Advertentie | |
|
![]() |
|
Nog wat geruchten over The Two Towers (spoilers):
http://www.tolkienonline.com/movies/changes_ttt.cfm
|
mijn broer heeft de drie boeken gekocht en vond het geweldig uiteindelijk ben ik met mijn ouders naar de film gaan kijken ik dacht dat ik me drie uur echt ging vervelen maar ik moest mee mar geen seconde heb ik eraan gedacht !! Nu ben ik er helemaal van weg wat wel grappig was mijn tante zo : ale die film is nog ni gedaan ! bwahaha
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Hoe erg kun je er naast zitten? Weet jij uberhaupt wel iets van deze film af? Kwaliteit van de film wordt NIET beoordeeld op de mate waarin de verfilming overeen komt met het boek, mocht je dat soms denken. |
![]() |
|
![]() |
Ik heb 'm vorige week maandag gezien en ik vond 'm errug tegenvallen. Maar dat komt ook omdat ik niet zo'n fan ben van dat gedoe met die orcs en goblins enzow...
Er waren veel te weinig actrices (2 maar, met een hele kleine rol) en hij duurde te lang. Ook was het verhaal niet zo diep, eerder een beetje overdreven moeilijk gemaakt om mensen te laten denken dat het wel een diep verhaal is. Maaarrr, de special effects waren masterlijk en ook was het erg mooi gefilmd. Owja, zijn we inmiddels niet een beetje uitgekeken op het good/evil princiepe??? Ik wel iig...
|
Inmiddels? Tolkien was 1 van de eersten die good/evil in deze stijl schreef.
En het *is* een diep verhaal, er zit ontzettend veel achtergrond achter (waar ze in de film alleen maar naar kunnen hinten) Als je 't te lang vond.. nou ja, dat zegt meer over jou attentiespanne dan over de film ;D
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Films die beter zijn? Iig Ghost World, Donnie Darko, Ichi the Killer en Hedwig and the Angry Inch. En dan heb ik The Man Who Wasn't There, Mulholland Drive, Le Fabuleux Destin DÁmélie Poulain, The Royal Tenenbaums, In the Bedroom, en nog een aantal goed ontvangen films nog niet eens gezien....
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
[Dit bericht is aangepast door Rimmer_Dall (21-02-2002).] |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
|||
Citaat:
Citaat:
Als je wilt kan ik er later nog wel over uitweiden, maar ik moet nu weg. ![]()
||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
[Dit bericht is aangepast door Rimmer_Dall (22-02-2002).] |
![]() |
|||
Citaat:
Aan de andere kant, vind ik, moet je een film ook niet afkraken alleen omdat het van het boek afwijkt. (The Shining, anyone?) Citaat:
Later meer.
||
![]() |
Citaat:
Zoals het er nu naar uit ziet sta jij bij de kwaliteit van een film alleen maar op de 'diepgang' te letten en DAT is het grote verschil met waar ik op films let. Daarom heeft deze discussie weinig zin meer, omdat iedereen toch ergens anders op let bij het beoordelen van films en ik je dus toch nooit zal kunnen overtuigen dat FotR de beste film van 2001 was. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() kwil em namelijk graag nog een keer zien, maar tis er allemaal niet zo van gekomen
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|