Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Mystiek

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-01-2003, 10:57
Black Sugar
Black Sugar is offline
Het leek me wel een goed idee om eens een echte mystieke meeting te organiseren.
Niet gewoon een beetje door de stad ollen maar naar een mystieke plek gaan.
Naast Enschede op de Nederlands- Duitse grens ligt het Aamsfeen, een heel mystieke plek.
Door de eeuwen heen word het al als mystieke plek gezien.
er zijn heel wat verhalen over die ik nu even niet op ga ratelen.
Vroeger was het een plek voor druiden en heksen waar rituelen werden uitgevoerd. Nu is het een plek waar niemand zich nog 's nachts durft te vertonen.
Ga naar de eerste de beste boer uit die streek en die vertelt je dat je d'r niet maar dan ook echt niet s' nachts naar toe moet gaan.
Mja, een meeting voor de gelovigen onders ons dus. De ongelovigen mogen van mij het een keertje 's nachts proberen maar dan ben ik er niet bij.
Bladiebla, het lijkt me gewoon interresant om daar een dagje heen te gaan, gewoon picknicken en rondwandelen enzow, is echt heel mooi daar. Overdag is d'r namelijk niks aan de hand.
Het hoefd niet echt een grote meeting te worden maar echt een meeting voor de geinteresseerden.

(als je dit bulshit vind liever niet reageren, ga d'r dan maar een nachtje camperen)
Oud 20-01-2003, 13:06
amiga
amiga is offline
Jaaa, dit lijkt me dus echt een leuk soort meeting, goed idee. Ik hoop dat er meer mensen zijn die het leuk vinden dan kan het ,denk ik, echt een leuke meeting worden.
Wie gaat er meeeeeeee...
Oud 21-01-2003, 12:06
Black Sugar
Black Sugar is offline
Het moet trouwens wel wat later in het jaar, rond deze tijd is het daar nogal drekkig en moerassig. Mja, nouja moeras is er altijd wel maar nu nog meer.
Oud 21-01-2003, 12:53
legatus
legatus is offline
Citaat:
Nu is het een plek waar niemand zich nog 's nachts durft te vertonen.
Klinkt meer als een uitdaging dan een waarschuwing.
Oud 21-01-2003, 13:40
barkrukkie
barkrukkie is offline
Citaat:
legatus schreef:
misschien een meeting voor de gelovigen overdag en een meeting voor de niet-gelovigen 'snachts ?
Oud 21-01-2003, 17:03
Black Sugar
Black Sugar is offline
Citaat:
barkrukkie schreef:
misschien een meeting voor de gelovigen overdag en een meeting voor de niet-gelovigen 'snachts ?
Ja, dat zei ik toch Wie het niet geloofd moet er maar een nachtje camperen.

Ok, klijn voorbeeldje. Mijn vader geloofde d'r eerst echt niks van. (was toen een jaar of 20 ofzow, mja nog jong in ieder geval) Hij en een vriend zouden wel even bewijzen dat het gewoon bullshit is en gingen d'r een nachtje camperen. Zo gezegd o gedaan, gewoon tentje op gezet en toen het koud begon te worden maar in de tent gaan liggen. ij beetje drinken enzow, viel d'r iets tegen de tent. Dieren of een tak dachten ze dus zij kijken, niks. Paar keer opnieuw, maar ze vonden het toch wle een beetje griezzelig worden. Uiteraard hielden ze het nog steeds bij dieren. Totdat het wel heel verdacht veel leek op mensen die aan de tent zaten, het werd heel koud en ze werden toch wle een beetje bang. Ze durfden ook niet meer buiten te gaan kijken, ja wie weet wat het is. En toen werd hun tent gewoon in elkaar geslagen, e zijn naar buiten gerend zagen niks maar voelden wle aanwezigheid. (voelden ze eigenlijk al langer maarja als je d'r niet in geloofd gooi je het op wat anders) Ze zijn heel hard weg gerend richting een weggetje met het gevoel dat e achtervolgd werden. Gelukkig kwam dr net iemand met een auto langs die e gelijk in liet stappen en weg reed. Die automobilist (een boer uit de streek) had gewoon het gevoel gehad dat hij daar langs moest en begon te lachen toen hij mijn vader en zijn vriend zag. Twee stoere jongens helemaal verstijfd van angst. Achja zij die boer, men probeert het wel vaker, maar hier rustig camperen gaat niet hoor.
De volgende dag zijn ze terug gegaan maar hebben alleen hun echt persoonlijke dingen als paspoort enzow meegenomen want het voelde alsof alles was betast en bekeken.

Zo zijn er honderden van dit soort verhalen, er zijn ook wel eens verdwaalde wandelaars dood gevonden, men zecht dat ze zijn gestorven van angst.

Ik ga het in ieder geval niet uitproberen. Ik geloof het verhaal van mijn vader, ik weet dat hij niet liegt want hij vind het nog eng om te vertellen en vertelde het echt heel serieeus.
Oud 22-01-2003, 13:33
Nar'Hyarmen
Nar'Hyarmen is offline
Citaat:
legatus schreef:
idd... ga je mee??

Ik ben zoiezo wel fan van 'eerst zien dan geloven'... vooral bij dit soort dingen.
Oud 22-01-2003, 13:49
darthraver
darthraver is offline
Citaat:
Nar'Hyarmen schreef:
idd... ga je mee??

Ik ben zoiezo wel fan van 'eerst zien dan geloven'... vooral bij dit soort dingen.
mag ik ook mee?? (jammer dat het aan de andere kant van het land is alleen)
Oud 22-01-2003, 13:52
Nar'Hyarmen
Nar'Hyarmen is offline
Citaat:
darthraver schreef:
ja tuurlijk mag je mee!! voor mij is het ook niet echt om de hoek trouwens...
Oud 22-01-2003, 13:57
darthraver
darthraver is offline
Citaat:
Nar'Hyarmen schreef:
ja tuurlijk mag je mee!! voor mij is het ook niet echt om de hoek trouwens...
jeuj Wanneer gaan we?

Citaat:
Black Sugar schreef:
Ok, klijn voorbeeldje. Mijn vader geloofde d'r eerst echt niks van. (was toen een jaar of 20 ofzow, mja nog jong in ieder geval) Hij en een vriend zouden wel even bewijzen dat het gewoon bullshit is en gingen d'r een nachtje camperen. Zo gezegd o gedaan, gewoon tentje op gezet en toen het koud begon te worden maar in de tent gaan liggen. ij beetje drinken enzow, viel d'r iets tegen de tent. Dieren of een tak dachten ze dus zij kijken, niks. Paar keer opnieuw, maar ze vonden het toch wle een beetje griezzelig worden. Uiteraard hielden ze het nog steeds bij dieren. Totdat het wel heel verdacht veel leek op mensen die aan de tent zaten, het werd heel koud en ze werden toch wle een beetje bang. Ze durfden ook niet meer buiten te gaan kijken, ja wie weet wat het is. En toen werd hun tent gewoon in elkaar geslagen, e zijn naar buiten gerend zagen niks maar voelden wle aanwezigheid. (voelden ze eigenlijk al langer maarja als je d'r niet in geloofd gooi je het op wat anders) Ze zijn heel hard weg gerend richting een weggetje met het gevoel dat e achtervolgd werden. Gelukkig kwam dr net iemand met een auto langs die e gelijk in liet stappen en weg reed. Die automobilist (een boer uit de streek) had gewoon het gevoel gehad dat hij daar langs moest en begon te lachen toen hij mijn vader en zijn vriend zag. Twee stoere jongens helemaal verstijfd van angst. Achja zij die boer, men probeert het wel vaker, maar hier rustig camperen gaat niet hoor.
De volgende dag zijn ze terug gegaan maar hebben alleen hun echt persoonlijke dingen als paspoort enzow meegenomen want het voelde alsof alles was betast en bekeken.
Gelooft je vader er nu dus ook in?
Oud 22-01-2003, 14:00
Nar'Hyarmen
Nar'Hyarmen is offline
Citaat:
darthraver schreef:
jeuj Wanneer gaan we?
weet ik niet... heb je een idee???

Citaat:

Gelooft je vader er nu dus ook in?
ja zo te zien wel he?
Oud 22-01-2003, 14:06
darthraver
darthraver is offline
Citaat:
Nar'Hyarmen schreef:
weet ik niet... heb je een idee???

ja zo te zien wel he?
achja zomervakantie lijkt me het best.

Maar dan pakken we het wel goed aan hè. Infra-rood kijker => kan je ook wat verder weg in het donker kijken enzo, lampen, enz... En dan niet gaan camperen, maar gewoon rondlopen daar, als je campeert zie je niks, als je rondloopt zie je veel meer . Ook een thermometer meenemen, dan weten we wanneer we de geesten kunnen verwachten (kou...) (nja, laatste was niet serieus, ik wil niet mensen hier kwetsen ofzo dus dat meen ik niet , maar wel dat je daar serieus een paar wetenschappelijke dingen kan gebruiken...)
Oud 22-01-2003, 14:09
Nar'Hyarmen
Nar'Hyarmen is offline
Citaat:
darthraver schreef:
achja zomervakantie lijkt me het best.

Maar dan pakken we het wel goed aan hè. Infra-rood kijker => kan je ook wat verder weg in het donker kijken enzo, lampen, enz... En dan niet gaan camperen, maar gewoon rondlopen daar, als je campeert zie je niks, als je rondloopt zie je veel meer . Ook een thermometer meenemen, dan weten we wanneer we de geesten kunnen verwachten (kou...) (nja, laatste was niet serieus, ik wil niet mensen hier kwetsen ofzo dus dat meen ik niet , maar wel dat je daar serieus een paar wetenschappelijke dingen kan gebruiken...)
ja idd. zomervakantie is wel een idee . Jaja en waar wou je die infra rood kijker vandaan halen?
Oud 22-01-2003, 14:16
darthraver
darthraver is offline
Citaat:
Nar'Hyarmen schreef:
ja idd. zomervakantie is wel een idee . Jaja en waar wou je die infra rood kijker vandaan halen?
Heb jij der geen één dan?

Nee, ik kan er misschien wel aankomen, maar weet ik niet zeker . Of gewoon zo'n nigtvision ding, dan kan je alleen niet door bomen kijken enzo
Oud 22-01-2003, 14:19
Nar'Hyarmen
Nar'Hyarmen is offline
Citaat:
darthraver schreef:
Heb jij der geen één dan?

Nee, ik kan er misschien wel aankomen, maar weet ik niet zeker . Of gewoon zo'n nigtvision ding, dan kan je alleen niet door bomen kijken enzo
nee helaas heb ik er geen nee. Maar dat kan nog komen.. oh nee het is al sinterklaas gewees... wat jammer nu

Ik heb er eerlijk gezegt wel zin in Zeg legatus ga jij nou ook mee of nie?
Oud 22-01-2003, 14:39
barkrukkie
barkrukkie is offline
Mag ik ook mee ?

*lijkt wel Blair Witch Project *
Oud 22-01-2003, 19:24
darthraver
darthraver is offline
Iedereen mag mee

En per persoon aub $700,00 aan mij geven, dan loop jij daar 's nachts rond met nightvision goggles op

die dingen werken 12 uur als je de infra-rood aanzet, dus moet lang genoeg zijn

Verder, voor overdag ken ik te weinig mensen die hier komen dus daar kom ik niet naar toe...
Oud 22-01-2003, 21:10
barkrukkie
barkrukkie is offline
Hmm, denk dat ik die night-goggles toch maar achterwege laat en vertrouw op mijn hema-zaklampje
Oud 22-01-2003, 23:15
Black Sugar
Black Sugar is offline
Mijn vader gelooft er niet echt in. Maar had op dat moment zo zijn twijfels.
Oud 23-01-2003, 11:23
Nar'Hyarmen
Nar'Hyarmen is offline
Citaat:
barkrukkie schreef:
Hmm, denk dat ik die night-goggles toch maar achterwege laat en vertrouw op mijn hema-zaklampje
ja ik ook.... ow en trouwens van mij mag jij ook wel mee hoor!!!

(hoe meer zielen hoe meer vreugd )
Oud 23-01-2003, 14:05
barkrukkie
barkrukkie is offline
Hmm, we zijn al () met vijf
Oud 23-01-2003, 21:04
AngelLena
AngelLena is offline
In principe mag je mij ook tot de expeditieleden toevoegen. Ik wil die plek wel eens zien. Maar ik ben eens even aan't snuffelen geweest, ik kan geen Aamsfeen vinden op de kaart. Wel een Aamsveensweg. Zal daar wel in de buurt liggen? (was namelijk ff kijken of het zonder auto beetje te bereiken was...Heb nog geen auto..snappie?

En wat de datum betreft heb ik liever juist niet in de zomervakantie, omdat ik dan een baan heb waarbij ik geen weekend vrij kan nemen... Dus liever iets voor de zomervakantie, of iets erna...
Maar als de rest het toch graag in de zomervakantie doet, ben ik bang dat ik dus niet mee kan, maar wens ik gij allen veel plezier.
Oud 23-01-2003, 22:16
Aurelia AutumnRain
Aurelia AutumnRain is offline
Hier staat een verhaal over het Aamsveen en geesten.
Ik kwam er vroeger regelmatig, maar ik wist niet dat er zoveel geesten zaten.

Maar het is er idd erg mooi!
Oud 24-01-2003, 06:20
barkrukkie
barkrukkie is offline
De datum maakt mij niet zoveel uit, ergens tussen het einde van de eindexamens en 20 augustus is mij goed

Citaat:
Uit verhaal van Aurelia AutumnRain:
Het vaakst komen de vlammetjes voor in de zomer
Die wil ik wel zien
Oud 24-01-2003, 08:55
Nar'Hyarmen
Nar'Hyarmen is offline
Citaat:
barkrukkie schreef:
De datum maakt mij niet zoveel uit, ergens tussen het einde van de eindexamens en 20 augustus is mij goed
mij ook zo ongeveer. (alleen kan ik dus niet wanneer er leuke festivals zijn...) K moet het wel optijd weten ivm vrij vragen op me werk
Oud 24-01-2003, 11:27
barkrukkie
barkrukkie is offline
Citaat:
Nar'Hyarmen schreef:
mij ook zo ongeveer. (alleen kan ik dus niet wanneer er leuke festivals zijn...) K moet het wel optijd weten ivm vrij vragen op me werk
Ow ja, als Pinkpop is kan ik ook niet

*bedankt voor de herinnering aan festivals *
Oud 24-01-2003, 20:56
legatus
legatus is offline
Citaat:
dd... ga je mee??
Ik ben bang in het donker.

En het wordt er niet beter op als ik omringd word door mensen die graag zonder mij terug zouden keren naar de bewoonde wereld van het mystieke forum.

Misschien moet ik mij zoals een rechercheur, die zich verplaatst in de gedachtengang van een moordenaar, ook in jullie wereld verplaatsen.
Oud 24-01-2003, 21:04
Nar'Hyarmen
Nar'Hyarmen is offline
Citaat:
legatus schreef:
Ik ben bang in het donker.

En het wordt er niet beter op als ik omringd word door mensen die graag zonder mij terug zouden keren naar de bewoonde wereld van het mystieke forum.

Misschien moet ik mij zoals een rechercheur, die zich verplaatst in de gedachtengang van een moordenaar, ook in jullie wereld verplaatsen.
ik wil niet zonder jou terugkeren hoor!! Ik zal je beschermen
Oud 24-01-2003, 21:52
legatus
legatus is offline
Citaat:
Ik zal je beschermen
*Kijkt in zijn glazen bol en ziet dat Nar'Hyarmen diegene zal zijn die hem in het moeras zal duwen*
Oud 25-01-2003, 07:03
barkrukkie
barkrukkie is offline
Citaat:
legatus schreef:
*Kijkt in zijn glazen bol en ziet dat Nar'Hyarmen diegene zal zijn die hem in het moeras zal duwen*
Oud 25-01-2003, 17:17
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Aurelia AutumnRain schreef:
Hier staat een verhaal over het Aamsveen en geesten.
Ik kwam er vroeger regelmatig, maar ik wist niet dat er zoveel geesten zaten.

Maar het is er idd erg mooi!
Ja, die had ik zelf al gevonden, maar zeg nou zelf, die vlammekes zijn doodnormale natuurlverschijnselen net als witte wieven. Ik ben 100% gelovig, maar het Aamsveen lijkt me redelijk onschuldig. Als er zovaak iets raars zou gebeuren zou er wel iets over te vinden zijn behalve dat het zo'n prachtig natuurgebied is lijkt mij.
En ik geloof best dat er daar iets gebeurt is wat misschien niet helemaal spoort met je vader, maar als er verder geen enkele melding over te vinden is, lijkt het mij het werk van een stel kwajongens die geen zin hadden in campeerders tijdens hun bosfeestje ofzow.
Kan altijd andere reden hebben, maar lijkt mij in dit geval erg sterk. Er ligt namelijk tegenwoordig ook een camping midden in het Aamsveen. Denk niet dat die daar geplaatst zou worden als iedereen daar weggejaagd zou worden.
In ieder geval. Ik heb al een aantal mensen, waarvan ik weet dat zij ook minstens 100% gelovig zijn en absoluut niet bang, bij elkaar die wel bereid zijn om daar eens een nachtje te gaan kamperen, gewoon om te zien wat daar nou echt aan de hand is. Of het menselijk of natuurlijk is, of dat het toch iets anders is.
Hieronder vallen 2 heksen, 1 spiritueel begaafde, en vooruit ik geef toe, een doodnormaal (al wat ouder) persoon die gelooft tot op zekere hoogte. En ikzelf ga dan natuurlijk ook mee. Meer gegadigden?

Laatst gewijzigd op 25-01-2003 om 17:22.
Oud 25-01-2003, 17:55
The Witch
The Witch is offline
Citaat:
43775601

Zonde van de centen en je zit dan tot je knieen in het water. In je tentje nogwel.

The Witch
Oud 25-01-2003, 18:05
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
The Witch schreef:
Zonde van de centen en je zit dan tot je knieen in het water. In je tentje nogwel.

The Witch
In voorjaar/zomer uiteraard. Ga ook echt niet midden in een moeras een tentje opzetten ofzow hoor. Dus valt wel mee.

Mijn ouders hebben vlakbij dat gebied gewoond trouwens en die hoorden nooit iemand over vreemde verschijnselen praten in dei omstreken. Vooral Glanerbrug is een vreselijk roddeldorp en als er iets gebeurt daar dan praat heel Twente erover. Ze hebben in al die jaren nooit iets gehoord, dus ik denk dat het daar allemaal wel meevalt.

Dat die lokale boeren dingen lopen te verkondigen, ja, da's logisch. Ligt in hun aard, maakt het gebied alleen maar meer een trekpleister. Vinden ze geweldig.

En nogmaals, als er zulke vreemde dingen gebeuren, zou er geen nudistencamping middenin het aamsveen opgericht worden.
Oud 25-01-2003, 18:09
The Witch
The Witch is offline
Citaat:
Dat die lokale boeren dingen lopen te verkondigen, ja, da's logisch. Ligt in hun aard, maakt het gebied alleen maar meer een trekpleister. Vinden ze geweldig.

Goh, 't lijkt wel of je erzelf vandaan komt.
Ik zie dat helemaal niet zitten, niet omdat ik er in geloof, maar omdat ik geen zin heb om me te laten opnaaien door een fantasisch verhaal.

The Witch
Oud 25-01-2003, 18:18
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
The Witch schreef:
Goh, 't lijkt wel of je erzelf vandaan komt.
Ik zie dat helemaal niet zitten, niet omdat ik er in geloof, maar omdat ik geen zin heb om me te laten opnaaien door een fantasisch verhaal.

The Witch
Zoals ik zei, m'n ouders komen er vandaan. En ik laat me ook helemaal niet opnaaien door verhalen dat daar iets rond zou spoken (zou altijd kunnen, maar in dat geval denk ik van niet) en daarom wil ik erheen. Lekker van de natuur genieten, naar de hehemannekes luisteren en de witte wieven bekijken. En ondertussen bewijs je dan meteen dat er niets aan de hand of, of juist wel. Maar ik ben er niet een die weg rent. Al helemaal niet voor geesten. Ik ga ze eerder tegemoet. (met de nodige veiligheidsmaatregelen enzow)
Oud 25-01-2003, 18:24
The Witch
The Witch is offline
Citaat:
voor geesten. Ik ga ze eerder tegemoet. (met de nodige veiligheidsmaatregelen enzow
Wat moet ik me daarbij voorstellen? Het feit dat je wilt gaan, betekent voor mij al dat je er iets van aan trekt, anders doe je zoiets niet.
Je gaat er niet heen om van de prachtige natuur te genieten en als het eerdere verhaal over "geesten" niet geschreven was, had je er waarschijnlijk nooit heen gegaan.
Dat betekent voor mij dat je gewoon bloed nieuwsgierig bent en eigenlijk hoopt dat er iets gebeurt.
Neem maar van mij aan, dat 't allemaal flauwekul is.

Maar niettemin vind ik je toch een leuke meid.
Oud 25-01-2003, 18:40
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
The Witch schreef:
Wat moet ik me daarbij voorstellen? Het feit dat je wilt gaan, betekent voor mij al dat je er iets van aan trekt, anders doe je zoiets niet.
Je gaat er niet heen om van de prachtige natuur te genieten en als het eerdere verhaal over "geesten" niet geschreven was, had je er waarschijnlijk nooit heen gegaan.
Dat betekent voor mij dat je gewoon bloed nieuwsgierig bent en eigenlijk hoopt dat er iets gebeurt.

Ik geef toe, ik had nog nooit van het gebied gehoord tot ik dit las. Heb toen eens bij mijn ouders nagevraagd die het allemaal wel lachwekkend vonden omdat er volgens hun helemaal niks gebeurt daaro omdat ze er anders wel wat van gehoord zouden hebben in Glanerbrug. Toen heb ik eens op het net lopen speuren en ondekte dat het er wel heel mooi moet zijn. Dat is vvor mij onder meer de reden dat ik daar best wel heen wil. Kan ik ook meteen het vorige huis van mijn ouders eens bekijken. Heb ik altijd al willen zien. Maar dat geestengedoe wat volgens mij niet echt waar is is idd de reden dat ik best bereid ben om daar te overnachten. En ik hoop dat er niets gebeurt uiteraard, maar als er wel wat gebeurt, zal je mij ook niet snel bang zien worden.

Bovendien is het idd een plek waar heksen vaak samenkwamen voor hun sabbats voordat het giebied een toeristische trekpleister werd. Aangezien ik heks ben.... Wat is er mooier dan zo'n plek te bezoeken met zo'n geschiedenis? Het liefs ga ik op een feestdag (voor heksen dan). Lijkt me geweldig.
Oud 25-01-2003, 18:46
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
The Witch schreef:

PS Mam (ja, dit is me moeder ja), gisteren was je nog bereid om mee te gaan...Haha! Krabbel je nu al terug?
Je lijkt me vriend wel!
Oud 25-01-2003, 18:50
The Witch
The Witch is offline
Nee lieve kind, ik krabbel echt niet terug, maar ik heb geen zin om daar heen te gaan om iets uit de wereld te helpen of om juist iets geks mee te maken.

Als ik iets geks wil meemaken, kijk ik alleen maar naar jou en dan griezel ik al. (grapje)
Oud 25-01-2003, 18:53
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
The Witch schreef:
Nee lieve kind, ik krabbel echt niet terug, maar ik heb geen zin om daar heen te gaan om iets uit de wereld te helpen of om juist iets geks mee te maken.

Als ik iets geks wil meemaken, kijk ik alleen maar naar jou en dan griezel ik al. (grapje)
Volgens mij kijk je dan niet naar mij, maar in de spiegel. Haha! Ja, mams en ik hebben zeer goede band met elkaar.
Maar goed, dan ga jij lekker niet mee. Ik wil die plek gewoon wel eens zien. Mag ik de auto mee, dan ga ik wel met Nino enzow.
Oud 25-01-2003, 18:55
The Witch
The Witch is offline
Citaat:
Mag ik de auto mee, dan ga ik wel met Nino enzow.

Een 2-zijdige spiegel.

Ligt eraan wanneer jullie daarheen willen en of wij de auto dan nodig hebben.

XXX
Oud 25-01-2003, 19:45
barkrukkie
barkrukkie is offline
@The Witch & Angellena:
psst ... chatten is verboden

Maarehm, gaan we nog steeds in Aamsveen die meeting houden dan?
Oud 26-01-2003, 00:13
Maboq
Maboq is offline
ik denk niet dat ik durf
Oud 26-01-2003, 00:28
White Cluster
White Cluster is offline
Citaat:
MåBøQ schreef:
ik denk niet dat ik durf
het is gewoon een val van de elfjes..
Oud 26-01-2003, 00:33
Maboq
Maboq is offline
Citaat:
Hybrid schreef:
het is gewoon een val van de elfjes..
zo'n hinderlaag is ze 1 keer gelukt... maar een 2de keer zal me niet overkomen!
Oud 26-01-2003, 00:34
White Cluster
White Cluster is offline
Citaat:
MåBøQ schreef:
zo'n hinderlaag is ze 1 keer gelukt... maar een 2de keer zal me niet overkomen!
precies, ze denken dat we dom zijn maar dat zal ze vies tegen vallen!
Oud 26-01-2003, 10:55
Rerisen Phoenix
Rerisen Phoenix is offline
Citaat:
darthraver schreef:
Iedereen mag mee

En per persoon aub $700,00 aan mij geven, dan loop jij daar 's nachts rond met nightvision goggles op

die dingen werken 12 uur als je de infra-rood aanzet, dus moet lang genoeg zijn
Waat doe jij duur. Je hebt ook Nightvision voor €129. Is een soort verrekijker-achtig ding met 1 kijkgat. Heeft ook 3x zoom.

Maar we moeten wel oppassen als we daar kamperen, wie weet wat die mystici allemaal wel niet uithalen om ons aan het geloven te krijgen.

Ff kijken, hoe doen we het.
Legatus is de scientist. Dat hij het overleeft is #2 priority (ik zit op #1 )
Dan moeten we nog genoeg wapens mee om mystiekgasten van de tent weg te houden
En... een paar laptops, kunnen we lekker LANnen ofzo. (ik ga niet slapen tussen 1) vreemde normale mensen, 2) nog vreemdere mystici).

En misschien een camera; kunnen we Black Sugar op de foto zetten als hij dingen op de tent aan het gooien is .
Oud 26-01-2003, 11:24
barkrukkie
barkrukkie is offline
Citaat:
Rerisen Phoenix schreef:

Maar we moeten wel oppassen als we daar kamperen, wie weet wat die mystici allemaal wel niet uithalen om ons aan het geloven te krijgen.

Ff kijken, hoe doen we het.
Legatus is de scientist. Dat hij het overleeft is #2 priority (ik zit op #1 )
Dan moeten we nog genoeg wapens mee om mystiekgasten van de tent weg te houden
En... een paar laptops, kunnen we lekker LANnen ofzo. (ik ga niet slapen tussen 1) vreemde normale mensen, 2) nog vreemdere mystici).

En misschien een camera; kunnen we Black Sugar op de foto zetten als hij dingen op de tent aan het gooien is .
haha lol
Oud 27-01-2003, 14:01
Nar'Hyarmen
Nar'Hyarmen is offline
Citaat:
legatus schreef:
dat zou ik nou NOOOOOIT doen... wat een vertrouwen heb je in mij
Oud 27-01-2003, 15:07
SomeDay
SomeDay is offline
Citaat:
darthraver schreef:
oh mag ik ook mee (al kennen jullie me niet)
lijkt me echt super cool, voor dat soort dingen ben ik altijd te vinden

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten