Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-01-2003, 13:49
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Citaat:
Ufke schreef:
omdat we met de trein terug moeten
Dan neem je de eerste trein!

cafe Belgie is leuk !
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-01-2003, 13:50
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
utrecht:

ufke
raah
paco de taco
pruttelpot
Moison100
birthmark en kornuiten

Zo dus
Met citaat reageren
Oud 17-01-2003, 14:12
Verwijderd
Citaat:
birthmark schreef:
utrecht:

ufke
raah
paco de taco
pruttelpot
birthmark en kornuiten
met DRIE a's!! Onthou dat nou eens!! [frustratie]

eh in ieder geval, ik heb er zin in
Met citaat reageren
Oud 17-01-2003, 14:18
Verwijderd
Citaat:
Ufke schreef:
http://members.lycos.nl/ufke/daphneeeeh.JPG

welk kapsel komt het dichtst in de buurt?
kdenk de middelste maar denk dan aan haren die ook omhoog staan zoals sprietjes / /
Met citaat reageren
Oud 17-01-2003, 14:20
Verwijderd
Citaat:
x-spekkie-x schreef:
Waterfront is ook uitverkocht...zal het dan ook zo f*cking vol zijn in die zaal? Hoop het niet

Kheb zin in vanavond
ja als het niet uitverkocht is en er komen veel mensen is het ook best druk, dus nu is het bomvol.
ha...ha..
ik veheug me er al op. in de drukte en hitte met een muts op...
Met citaat reageren
Oud 17-01-2003, 15:12
Verwijderd
Nou eerst begon The Starting Line, lekker meebleren. SUper energiek!! Lekker gedanst. Daarna kwam Sugarcult, en ze waren nog vetter dan ik had verwacht, en Hate every beautiful day is echt zooooooo mooi, live nog mooier
RBF had wel wat energieker gemogen, maar was wel erg gaaf. Baalde dus wel dat ik niet echt heb kunnen dansen door ruimte gebrek. Ik heb zelfs op een meisje gestaan, lag half bewusteloos op de grond, schrok me dood en heb dr opgetild echt naar..
Ik heb bij que pasa ook nog met die trombone (??) afro man gepraat echt enorm koele man, heb m ook nederlands geleerd (en dit keer wel kloppende vertalingen )
Ik ga nu wel ff foto's uploaden. Oh ja die zanger van sugarcult heeft met mijn camera nog een foto van t publiek gemaak echt zoo koel!

Verder nog met zooooveeel mensen gepraat, sfeer was super (was trouwens in THE MAX) ff 2 mensen gekoppeld (mijn ex en een meisje dat echt superfliefd op m is) . Maar dansen was echt onmogelijk bij RBF stikte echt... af en toe 10 min ff in t de pit was net te doen + kon me tas niet meer kwijt bij de garderobe doordat die vol was. Ze hebben trouwens extra kaarten verkocht dan mensen die erin mochten...
Met citaat reageren
Oud 17-01-2003, 15:36
Verwijderd
The Starting Line

Sugarcult

CLose ups mede door CemetarySlut mogelijk gemaakt!
DE foto die door de zanger van sugarcult werd gemaakt

Reel Big Fish

das een hoop he?!
Met citaat reageren
Oud 17-01-2003, 15:50
Inf3sted Funk
Inf3sted Funk is offline
Citaat:
Mortischa schreef:

Ik ga nu wel ff foto's uploaden. Oh ja die zanger van sugarcult heeft met mijn camera nog een foto van t publiek gemaak echt zoo koel!

Vet was jij dat????!!!!!!

Dan stond ik 2 meter naast je ofzow
K zie namelijk ook al mijn vrienden met wie ik daar was op je fotoos, alleen mezelf nog niet gevonden

Edit: ARGH k sta er echt niet op!!!

Laatst gewijzigd op 17-01-2003 om 15:53.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2003, 16:09
Verwijderd
Citaat:
Inf3sted Funk schreef:
Vet was jij dat????!!!!!!

Dan stond ik 2 meter naast je ofzow
K zie namelijk ook al mijn vrienden met wie ik daar was op je fotoos, alleen mezelf nog niet gevonden

Edit: ARGH k sta er echt niet op!!!
da was ik niet maartje had mijn camera vast en stond vooraan omdat ik wilde dansen
ik sta trouwens wel op die foto die die zanger heeft gemaakt, links met die lach

kheb trouwens wel meer foot's van t publiek zal ik zo wel ff uploaden
Met citaat reageren
Oud 17-01-2003, 16:26
roman
roman is offline
ben gister in a`dam naar reel big fish geweest was a
Oud 17-01-2003, 16:34
Verwijderd
Citaat:
Pruttelpot schreef:
Dan neem je de eerste trein!

cafe Belgie is leuk !
das ook een optie natuurlijk...
Met citaat reageren
Oud 18-01-2003, 01:18
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Inderdaad en dat is de enige juiste optie!
Met citaat reageren
Oud 18-01-2003, 08:45
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
YAY

Sugercult was echt gaaf. Ik stond helemaal vooraan tegen de dranghekken aan, en tijdens het pitten werd ik een paar keer geplet hehe.

Trouwens, ik was diegene met het drumstokje van Ben YAY

En na afloop kwam Sugarcult ook nog naar de garderobe dus daar heb ik een tijdje met ze staan praten

Hun CD komt trouwens pas op 24 maart uit Maar ze komen waarschijnlijk weer in Nederland rond Mei...en waarschijnlijk op LowLands!

Btw. de CD van Sugarcult is te verkrijgen via www.proxis.nl (zoeken op Sugarcult). Daar issie iets van 17 euro (verzendkosten inbegrepen!).
Oud 18-01-2003, 09:22
Verwijderd
Het was een superconcert, alleen beetje normaal dansen was er niet bij. Waarom moeten mensen in godsnaam slaan, aanstoten ook maar slaan Dus weer onnodige blauwe plekken.

Ik zie trouwens een paar vrienden van me op die foto's. Ik stond linksvooraan en had vooral op het einde toch nog wel wat ruimte op vrolijk te doen Gave foto's.

P.s.
Nu zie ik nog meer friends Te grappig
Met citaat reageren
Oud 18-01-2003, 15:13
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
The Starting Line en Sugarcult waren nog rustig, in de zin van: vrij weinig mensen over het algemeen.

Ik kon zelfs vooraan staan bij Sugarcult

Reel Big Fish was echt superdruk!

Maar ik had het erg naar mijn zin, en voor 8 euro heb ik Sugarcult gezien, een drumstokje, en zelfs met ze gepraat! Echt cool!
Oud 18-01-2003, 15:47
"Beltaine"
"Beltaine" is offline
ik ben niet gegaan want het was uitverkocht en ik had geen zin om tot 9 uur te wachten of weer om 9 uur terug te komen.

ik moest mn zusje wel weer ophalen dus ben het laatste kwartier van het concert binnen geweest want ik was veel te vroeg en de portier was aardig
dus een kwartiertje rbf en een uur afterparty, kweet eigenlijk niet meer hoelang

wie van dit forum had nou stekels in zn haar die heel hoog en donkerbruin zijn?
Met citaat reageren
Oud 18-01-2003, 15:56
138
138 is offline
Citaat:
"Beltaine" schreef:

wie van dit forum had nou stekels in zn haar die heel hoog en donkerbruin zijn?
uhm dat klinkt als moi
Oud 18-01-2003, 16:19
"Beltaine"
"Beltaine" is offline
Citaat:
Static-x schreef:
uhm dat klinkt als moi
dan heb ik jou mssn gezien
ff in het fotoboek kijken

nope... het waren hogere stekels

(ik was in waterfront)

Laatst gewijzigd op 18-01-2003 om 16:21.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2003, 16:37
138
138 is offline
Citaat:
"Beltaine" schreef:
dan heb ik jou mssn gezien
ff in het fotoboek kijken

nope... het waren hogere stekels

(ik was in waterfront)

ik ook

maar tegenwoordig zijn ze meer van

Oud 18-01-2003, 17:01
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
eeej, ik heb jou gezien!

Wow, je haar is trouwens heel erg cool Mijn compliment bij deze!
Oud 18-01-2003, 17:42
"Beltaine"
"Beltaine" is offline
jou bedoel ik : )
Met citaat reageren
Oud 18-01-2003, 18:12
"Beltaine"
"Beltaine" is offline
ik liep daar in mn jas rond... aan het einde... lange zwarte jas en een paars rukgzakje...

mssn dat jij mij ook hebt gezien : ) ik zag je namelijk toen ik mn zusje bracht en toen ik dr weer ophaalde...
Met citaat reageren
Oud 18-01-2003, 18:28
Rieno
Rieno is offline
Dit concert was toch wel 1 van de beste waark geweest ben!
Maar het was idd wel erg druk, vooral vooraan, maar dat boeide niet genoeg om het concert ook maar een beetje te verpesten of wat dan ook .
Met citaat reageren
Oud 18-01-2003, 19:14
Verwijderd
In combinatie met die pretkop kan dat haar heel goed .
Met citaat reageren
Oud 18-01-2003, 21:00
Verwijderd
Haj maartje hier:
wow fuck wow.
Wat was het druk 4 á 5 mensen hebben over me heen gelopen
Ze hadden echt de andere zaal moeten gebruiken.
Starting line was lame.Maar sugarcult was geweldig, al kreeg ik bijna een hartstilstand toen hij die camera terug gooide.
Sprak m tijdens reel big fish nog toen ik buiten adem stond te happen:
"heey you're the picture girl!"
-"don't ever throw camera's at me when they aren't mine
" oh yeah, sorry for that but I bought you a new one if I'd broke it,I'd bought you a better one
Patser
Reel big fish zelf was natuurlijk geweldig, jammer dat ik geen dansruimte had
veel forummers gezien maar herrinder me nog maar een paar namen, stevill,mcmotion,static x en natuurlijk aisa mn slet
Met citaat reageren
Oud 19-01-2003, 10:56
Verwijderd
tijdens starting line en sugarcult hebben els en ik ergens bij de dj in de buurt gezeten, dat was wel fijn, achter ons was een kamertje was, die was afgesloten met een rolluik maar daar kon je wel een heel klein beetje doorheen kijken en toen zagen we de trompetist van rbf z'n haren kammen en later zat heel rbf er, geil he...

starting line was cool, leuke muziek

sugarcult was ook vet, ze gingen stickers uitdelen maar die had ik al want die lagen ook gewoon bij de merchandise-ding...

reel big fish was echt vet, op pukkelpop vielen ze tegen enzo maar gisteren waren ze echt goed

static-x stond volgens mij de hele tijd voor ons, klopt dat?
Met citaat reageren
Oud 19-01-2003, 11:03
Verwijderd
(els)

en we hebben otherside gezien. otherside heeft een cool hoofd ik heb eerlijk gezegd niet veel van ons gesprek verstaan/onthouden, maar ik weet wel dat ik het leuk vond ofzo [duf]

[edit] en ik vond al de bands trouwens geweldig die mensen van de sugarcult hebben vet haar

Laatst gewijzigd op 19-01-2003 om 11:06.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2003, 15:02
Verwijderd
Starting line heb ik 15 minuten ofzo gezien, want was laat. waren wel ok.
Sugarcult viel wel tegen, beetje saai, hate every beautiful day is wél mooi.
Heb ook nog en sticker gehad van die gitarist ofzo en een cd. Ze hebben trouwens juist domme haren, zo vies geblondeerd en dan lang...
RBF heb ik ong. 20 minuten gezien, vooraan was het druk,maar een stukje naar achteren had je zeeen aan ruimte. Het was uitverkocht maar echt druk was het niet

kheb nog een pakje RBF buttons gekocht.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2003, 15:18
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Jah, ik ben een doos die aan iedere bandmember zijn handtekening vraagt hehe

Well, hier is de foto met het wel begeerde stokje

Oud 19-01-2003, 15:32
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Twas best wel kik ass.
Starting line was wel leuk. Een vriendin van me is helemaal verliefd op de zanger/bassist omdat ie eruit ziet als een koala (???). Sugarcult was echt geweldig, maar misschien was dat omdat ik toen in de pit stond en niet achteraan waar iedereen stil met de armen over elkaar stond (als je niet beweegt en heel ongeinteresseerd kijkt , blijf dan thuis!).
Later kwam de gitarist nog naar me toe omdat ie m'n QOTSA T-shirt zag en hij vond de queens wel leuk ofzo. Nog handtekeningen van 'm gehad ook.
Reel Big Fish was ook wel leuk, maar ik was toen nogal kapot van het gepit ervoor, dus ik sprong toen iets minder.
De rest van de avond een beetje op die gele stoeltjes gezeten bij de T-shirt verkoop man. Was gezellie...
Ik heb nu wel spierpijn omdat ik een beetje te veel heb gesprongen, maar ja wie lol wil hebben moet pijn lijden (ofzoiets).
Volgende keer ga ik iedergeval weer naar Waterfront. Gezellige tent
En mocht ik iemand omver hebben geduwd, dan mijn excuses. Ik was trouwens dat dikke meissie met wijde glimbroek en zwart qotsa shirt met ringetjes die de hele tijd woooooooohoooo riep. Ik had ineens heel erg last van enthousiasme. Daar ook mijn excuses voor...

PS: stekelhaar mannetje, ik zag jou ook we vonden jou haar heel stoer

Laatst gewijzigd op 19-01-2003 om 15:37.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2003, 15:39
Verwijderd
Citaat:
Noekie schreef:
(als je niet beweegt en heel ongeinteresseerd kijkt , blijf dan thuis!).

lul niet zo, niet iedereen hoeft lol te hebben door zich als een aap te gedragen.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2003, 17:35
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Je hoeft ook niet uitbundig te dansen ofzo, een vriendin van me danste ook niet zo, maar ik vind het zo raar als mensen met hun armen over elkaar stil blijven staan en dan ook met een blik kijken alsof ze liever ergens anders waren geweest. Lijkt me ook niet leuk voor de band.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2003, 17:37
Verwijderd
Citaat:
Noekie schreef:
Je hoeft ook niet uitbundig te dansen ofzo, een vriendin van me danste ook niet zo, maar ik vind het zo raar als mensen met hun armen over elkaar stil blijven staan en dan ook met een blik kijken alsof ze liever ergens anders waren geweest. Lijkt me ook niet leuk voor de band.
Klopt, is kut voor de band. Maar ja, soms vind je een band gewoon kut, zoals een voorprogramma, je komt vaak toch voor de hoofdband. En als je dan zegt: als je niks doet blijf dan thuis, dat is niet echt waar. Je komt voor meerdere bands, dus als er 1 je niet bevalt hoef je niet meteen thuis te blijven, toch
Met citaat reageren
Oud 19-01-2003, 17:39
138
138 is offline
Citaat:
Ufke schreef:
tijdens starting line en sugarcult hebben els en ik ergens bij de dj in de buurt gezeten, dat was wel fijn, achter ons was een kamertje was, die was afgesloten met een rolluik maar daar kon je wel een heel klein beetje doorheen kijken en toen zagen we de trompetist van rbf z'n haren kammen en later zat heel rbf er, geil he...

starting line was cool, leuke muziek

sugarcult was ook vet, ze gingen stickers uitdelen maar die had ik al want die lagen ook gewoon bij de merchandise-ding...

reel big fish was echt vet, op pukkelpop vielen ze tegen enzo maar gisteren waren ze echt goed

static-x stond volgens mij de hele tijd voor ons, klopt dat?

links voor?
Oud 19-01-2003, 17:46
Verwijderd
Citaat:
Static-x schreef:
links voor?
links achter, voor de verhoging bij dat gangetje, toch?
Met citaat reageren
Oud 19-01-2003, 17:51
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
danique2 schreef:
Klopt, is kut voor de band. Maar ja, soms vind je een band gewoon kut, zoals een voorprogramma, je komt vaak toch voor de hoofdband. En als je dan zegt: als je niks doet blijf dan thuis, dat is niet echt waar. Je komt voor meerdere bands, dus als er 1 je niet bevalt hoef je niet meteen thuis te blijven, toch
Nee okee, daar heb jij weer gelijk in. Maar het viel mij gewoon op dat het net leek of er een soort hek in het midden van de zaal stond. Vooraan stond iedereen uit zn plaat te gaan en daarachter stond iedereen stil. En dat was niet alleen bij het voorprogramma. Ik zag mensen die volgens mij helemaal niet hebben bewogen.Kan natuurlijk ook dat ze stijf stonden van de dope, maar dat zouden Reel Big Fish fans toch nooooit doen.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2003, 17:53
Barbabarbara
Barbabarbara is offline
Ik was er ook bij in Rotterdam!
Ik vond het echt geniaal.
Starting line vond ik niet zo heel byzonder, stond toen beetje achteraan op die verhoging, daarna meer naar voren in het midden ofzo gegaan
Sugarcult vond ik echt helemaal geweldig!!!!!
Hoop ze snel weer te zien hiero in Nederland, ja superrrrrrr
En Reel Big Fish was ook gewoon helemaal geniaal!
Heb echt medelijden met vrienden van me die geen kaartje meer hadden omdat het was uitverkocht
Ik heb me in ieder super vermaakt! Een groot feestje

K heb van hier gloof ik alleen die gast met die enorme stekels gezien mja die kon je ook moeilijk missen, geweldig gewoon!
Oud 19-01-2003, 18:01
vixen
vixen is offline
Ik vond het echt heel cool! The starting line was saai, sugarcult was cool, en reel big fish was echt geweldig! Ik heb nog n plectrum en een playlist gekregen . Van et forum heb k static-x , ufke en raaah (met 3 a's, right?) gezien, en nog wel meer, maar daar weet k de namen niet van....
Oud 19-01-2003, 18:33
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Ik vond de starting line juist erg vet en sugercult ook
RBF vond ik heel erg slecht beginnen, ze stonden er echt bij als zoutzakken en ze hadden totaal geen interactie met het publiek, alleen die neger met die dikke afro was heel erg vet. De ;laatste 5 nummers ofzo waren wel heel erg vet

Enenen ik heb jou ook nog gezien! Alleen jij was opeens verdwenen aan eht eind
Met citaat reageren
Oud 19-01-2003, 19:13
138
138 is offline
Citaat:
Ufke schreef:
links achter, voor de verhoging bij dat gangetje, toch?
jup
Oud 19-01-2003, 20:57
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
Ik ben trouwens naar RBF in a'dam geweest, en vond ze helemaal geweldig! Was idd veels te druk, maar stond wel wat meer achterin en het lekker veel ruimte om mn armen en benen te bewegen en lekker wild te dansen Heb trouwens ook nog de bandleden van sugercult gesproken in een bar daarna, vooral veel gepraat met de gitarist die wel een paar woordjes nederlands kon! Ze waren echt heel aardig. Het concert was ontzettend stoer, the starting line viel tegen, sugercult was beter dan ik had verwacht, en reel big fish was grappig was echt een leuke avond
Oud 19-01-2003, 21:02
Verwijderd
Huh? Ik kom er nu pas achter dat Pruttelpot een meneer is en ik de hele tijd maar rondkijken of ik ergens een meisje zag met een beetje een "forumuitstraling" Sjoerd, was jij in Utrecht? Ik heb je helemaal niet gezien
Met citaat reageren
Oud 19-01-2003, 21:03
Verwijderd
Oh, en dit even voor de duidelijkheid: het is SUGARCULT ja?
Met citaat reageren
Oud 19-01-2003, 22:03
Verwijderd
Citaat:
raaah schreef:
Oh, en dit even voor de duidelijkheid: het is SUGARCULT ja?
ja, m'n broertje vindt ze ook vet
Met citaat reageren
Oud 19-01-2003, 22:45
Verwijderd
Ik heb het album van Sugarcult nu. Live vond ik ze niet zoveel hebben, op cd klinkt het best goed, staan ook wat langzamere nummers op, best mooi.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2003, 22:48
Verwijderd
Citaat:
danique2 schreef:
Ik heb het album van Sugarcult nu. Live vond ik ze niet zoveel hebben, op cd klinkt het best goed, staan ook wat langzamere nummers op, best mooi.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2003, 22:58
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 20-01-2003, 00:57
Verwijderd
Citaat:
danique2 schreef:

hoe kom je daar aan?

ik probeer al maanden aan dat album te komen maar kan m nergens krijgen (ik zie overigens de link van spekkie nu)
Met citaat reageren
Oud 20-01-2003, 06:42
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Citaat:
raaah schreef:
Huh? Ik kom er nu pas achter dat Pruttelpot een meneer is en ik de hele tijd maar rondkijken of ik ergens een meisje zag met een beetje een "forumuitstraling" Sjoerd, was jij in Utrecht? Ik heb je helemaal niet gezien
Hehehehe, lol

Otherside herkende me wel
Met citaat reageren
Oud 20-01-2003, 07:02
Verwijderd
Citaat:
Mortischa schreef:
hoe kom je daar aan?

ik probeer al maanden aan dat album te komen maar kan m nergens krijgen (ik zie overigens de link van spekkie nu)
oh gewoon ff op kazaa gekeken.. Hij komt hier pas in maart uit ofzo.

Sugarcult / Start Static
You're The One

Stuck In America

Hate Every Beautiful Day

Bouncing Off The Walls

Saying Goodbye

Daddys Little Defect

Lost In You

Pretty Girl (The Way)

Crashing Down

How Does It Feel

I Changed My Name