Advertentie | |
|
![]() |
|
27 jan - VS
28 jan - UK 10 feb - Europa Geloof ik althans in interview met Kerrang heeft Corgan verteld dat ze 120 nummers hebben en dat djali zwan in studio ook heeft opgenomen, dus verwacht wel album, In maart komt de soundtrack van de film spun waar djali zwan een aantal liedjes op heeft staan. Verder zijn de b-sides voor de single honestly, number of the beast en freedom aint what it used to be, beide liedjes van djali zwan. Eerste is cover van iron maiden maar gespeeld door djali ![]()
|
Had ik net 'n topic geopend, zie ik dat ie hier al staat
![]() De nieuwe band van Billy Corgan gaat vanaf februari touren ter promotie van hun debuutcd "Mary Star of the Sea". Ze doen oa. Parijs, London en Madrid aan en er zijn ook geruchten over een eventueel optreden in A'dam. ![]() De cd komt in de VS uit op 28 januari, een Europese releasedatum is mij nog niet bekend, maar geruchten gaan van rond 10 februari. Bevestiging, commentaar, ... zeg het hier ![]() www.zwan.com is dé site to be btw ![]() Dat had ik getypt ![]() *had 12 songs gedownload oktober 2001 van de clubconcerten die toen gegeven werden in de VS* Maar Europese release is dus inderdaad 10 februari?
|
ja 10 feb.
bij www.cdwow.nl kun je cd bestellen met dvd voor 21,99 en zonder dvd 15 euro incl. verzend. dus dan heb je hem eerder dan 10 feb thuis |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
*had 12 songs gedownload oktober 2001 van de clubconcerten die toen gegeven werden in de VS*
van die shows staan er maar 3 liedjes op het album, (als ik me niet vergis) of a broken heart, el sol en jesus I, geen empty sea, geen the shining path, maarja
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Ben eens langsgeweest bij Music Mania hier in Leuven, ze hebben 'm vanaf ongeveer 7 februari in store, enkel de DVDversie, goedkoper dan €22.
Ik wacht wel ff, heb al 8 nummers gedownload...
||
Citaat:
![]() Ja, inderdaad, afwachten
|
ik ben zeer benieuwd !!!
Billy Corgan beschouw ik toch wel als 1 van de muziekale meesterbreinen op deze wereld. Ik heb nog nix geluisterd, ik ga me denk ik maar laten verrassen gewoon... maar ik hoop niet dat t weer zo'n (mislukte) plaat wordt als Adore...
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Adore is anders, maar zéker niet mislukt! Dat was m'n eerste SPcd als ik me niet vergis, staan enórm goede nummers op hoor...
|
![]() |
Adore is prachtig!
Machina werd door de pers ook afgekraakt terwijl dat ook een geweldige plaat is. Ik vind um zelfs beter als Saimese Dream. Maar om ff ontopic te blijven, heeft iemand de single van Honestly al? Zijn de b-sides de moeite waard? Ik heb er vandaag al voor gekeken maar zag um nergens liggen.
|
Ik vind Adore gewoon minder, maar dat is mijn persoonlijke mening...Machina is een erg goed album, evenals Siamese dream...de beste Pumpkins-cd blijft voor mij toch MCIS.
Begrijp me niet verkeerd. The Smashing Pumpkins waren een geweldige band...en ik ben er van overtuigd dat ook Zwan weer veel goeds gaat doen in de muziekwereld. Leve Billy Corgan !!
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ja ok, ik weet dat de vraag niet aan mij gesteld werd ![]() ![]()
||
Citaat:
Voor de rest vind ik het meeste werk erg goed. tSP is vooral een band die mij zijn reputatie verkrijgt door non-album tracks en hun geweldige live reputatie, en verschillende live versies van liedjes. Tuurlijk ze hebben ook veel slechte shows gespeeld vooral in begin van carriere, maar dit is menselijk.
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
en www.knivesout.com leuke band |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
en dat van Zwan.... ik had het kunnen weten ![]()
||
Citaat:
dan moet je ook een goeie versie van machina 2 hebben. Geen mp3 versie van een of andere site. En white spyder klinkt altijd heftig overstuurd, maar dat ligt aan die track. Maar machina 2 kan goed klinken.
|
![]() |
Zwan klinkt erg goed. Ik ga zeker het album kopen. Billy Corgan schrijft veel optimistischere lyrics dan bij de Smashing Pumpkins. Tis weer eens een keer wat anders dan 'the killer in me is the killer in you'.
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Pats hier met je muziekcollectie telluriet | 216 | 05-09-2004 19:20 | |
Muziek |
hoeveel CD's hebben jullie b-z | 154 | 26-03-2004 21:58 | |