Oud 14-03-2001, 07:21
stella
stella is offline
ik heb wat vragen aan mensen die aura's kunnen zien of aan mensen die het antwoord gewoon weten:
-1: kan je ook aura's bij dieren zien?
-2: veel wetenschappers zeggen dat als je aura's kan zien dat je dan gewoon een fout in je ogen hebt zitten. maar als dat zo is zou je toch ook aura's om voorwerpen moeten zien? of niet? hoe kan het dan dat je het alleen om mensen ziet als je werkelijk gewoon een fout in je ogen hebt zitten?
-3: als je kleurtjes om iemand heen ziet, zijn die dan een beetje doorzichtig? dus als je bijv. een stoel achter iemands aura zet, kan je die stoel dan nog gewoon zien?
-4: noem je als je een wittige rand om iemand heen ziet ook aura?
-5:kan je aura's door kleding heen zien? zo ja, zie je het dan slechter dan bij lichaamsdelen waar geen kleding zit?
-6:And last but not least:
ik hoop natuurlijk niet dat iemand dit meegemaakt heeft maar misschien weet iemand het antwoord wel: als iemand doodgaat, zie je dan gelijk zn aura verdwijnen of duurt dat een paar uur/dagen/maanden/jaren blabla?

ps. ik heb ( voordat ik weer van die reacties krijg) heus wel goed gekeken naar andere aura forums maar daar staa. geen antwoorden op een van mijn vragen bij

x
Advertentie
Oud 14-03-2001, 07:22
skankertjuh
skankertjuh is offline
auhra's bestaan nie het is allemaal bull shit
Oud 14-03-2001, 08:59
auxx
auxx is offline
1: Ja, maar da's wel moeilijker

2: wetenschappers zijn gewoon sukkels, ze denken dat het paranormale onzin is omdat ze het niet begrijpen.

3: De kleuren zijn doorzichtig

4: Nee, dat heet dan weer energie veld

5: Kleren hebben er niks mee te maken, je ziet een rand om iemand heen,maar die rand kan ook de kleren overlappen. als iemand een dikke jas aan heeft zie je het om de jas heen.

6: Geen idee, ik heb een keer iemand zien sterven, en toen probeerde ik haar aura te zien, maar ik kon niets ontdekken, maar ik denk dat de aura eigenlijk de ziel is en dat je die blijft zien tot dat de ziel naar de hemel gaat of reïncarneert of wat ie ook gaat doen.

Ik hoop dat je hiermee geholpen bent
Oud 14-03-2001, 09:11
stella
stella is offline
ja heel erg, dank je wel

Oud 14-03-2001, 13:14
Verwijderd
lees eens de autobiografie van Gerard Croiset (je weet wel de paragnost) en er zal je veel duidelijk worden.
Oud 14-03-2001, 19:39
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
auxx schreef:
2: wetenschappers zijn gewoon sukkels, ze denken dat het paranormale onzin is omdat ze het niet begrijpen.
Wetenschap is juist een verklaring zien te vinden voor wat je niet begrijpt. Wetenscappers vinden aura's onzin omdat er nooit op een wetenschapelijk correcte manier is aangetoond dat ze bestaan.

-Desecrator

Oud 14-03-2001, 20:26
the-tsjoepai-johnny
the-tsjoepai-johnny is offline
kan iedereen aura's zien?
of moet je aar PARANORMAAL voor zijn

--------------
fell the force
Oud 14-03-2001, 21:03
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
the-tsjoepai-johnny schreef:
Je moet daar veel fanatasie voor hebben.

-Desecrator

Oud 15-03-2001, 14:24
Sunlight
Sunlight is offline
Welke kleuren aura's zijn er allemaal???

En als iemand slecht is heeft zo iemand dan een donkere aura?

Oud 15-03-2001, 15:31
Sunlight
Sunlight is offline
nou?????
dat wil ik toch wel graag weten hoor
Oud 15-03-2001, 15:51
Sunlight
Sunlight is offline
Citaat:
Sunlight schreef:
Welke kleuren aura's zijn er allemaal???

En als iemand slecht is heeft zo iemand dan een donkere aura?

Wie beantwoordt mijn vraag??????????????

Oud 15-03-2001, 19:34
Hippie/Marian
Hippie/Marian is offline
blauw ( kalmte )
rood ( verliefd )
grijs ( pijn )
donker ( boos )
geel.. ( geen idee )
k kan alleen de gele zien...maar geen idee of t een aura is of omdat ik slechte ogen heb en misschien dubbel zie ofzo
Oud 16-03-2001, 15:05
i-tje
i-tje is offline
Citaat:
the-tsjoepai-johnny schreef:

--------------
fell the force
ja, dah vraag ik me nou ook af. Ik ben namelijk beetje paranormaal. (dat heb een handlezer mij verteld) ik ken er alleen nou nog nix mee, maar als ik ouder word, dan ken ik mogelijk van alles doen. aura zien enzo, en tarot. blabla. maar ik wil nou es een keer aura's zien. hoe leer je dat?????

Oud 17-03-2001, 07:40
dwegje
dwegje is offline
Citaat:
auxx schreef:
1: Ja, maar da's wel moeilijker

3: De kleuren zijn doorzichtig

4: Nee, dat heet dan weer energie veld

5: Kleren hebben er niks mee te maken, je ziet een rand om iemand heen,maar die rand kan ook de kleren overlappen. als iemand een dikke jas aan heeft zie je het om de jas heen.

6: Geen idee, ik heb een keer iemand zien sterven, en toen probeerde ik haar aura te zien, maar ik kon niets ontdekken, maar ik denk dat de aura eigenlijk de ziel is en dat je die blijft zien tot dat de ziel naar de hemel gaat of reïncarneert of wat ie ook gaat doen.

Ik hoop dat je hiermee geholpen bent

nou zeg...... dat wilde ik nou net allemaal lopen lullen geloof me of niet maar het is echt waar oke nummer 6 niet direct maaar de rest wel.
dikke kussssssssss
Oud 17-03-2001, 16:04
teddybeertje
teddybeertje is offline
da wis ik allemaal al

geen leuk grapje *gniffel*
Oud 02-06-2001, 21:17
Verwijderd
Citaat:
Hippie/Marian schreef:
blauw ( kalmte )
rood ( verliefd )
grijs ( pijn )
donker ( boos )
geel.. ( geen idee )
k kan alleen de gele zien...maar geen idee of t een aura is of omdat ik slechte ogen heb en misschien dubbel zie ofzo
Ik verbeter ff hoor:
Blauw : PERFECT(dus die is goed)
Rood : Kracht en wil
Grijs : Kweenie
Donker: PERFECT
Geel : Rust en mogelijkheid om te leren(dus wijs)

-Gokubjorn

Oud 18-02-2002, 15:02
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Als je Aura's wilt zien moet je je 3e oog openen. Bij mensen die paranormaal aangelegd zijn kan deze 3e oog op latere leeftijd automatisch opengaan.
Oud 18-02-2002, 15:06
Digger3
Digger3 is offline
Citaat:
Ki Fighter schreef:
Als je Aura's wilt zien moet je je 3e oog openen. Bij mensen die paranormaal aangelegd zijn kan deze 3e oog op latere leeftijd automatisch opengaan.
je 3e oog???
hmmm, ik zeg, gewoon kijken op de juiste manier. Klaar, works for me.
Oud 21-02-2002, 15:51
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Jaah Digger3 kijken op de juiste manier zeg jij, nou daar hebben veel mensen wat aan die Aura's ook willen gaan zien. Gewoon je 3e oog openen. Ik heb er uitleg bij gezet. Dat zou jij ook es moeten doen Digger3, dan snappen mensen het beter.
Oud 21-02-2002, 16:20
legatus
legatus is offline
AURA'S BESTAAN... jeetje, hoevaak moet dit nog verklaard worden. Er kunnen zelf's AURA-foto's gemaakt worden.

Ik heb hier al vaker over gediscussieerd en aura's zijn aanwezig bij mensen omdat je een levend wezen bent met vochtigheid, warmte, energie, etc. Daarom hebben voorwerpen geen aura.

Mensen die Aura's kunnen zie is erg moeilijk om daadwerkelijk aan te tonen, zij zien veelal andere aura's dan diegene die genomen worden met een Kirlian-fototoestel.

Er is geen indicatie dat ze je ziel zijn of ander paranormaal verschijnsel.
Oud 22-02-2002, 08:37
Digger3
Digger3 is offline
Citaat:
Ki Fighter schreef:
Jaah Digger3 kijken op de juiste manier zeg jij, nou daar hebben veel mensen wat aan die Aura's ook willen gaan zien. Gewoon je 3e oog openen. Ik heb er uitleg bij gezet. Dat zou jij ook es moeten doen Digger3, dan snappen mensen het beter.
hmmmmm, uitleg? Hoe vaak heb ik dat nu al gedaan??? maar goed, om het commentaar te weerleggen hier dan weer een linkje met uitleg *zucht*
http://www.geocities.com/genijezz/Classes.htm

gewoon op de juist manier kijken dus, geen moeilijk gedoe met 3e oog, ik streef naar eenvoud. (Misschien hebben we het dan wel over hetzelfde Ki-fighter maar ik zeg het toch echt anders.)

waar staat trouwens JOUW uitleg over hoe je dat 3e oog opent?

[Dit bericht is aangepast door Digger3 (22-02-2002).]
Oud 22-02-2002, 09:26
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Als je niet te lui bent en een beetje omhoog scrolt kun je het vinden.

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten