) ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Dan stond ik 2 meter naast je ofzow ![]() K zie namelijk ook al mijn vrienden met wie ik daar was op je fotoos, alleen mezelf nog niet gevonden ![]() Edit: ARGH k sta er echt niet op!!!
Laatst gewijzigd op 17-01-2003 om 15:53. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ik sta trouwens wel op die foto die die zanger heeft gemaakt, links met die ![]() kheb trouwens wel meer foot's van t publiek zal ik zo wel ff uploaden ![]() |
![]() |
|
YAY
![]() Sugercult was echt gaaf. Ik stond helemaal vooraan tegen de dranghekken aan, en tijdens het pitten werd ik een paar keer geplet ![]() Trouwens, ik was diegene met het drumstokje van Ben ![]() ![]() En na afloop kwam Sugarcult ook nog naar de garderobe dus daar heb ik een tijdje met ze staan praten ![]() Hun CD komt trouwens pas op 24 maart uit ![]() Btw. de CD van Sugarcult is te verkrijgen via www.proxis.nl (zoeken op Sugarcult). Daar issie iets van 17 euro (verzendkosten inbegrepen!).
|
Verwijderd
|
Het was een superconcert, alleen beetje normaal dansen was er niet bij. Waarom moeten mensen in godsnaam slaan, aanstoten ook maar slaan
![]() Ik zie trouwens een paar vrienden van me op die foto's. Ik stond linksvooraan en had vooral op het einde toch nog wel wat ruimte op vrolijk te doen ![]() P.s. Nu zie ik nog meer friends ![]() ![]() |
![]() |
|
The Starting Line en Sugarcult waren nog rustig, in de zin van: vrij weinig mensen over het algemeen.
Ik kon zelfs vooraan staan bij Sugarcult ![]() Reel Big Fish was echt superdruk! Maar ik had het erg naar mijn zin, en voor 8 euro heb ik Sugarcult gezien, een drumstokje, en zelfs met ze gepraat! Echt cool! ![]()
|
![]() |
ik ben niet gegaan want het was uitverkocht en ik had geen zin om tot 9 uur te wachten of weer om 9 uur terug te komen.
ik moest mn zusje wel weer ophalen dus ben het laatste kwartier van het concert binnen geweest want ik was veel te vroeg en de portier was aardig ![]() dus een kwartiertje rbf en een uur afterparty, kweet eigenlijk niet meer hoelang ![]() wie van dit forum had nou stekels in zn haar die heel hoog en donkerbruin zijn? |
![]() |
||
Citaat:
ik ook maar tegenwoordig zijn ze meer van ![]()
|
Verwijderd
|
Haj maartje hier:
wow fuck wow. Wat was het druk ![]() ![]() Ze hadden echt de andere zaal moeten gebruiken. Starting line was lame.Maar sugarcult was geweldig, al kreeg ik bijna een hartstilstand toen hij die camera terug gooide. Sprak m tijdens reel big fish nog toen ik buiten adem stond te happen: "heey you're the picture girl!" -"don't ever throw camera's at me when they aren't mine " oh yeah, sorry for that but I bought you a new one if I'd broke it,I'd bought you a better one Patser ![]() Reel big fish zelf was natuurlijk geweldig, jammer dat ik geen dansruimte had ![]() veel forummers gezien maar herrinder me nog maar een paar namen, stevill,mcmotion,static x en natuurlijk aisa mn slet ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
tijdens starting line en sugarcult hebben els en ik ergens bij de dj in de buurt gezeten, dat was wel fijn, achter ons was een kamertje was, die was afgesloten met een rolluik maar daar kon je wel een heel klein beetje doorheen kijken en toen zagen we de trompetist van rbf z'n haren kammen en later zat heel rbf er, geil he...
starting line was cool, leuke muziek sugarcult was ook vet, ze gingen stickers uitdelen maar die had ik al want die lagen ook gewoon bij de merchandise-ding... reel big fish was echt vet, op pukkelpop vielen ze tegen enzo maar gisteren waren ze echt goed static-x stond volgens mij de hele tijd voor ons, klopt dat? |
![]() |
|
Verwijderd
|
(els)
en we hebben otherside gezien. otherside heeft een cool hoofd ![]() ![]() [edit] en ik vond al de bands trouwens geweldig ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 19-01-2003 om 11:06. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Starting line heb ik 15 minuten ofzo gezien, want was laat. waren wel ok.
Sugarcult viel wel tegen, beetje saai, hate every beautiful day is wél mooi. Heb ook nog en sticker gehad van die gitarist ofzo en een cd. Ze hebben trouwens juist domme haren, zo vies geblondeerd en dan lang... RBF heb ik ong. 20 minuten gezien, vooraan was het druk,maar een stukje naar achteren had je zeeen aan ruimte. Het was uitverkocht maar echt druk was het niet ![]() kheb nog een pakje RBF buttons gekocht. |
![]() |
|
Twas best wel kik ass.
Starting line was wel leuk. Een vriendin van me is helemaal verliefd op de zanger/bassist omdat ie eruit ziet als een koala (???). Sugarcult was echt geweldig, maar misschien was dat omdat ik toen in de pit stond en niet achteraan waar iedereen stil met de armen over elkaar stond (als je niet beweegt en heel ongeinteresseerd kijkt , blijf dan thuis!). Later kwam de gitarist nog naar me toe omdat ie m'n QOTSA T-shirt zag en hij vond de queens wel leuk ofzo. Nog handtekeningen van 'm gehad ook. Reel Big Fish was ook wel leuk, maar ik was toen nogal kapot van het gepit ervoor, dus ik sprong toen iets minder. De rest van de avond een beetje op die gele stoeltjes gezeten bij de T-shirt verkoop man. Was gezellie... Ik heb nu wel spierpijn omdat ik een beetje te veel heb gesprongen, maar ja wie lol wil hebben moet pijn lijden (ofzoiets). Volgende keer ga ik iedergeval weer naar Waterfront. Gezellige tent ![]() En mocht ik iemand omver hebben geduwd, dan mijn excuses. Ik was trouwens dat dikke meissie met wijde glimbroek en zwart qotsa shirt met ringetjes die de hele tijd woooooooohoooo riep. Ik had ineens heel erg last van enthousiasme. Daar ook mijn excuses voor... PS: stekelhaar mannetje, ik zag jou ook we vonden jou haar heel stoer ![]() Laatst gewijzigd op 19-01-2003 om 15:37. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
links voor?
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik was er ook bij in Rotterdam!
Ik vond het echt geniaal. Starting line vond ik niet zo heel byzonder, stond toen beetje achteraan op die verhoging, daarna meer naar voren in het midden ofzo gegaan ![]() Sugarcult vond ik echt helemaal geweldig!!!!! Hoop ze snel weer te zien hiero in Nederland, ja superrrrrrr En Reel Big Fish was ook gewoon helemaal geniaal! Heb echt medelijden met vrienden van me die geen kaartje meer hadden omdat het was uitverkocht ![]() Ik heb me in ieder super vermaakt! Een groot feestje K heb van hier gloof ik alleen die gast met die enorme stekels gezien ![]()
|
Ik vond het echt heel cool! The starting line was saai, sugarcult was cool, en reel big fish was echt geweldig! Ik heb nog n plectrum en een playlist gekregen
![]()
|
Ik vond de starting line juist erg vet en sugercult ook
RBF vond ik heel erg slecht beginnen, ze stonden er echt bij als zoutzakken en ze hadden totaal geen interactie met het publiek, alleen die neger met die dikke afro was heel erg vet. De ;laatste 5 nummers ofzo waren wel heel erg vet Enenen ik heb jou ook nog gezien! ![]() ![]() |
![]() |
|
Ik ben trouwens naar RBF in a'dam geweest, en vond ze helemaal geweldig! Was idd veels te druk, maar stond wel wat meer achterin en het lekker veel ruimte om mn armen en benen te bewegen en lekker wild te dansen
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
hoe kom je daar aan? ![]() ik probeer al maanden aan dat album te komen maar kan m nergens krijgen (ik zie overigens de link van spekkie nu) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Sugarcult / Start Static You're The One Stuck In America Hate Every Beautiful Day Bouncing Off The Walls Saying Goodbye Daddys Little Defect Lost In You Pretty Girl (The Way) Crashing Down How Does It Feel I Changed My Name [Untitled] |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Feitjes/weetjes/wist je datjes over jezelf #3 Missy | 297 | 11-05-2010 00:06 | |
Muziek |
Welke muziek heb jij? AXE | 66 | 18-07-2003 15:08 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
Muziek |
Welke bands allemaal in jou playlist? MazeMouse | 64 | 13-12-2002 19:25 | |
Muziek |
Pukkelpop 2002 deel II vakje27 | 171 | 03-10-2002 17:26 | |
Drugs & Alcohol |
Flippen! Junkfood Junkie | 18 | 11-06-2002 13:19 |