Advertentie | |
|
![]() |
|
Sjeezus wat een lame pa heb jij!
![]() Mijn vriendin heeft ook zo'n vader... hij loopt haar bij elk vriendje onzeker te maken, echt heel vervelend want bij haar lukt het ook. Laat je vader alsjeblieft geen invloed krijgen op je relatie. Ik weet niet wat voor moeder dochter relatie jij hebt met je moeder, maar heeft zij misschien ook een mening over je vriend? Zo ja en als je ouders nog samen zijn kan zij misschien met je vader praten? Of je moet je vader zelf duidelijk proberen te maken dat het echt vervelend is... Succes ![]()
|
jemig, wat ontzettend irritant! mijn vader houdt gelukkig altijd zijn mond
![]() ik neem aan dat je je vader al duidelijk hebt gemaakt wat je er van vindt dat hij zich zo met jouw relatie bemoeit. wie is hij om zich daarmee te bemoeien en al helemaal als hij je vriend niet echt kent. ik weet niet of je het hebt besproken met je vriend? dan bedoel ik niet in de zin van: mijn pa zei datie je te onzeker vindt en niet zeker is van je voorkeur etc., maar m'n vader is erg vervelend momenteel... op die manier, dat lucht ten eerste op en ten tweede snapt je vriend ook wat toch ongewild invloed op je heeft. waar bemoeit hij zich mee ![]()
|
Verwijderd
|
Hmm m'n moeder zegt ook heel vaak vervelende dingen. Toen het nog goed ging tussen mij en m'n ex, kwam ze een keer met een opmerking (ik weet niet meer precies wat) en ik reageerde natuurlijk zo van " doe ff normaal, je weet niet waar je over praat."
Maar ondertussen begon het wel aan me te knagen en werd ik er behoorlijk onzeker van. En dat had zeker invloed op m'n relatie...ik ben toch al heel erg onzeker en als ik dan ook nog dat soort dingen te horen krijg...ja het zet me wel aan het denken. M'n ouders hebben over m'n ex ook weleens gezegd dat hij misschien wel homo was, maar dat kwam omdat ik toen zat te klagen over m'n sexleven. :X En had m'n vader zoiets van "iedere gezonde jongen van die leeftijd wil toch graag sex..." en hij vond het vreemd dat dat bij ons anders was. (Tenminste, niet dat we nooit sex hadden, maar hij drong bijv. totaal niet aan om "het" te doen en bij z'n ex was hij degene die een jaar wou wachten, zij wou toen meteen. Nou ja, dit is allemaal een beetje offtopic, maar ik had ergens gelezen dat je "het" nog niet met hem had gedaan. Ik weet niet hoeveel je vader daarvan doorheeft of oppikt of wat je precies vertelt thuis. (Sorry als ik brutaal ben ofzo, dan moet je het maar zeggen en dan verwijder ik het weer ![]() Maargoed...ik vind het wel vreemd van je vader, dat hij zomaar, terwijl alles hartstikke goed tussen jou en je vriend gaat, zegt dat hij misschien homo is. Maar wat zegt je vader dan, als je vraagt waarom hij dat denkt? En ja, wat miekmuis zegt...probeer er anders met je moeder over te praten ofzo ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Sja, ouders hebben ws vaak zat kritiek op vriendjes op vriendinnetjes, alleen houden de meeste dat binnen.
Het lijkt me echt heel vervelend als mijn ouders de kritiek die zij op al mijn vriendjes hadden tijdens de relatie hadden uitgesproken, daar zou ik ook onzeker van worden. Heb je er al eens goed met je vader over gepraat? Dat je het heel vervelend vind, en dat jij je eigen leven hebt en dus je eigen fouten mag maken enzo. Mijn ouders bleken achteraf namelijk altijd dezelfde kritieken te hebben als die ik dan ging noemen waarom het uit was ![]() Maar bij jou, over dat je vriend homo zou zijn en alles.. dat is niet eens kritiek ofzo, dat is gewoon een niet beargumenteerd oordeel. En al zou hij gelijk hebben, het is toch niet aan hem om dit uit te spreken tegen jou. Als dat aan iemand is is dat aan je vriend! Bovendien, jullie hebben al 9 maanden, dat gaat goed zo te horen.. Praat er ook over met je vriend, ik denk dat hij het makkelijkste die onzekerheid die ontstaat weer een beetje kan ontkrachten. Het is misschien eng om die dingen die je vader zegt tegen hem te zeggen, maar ondertussen zit je er wel mee. In ieder geval ben jij degene die het beste oordeel kunt vellen over jouw vriend en jouw relatie! Sterkte ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Hmm we lastig, misschien kan je het er een goed met hem over hebben, waarom hij dat denkt, waar dat op te basseren is, want zo ga jij je misschien alleen maar boos maken over je vader en dat is ook niet echt de bedoeling denk ik. Verder kan je misschien vertellen dat jij je er rot door gaat voelen! Wat ik trouwens ook erg goed kan begrijpen als je vader van zulke opmerkingen maakt (niet echt subtiel en aardig opzich). Als jij je er ook heel onzeker over voelt of hoe je vriend erover denkt (maar volgens mij is dat niet het geval want je zegt dat hij er niet homoerig uitziet en zich niet zo gedraagt) kan je misschien het er ook eens met je vriend over hebben. Al moet je daar denk ik wel lef voor hebben en ik weet ook niet of het erg verstandig is... Moeilijke situatie, laat je vooral niet onzeker maken door opmerkingen van je vader, als jij voelt dat het goed dan zal dat ook wel zo zijn! Jij weet dat denk ik beter dan je vader!! |
![]() |
|
![]() |
Ik denk echt dat je vader een onzin verhaal verteld!
En ik snap best dat je hier onzeker door word en je gaat afvragen of je vader misschien toch gelijk kan hebben.... Het enigste wat je kunt doen is denk of met je moeder praten en om haar mening vragen Of met je pa praten en vragen of hij zijn mening onderbouwt met meer dan alleen jongens van die leeftijd willen vaak sexs. Ook kun je het er met je vriend over hebben want zo kan hij zichzelf ook een beetje verdedigen want als hij er niks vanaf weet dan weet hij ook niet waarom je vader zo op hem reageert! Trouwens negen maanden zijn lang genoeg om je vriend op sexsueel gebied te kennen! Succes! |
![]() |
|
![]() |
Mijn vriend is twee jaar jonger dan ik, hij 18 en ik 20, mijn ouders konden het niet slikken en verwachten dus dat ik met een oudere jongen het huis binnen kom, met diploma enzo.
Mijn moeder zei dat ik goed moet nadenken voor ik iets doe omdat relaties de dag van vandaag in een wip uitgaan. Ze maakten me onzeker en dat kwam vrij hard aan maar ik heb mijn mening erover gezegd en wat ze me nu zeggen deert me helemaal niet meer. Intussen zijn we meer dan drie maanden verder en ik voel me goed bij die jongen, hij maakt me gelukkig, dat is het belangrijkste. De mening van mijn ouders doet er niet toe, ik ben oud genoeg om zelf te beslissen. Je moet niet luisteren naar je pa, praat erover met hem en zeg dat hij zich niet hoeft te bemoeien, het is tenslotte jouw leven. |
![]() |
||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
Ik zou er gewoon niet naar luisteren als ik jou was. Snap wel dat dat moeilijk is, desnoods zeg je gewoon dat je geen behoefte hebt aan zijn relatie-adviezen.
Ik snap ook niet echt wat hij wil bereiken met zijn voorspellingen? Dat jij je nu lekker klote en onzeker voelt in je relatie? Dat hij straks als het echt uit is (nee, ik zeg niet dat dat gebeurt, maar stel) lekker triomfantelijk kan gaan doen en gaan roepen: 'zie je nu wel dat ik gelijk had?' Ik zie het nut echt niet hoor. Maar laat hem kletsen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Een vriend van mij valt ook op zijn eigen geslacht, maar echt onderscheidende eigenschappen kan ik niet bij hem ontdekken. ...best een leuke jongen trouwens... ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
Hoi Guus #1876 Verwijderd | 500 | 11-06-2016 21:28 | |
Verhalen & Gedichten |
Wat vinden jullie hiervan? Mandii--xx | 7 | 06-04-2011 15:36 | |
Liefde & Relatie |
Pick Up Artiesten Mening Alex111 | 232 | 03-12-2007 00:04 | |
Liefde & Relatie |
meisje bijna 21 jongen 17 is dat een ramp?? meisje833 | 96 | 18-09-2004 14:11 | |
Liefde & Relatie |
groot leeftijds & afstandsverschil... xXxEvaxXx | 18 | 02-04-2003 21:48 | |
Liefde & Relatie |
Wat doe je als... eden6 | 14 | 20-04-2002 09:09 |