Advertentie | |
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar dan pakken we het wel goed aan hè. Infra-rood kijker => kan je ook wat verder weg in het donker kijken enzo, lampen, enz... ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Nee, ik kan er misschien wel aankomen, maar weet ik niet zeker ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik heb er eerlijk gezegt wel zin in ![]()
|
![]() |
Iedereen mag mee
![]() En per persoon aub $700,00 aan mij geven, dan loop jij daar 's nachts rond met nightvision goggles op ![]() ![]() die dingen werken 12 uur als je de infra-rood aanzet, dus moet lang genoeg zijn ![]() Verder, voor overdag ken ik te weinig mensen die hier komen dus daar kom ik niet naar toe... |
![]() |
|
In principe mag je mij ook tot de expeditieleden toevoegen. Ik wil die plek wel eens zien. Maar ik ben eens even aan't snuffelen geweest, ik kan geen Aamsfeen vinden op de kaart. Wel een Aamsveensweg. Zal daar wel in de buurt liggen? (was namelijk ff kijken of het zonder auto beetje te bereiken was...Heb nog geen auto..snappie?
En wat de datum betreft heb ik liever juist niet in de zomervakantie, omdat ik dan een baan heb waarbij ik geen weekend vrij kan nemen... Dus liever iets voor de zomervakantie, of iets erna... Maar als de rest het toch graag in de zomervakantie doet, ben ik bang dat ik dus niet mee kan, maar wens ik gij allen veel plezier.
|
Hier staat een verhaal over het Aamsveen en geesten.
Ik kwam er vroeger regelmatig, maar ik wist niet dat er zoveel geesten zaten. Maar het is er idd erg mooi!
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En het wordt er niet beter op als ik omringd word door mensen die graag zonder mij terug zouden keren naar de bewoonde wereld van het mystieke forum. Misschien moet ik mij zoals een rechercheur, die zich verplaatst in de gedachtengang van een moordenaar, ook in jullie wereld verplaatsen.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
En ik geloof best dat er daar iets gebeurt is wat misschien niet helemaal spoort met je vader, maar als er verder geen enkele melding over te vinden is, lijkt het mij het werk van een stel kwajongens die geen zin hadden in campeerders tijdens hun bosfeestje ofzow. Kan altijd andere reden hebben, maar lijkt mij in dit geval erg sterk. Er ligt namelijk tegenwoordig ook een camping midden in het Aamsveen. Denk niet dat die daar geplaatst zou worden als iedereen daar weggejaagd zou worden. In ieder geval. Ik heb al een aantal mensen, waarvan ik weet dat zij ook minstens 100% gelovig zijn en absoluut niet bang, bij elkaar die wel bereid zijn om daar eens een nachtje te gaan kamperen, gewoon om te zien wat daar nou echt aan de hand is. Of het menselijk of natuurlijk is, of dat het toch iets anders is. Hieronder vallen 2 heksen, 1 spiritueel begaafde, en vooruit ik geef toe, een doodnormaal (al wat ouder) persoon die gelooft tot op zekere hoogte. En ikzelf ga dan natuurlijk ook mee. Meer gegadigden?
Laatst gewijzigd op 25-01-2003 om 17:22. |
![]() |
||
Citaat:
Mijn ouders hebben vlakbij dat gebied gewoond trouwens en die hoorden nooit iemand over vreemde verschijnselen praten in dei omstreken. Vooral Glanerbrug is een vreselijk roddeldorp en als er iets gebeurt daar dan praat heel Twente erover. Ze hebben in al die jaren nooit iets gehoord, dus ik denk dat het daar allemaal wel meevalt. Dat die lokale boeren dingen lopen te verkondigen, ja, da's logisch. Ligt in hun aard, maakt het gebied alleen maar meer een trekpleister. Vinden ze geweldig. En nogmaals, als er zulke vreemde dingen gebeuren, zou er geen nudistencamping middenin het aamsveen opgericht worden.
||
![]() |
Citaat:
Goh, 't lijkt wel of je erzelf vandaan komt. Ik zie dat helemaal niet zitten, niet omdat ik er in geloof, maar omdat ik geen zin heb om me te laten opnaaien door een fantasisch verhaal. The Witch ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Je gaat er niet heen om van de prachtige natuur te genieten en als het eerdere verhaal over "geesten" niet geschreven was, had je er waarschijnlijk nooit heen gegaan. Dat betekent voor mij dat je gewoon bloed nieuwsgierig bent en eigenlijk hoopt dat er iets gebeurt. Neem maar van mij aan, dat 't allemaal flauwekul is. Maar niettemin vind ik je toch een leuke meid. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Bovendien is het idd een plek waar heksen vaak samenkwamen voor hun sabbats voordat het giebied een toeristische trekpleister werd. Aangezien ik heks ben.... Wat is er mooier dan zo'n plek te bezoeken met zo'n geschiedenis? Het liefs ga ik op een feestdag (voor heksen dan). Lijkt me geweldig.
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Je lijkt me vriend wel! ![]()
||
Citaat:
Maar goed, dan ga jij lekker niet mee. Ik wil die plek gewoon wel eens zien. Mag ik de auto mee, dan ga ik wel met Nino enzow.
||
Citaat:
Maar we moeten wel oppassen als we daar kamperen, wie weet wat die mystici allemaal wel niet uithalen om ons aan het geloven te krijgen. Ff kijken, hoe doen we het. Legatus is de scientist. Dat hij het overleeft is #2 priority (ik zit op #1 ![]() Dan moeten we nog genoeg wapens mee om mystiekgasten van de tent weg te houden ![]() En... een paar laptops, kunnen we lekker LANnen ofzo. (ik ga niet slapen tussen 1) vreemde normale mensen, 2) nog vreemdere mystici). En misschien een camera; kunnen we Black Sugar op de foto zetten als hij dingen op de tent aan het gooien is ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Mystiek Outdated Spirit | 56 | 08-04-2007 19:13 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Ene nieuwe meetingtopic ofzo waaromniet? | 147 | 10-03-2002 10:57 | |