Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-09-2004, 19:33
meisje833
meisje833 is offline
meisje bijna 21 jongen 17 is dat een ramp??

ik ben dus in dec 21 en hij wordt ergens in feb 18
we kunnen het goed met elkaar vinden, ik zie er erg jong uit wordt meestal 17 geschat terwijl ik in dec 21 wordt en hij ziet er ook niet echt kinderlijk uit en is ook niet kinderachtig.
We vinden elkaar best leuk maar ik ben bang voor reacties van andere mensen van jeetje zo'n jonge knul, maarja leeftijd maakt mij eigelijk nooit wat uit alleen iedereen doet er altijd zo moeilijk over als een jongen jonger is .
terwijl het nu beetje het geval is dat ik ook nog niet echt supervolwassen ben en we geestelijk best bij elkaar passen en we het gewoon goed kunnen vinden met elkaar.
wat denken jullie is dit een ramp, of ben ik vreemd dat ik op een jongere jongen val
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-09-2004, 19:39
bracelance
bracelance is offline
ik heb een oogje op een 24-jarige vrouw... waar praten we nog over, ik zeg geen probleem
Oud 06-09-2004, 19:41
Envy
Envy is offline
een wereldramp, absoluut.
Oud 06-09-2004, 19:42
meisje833
meisje833 is offline
ja hmm maar ze zeggen dat het boven de 20 geen probleem is maarja waarom onder 20 dan wel okeej hij is dan nog niet minderjarig maar als ik naast hem sta lijken we allebei 17 ik zie er superjong uit
Met citaat reageren
Oud 06-09-2004, 19:46
Noelliam
Noelliam is offline
boeie, al zie jij eruit als 83 en hij als 15 dan maak ik me er nog steeds niet druk om.
Oud 06-09-2004, 19:47
Warsocket
Warsocket is offline
geen probleem toch of wel
ik zie iig geen probleem erin
en ik denk een hoop andere mensen ook niet
Oud 06-09-2004, 19:48
Verwijderd
Citaat:
pinoow schreef op 06-09-2004 @ 20:41 :
Precies.

En serieus: om wie gaat het nou, om jou en hem of om 'ze'?
Met citaat reageren
Oud 06-09-2004, 19:49
Verwijderd
Citaat:
En dat is nog eufemistisch uitgedrukt.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2004, 19:55
Verwijderd
Citaat:
Met citaat reageren
Oud 06-09-2004, 20:17
Verwijderd
als ik zie wat voor topics je opent begin ik me zelfs af te vragen of een jongen van 17 niet wat te oud voor je is...
Met citaat reageren
Oud 06-09-2004, 20:21
little nemo
little nemo is offline
tss...pedo
Oud 06-09-2004, 20:28
Verwijderd
Nee. Zolang je maar geen relatie aangaat.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2004, 21:01
Verwijderd
Het feit dat je je dat op 21-jarige leeftijd nog afvraagt is een ramp ja.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2004, 21:07
Verwijderd
Citaat:
meisje833 schreef op 06-09-2004 @ 20:33 :
wat denken jullie is dit een ramp, of ben ik vreemd dat ik op een jongere jongen val
Niet vreemd. Hooguit een beetje simpel van geest.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2004, 21:10
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
nare man schreef op 06-09-2004 @ 22:07 :
Met citaat reageren
Oud 06-09-2004, 21:46
Phenobarbidoll
Phenobarbidoll is offline
vraag;
zou je het raar vinden als jullie leeftijden omgedraaid waren?
hij 21 en jij 17
Met citaat reageren
Oud 06-09-2004, 21:51
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Er zijn al tig topics over 'kan dit', 'kan dat', en de moraal van het verhaal is altijd: Het kan, als je er zelf achter staat!
(Mijn vriend is 16 en ik 23)
Met citaat reageren
Oud 06-09-2004, 21:52
Drez
Drez is offline
omg niet wéér
Oud 06-09-2004, 22:14
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
boeie wat andere mensen denken
Met citaat reageren
Oud 06-09-2004, 22:14
Balance
Balance is offline
Als je als 21-jarige nog niet zelf kan beslissen of een leeftijdsverschil van 4 jaar te groot is voor jou, dan pas je prima bij een 17-jarige.
Oud 06-09-2004, 22:17
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Citaat:
Balance schreef op 06-09-2004 @ 23:14 :
Als je als 21-jarige nog niet zelf kan beslissen of een leeftijdsverschil van 4 jaar te groot is voor jou, dan pas je prima bij een 17-jarige.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2004, 22:19
meisje833
meisje833 is offline
tjah maar ik vroeg het me af omdat ik nog nooit iemand heb gehad die zo veel jonger was dan ik, meestal een jaartje dus
kijk ik kan het wel zelf berslissen tuurlijk, maar vroeg me af wat andere er van dachten omdat je er altijd zo veel commentaar op krijgt van de buitenwereld
Met citaat reageren
Oud 06-09-2004, 22:20
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Citaat:
meisje833 schreef op 06-09-2004 @ 23:19 :
tjah maar ik vroeg het me af omdat ik nog nooit iemand heb gehad die zo veel jonger was dan ik, meestal een jaartje dus
kijk ik kan het wel zelf berslissen tuurlijk, maar vroeg me af wat andere er van dachten omdat je er altijd zo veel commentaar op krijgt van de buitenwereld
Serieus: Waarom maakt het je wat uit wat anderen ervan vinden?
Met citaat reageren
Oud 06-09-2004, 22:20
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
nare man schreef op 06-09-2004 @ 22:07 :
Inderdaad.
En ik raad meteen een sterilisatie aan.
Oud 06-09-2004, 22:51
Yora
LOL!!! Ok ik zit dus ook een beetje met zo'n dilemma (hij is net niet volwassen qua leeftijd maargoed) dus ik snap je worries.... alleen bv als het andersom is boy is older girl is younger is het weer niet zo'n big deal en vet normaal..... Almost nobody gives a sh!t. En als een meisje dat heeft is het toch weer dat ze zelf denkt van uhm is this okay? ^-^ Dus als je hem echt leuk vind volg je gevoel en anders wacht gewoon ff Maar als dit dus luvv is moet je gewoon sch!it hebben hij is niet 12 ofzow..... Hij's gewoon bijna achtien toch?

... wat het stomme is dat ik dus een beetje ermee zat en toen hierheen ging na een lange tijd kijken of er chill leesgedoe bij zit en toen zag ik dit topicje ^_~ Viel gewoon een load off my shoulders lol Misschien heb ik die gevoelens gewoon omdat ik hem heel erg mag! *pieker* Is deze topic tenminste ergens goed voor

Laatst gewijzigd op 06-09-2004 om 23:03.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-09-2004, 23:09
Energie
Energie is offline
geen ramp hoor... wel een lkkre idee trouwens mja hangt ook van het uiterlijk af enz he als iemand oud of jong eruit ziet enz
Oud 06-09-2004, 23:10
Verwijderd
Ehhh...juist.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2004, 23:19
Yora
Uhmm lekker idee?? lol!!
Hmm neej kijk ik wil eerst es even uitchecken of ik flieft ben zo niet is het het ook niet waard om een goeie vriendschap te verpesten ^-^ (zie er zelf best wel jong uit en hij best wel oud aan de ene kant maar hij is te 16 voor mij o_0 woosh en ik ben 20 he als dit nou bij een ander zo was zou ik denken van boeiehh eigenlijk)
Maar ik voel gewoon veel voor hem en (niet sexueel eigenlijk) ken hem gewoon nog van internet maargoed hij heeft iets vertrouwds o_0 en ik snap er geen f*ck van omdat ik hem alles kan vertellen etc en ik gelijk al een sterke band met hem voel (en hij ook wel met mij volgens mij) maar dat is misschien wel de reden waarom ik hevig in de war ben, denk niet dat ik er teveel van moet maken volgens mij is hij gewoon zo schattig dat het ff een overload voor me was ^_^ I do care allot for him pfft als ik nu niet aan de bier zat en hier niet heen ben gegaan kwam dit er nooit uit maargoed!!! Ik ga zo over een minuutje pitten ^_~ Veel suc6 meis! Wat denk jij eigenlijks nare man?? Nu ik hier toch ben wil je mening wel even weten ^_~
Met citaat reageren
Oud 06-09-2004, 23:21
Methuselah
Methuselah is offline
Ey swa, jeweettok!

That's just awfull.
Oud 06-09-2004, 23:21
Yora
Mja grom bueno ^_^ Maar zat me ffies dwars (gelukkig dat ik hem alleen van msn ken) dus ik dacht ik pleur het hier neer.... wel opgelucht dat ik het ergens kwijt kon!!! (ook al zie ik veel wenkbrauwen rijzen maargoed like i said tis niet luv luv geef gewoon veel om hem en als dat ineenx zo snel gaat maakt me dat gwoon een beetje in de war ben nu uit de war)
Moet gewoon wennen aan het volwassen zijn er is gewoon een grens die ik voor mezelf gezet heb hoe leuk een jongen wel niet is Zucht!!!
Gotta go sleep!! Zou het wel chill vinden als mensen ff serieus beantwoorden op mijn gedoe en met helpvolle raad komen misschien ook handig voor de vrouwen die ook met zoiets zitten thnx!

Laatst gewijzigd op 06-09-2004 om 23:34.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2004, 23:31
bamiPoep
bamiPoep is offline
big up 2 die boy van 17
ik ben trots op hem
Oud 06-09-2004, 23:35
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Yora schreef op 07-09-2004 @ 00:21 :
Mja grom bueno ^_^ Maar zat me ffies dwars (gelukkig dat ik hem alleen van msn ken) dus ik dacht ik pleur het hier neer.... wel opgelucht dat ik het ergens kwijt kon!!! (ook al zie ik veel wenkbrauwen rijzen maargoed like i said tis niet luv luv geef gewoon veel om hem en als dat ineenx zo snel gaat maakt me dat gwoon een beetje in de war ben nu uit de war)
Moet gewoon wennen aan het volwassen zijn er is gewoon een grens die ik voor mezelf gezet heb hoe leuk een jongen wel niet is Zucht!!!
Gotta go sleep!! Zou het wel chill vinden als mensen ff serieus beantwoorden op mijn gedoe en met helpvolle raad komen misschien ook handig voor de vrouwen die ook met zoiets zitten thnx!
Een degelijke interpunctie zou je al erg vooruit helpen.
Oud 06-09-2004, 23:40
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
Yora schreef op 07-09-2004 @ 00:19 :
Uhmm lekker idee?? lol!!
Hmm neej kijk ik wil eerst es even uitchecken of ik flieft ben zo niet is het het ook niet waard om een goeie vriendschap te verpesten ^-^ (zie er zelf best wel jong uit en hij best wel oud aan de ene kant maar hij is te 16 voor mij o_0 woosh en ik ben 20 he als dit nou bij een ander zo was zou ik denken van boeiehh eigenlijk)
Maar ik voel gewoon veel voor hem en (niet sexueel eigenlijk) ken hem gewoon nog van internet maargoed hij heeft iets vertrouwds o_0 en ik snap er geen f*ck van omdat ik hem alles kan vertellen etc en ik gelijk al een sterke band met hem voel (en hij ook wel met mij volgens mij) maar dat is misschien wel de reden waarom ik hevig in de war ben, denk niet dat ik er teveel van moet maken volgens mij is hij gewoon zo schattig dat het ff een overload voor me was ^_^ I do care allot for him pfft als ik nu niet aan de bier zat en hier niet heen ben gegaan kwam dit er nooit uit maargoed!!! Ik ga zo over een minuutje pitten ^_~ Veel suc6 meis! Wat denk jij eigenlijks nare man?? Nu ik hier toch ben wil je mening wel even weten ^_~
Ja, dit kan ik dan weer ffies niet lezen, meis!
Oud 06-09-2004, 23:49
Verwijderd
Citaat:
(...)

Wat denk jij eigenlijks nare man?? Nu ik hier toch ben wil je mening wel even weten ^_~
Ik vind dat ze het moeten doen als ze allebei mooi zijn, anders moeten ze het laten.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2004, 00:31
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
nare man schreef op 07-09-2004 @ 00:49 :
Ik vind dat ze het moeten doen als ze allebei mooi zijn, anders moeten ze het laten.
Jij snapt er iets van? :/
Oud 07-09-2004, 00:32
Verwijderd
vrouwen en kinderen eerst
Met citaat reageren
Oud 07-09-2004, 00:42
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Citaat:
nare man schreef op 07-09-2004 @ 00:49 :
Met citaat reageren
Oud 07-09-2004, 06:37
Maarten
Maarten is offline
Gewoon doen

Voor een vrouw zal het minder gezeik op leveren omdat mannen gezien worden als minder kwetsbaar dan vrouwen.

Vrouwen komen bij loverboys enzo terecht, terwijl er bij jongetjes eigenlijk niks terecht komt van zulke praktijken.

17 en 21 is echt geen probleem. Hij is bijna 18... en dan is het al helemaal geen probleem meer. En anders (als je het echt fout vindt) heb je een jaartje een hele leuke relatie en doe je alles behalve dat ene niet maar ik denk niet dat dat je lukt
Met citaat reageren
Oud 07-09-2004, 06:49
Yora
Nee sorry, was bezopen gisteren!! En nu heb ik last van een hevige kater... Ook mijn excuses voor het posten van zo'n berichtje waar jullie zo te zien veel van hebben gehad en zat van zijn, maar dacht dat ik het beter hier kon doen dan een nieuw topicje posten! Als een ander verliefd zou zijn op een 16-jarige zou ik denken ga er gewoon voor maar dit was "my case" en raakte ik een beetje in paniek en toen ik dit berichtje zat moest ik mijn tasje even droppen heb daarna (omdat ik gewoon niet kon slapen) alles op een rijtje gezet:

Het ging best wel raar ik vertrouwde hem al heel snel en het gevoel van geven om was al groot, normaal gaat dit dus bij mij geleidelijk aan dat ik me zo bij iemand op mijn gemak voel etc. En dan ook helemaal als je iemand alleen via internet kent ^_^ We flowen ook goed vind ik, voelen elkaar best wel aan, denken soms hetzelfde, we kleppen altijd gezellie en kan alles tegen hem vertellen. (Tenminste dat gevoel heb ik misschien publiceert hij later wel mijn biografie tegen mijn wil in maar zo voelt het hoeft niet perse zo te zijn weet het allemaal ook niet zo, raar dat ik dit zo snel al bij hem heb jah... maar ben blij dat het niet anders zit )

Mijn opa zit in het ziekenhuis en hij was toen juist een grote steun, werd rustiger door hem. Daardoor ging het geven om groter worden. En raak nu wel sneller emotioneel in de knoei omdat ik me toch natuurlijk zorgen maak nog om mijn opa (zoals ge ziet, heb alleen geen spijt van mijn chaos berichtje anders ben ik hier ook niet dieper en eerlijk over na gaan denken)

Hij is ckers leuk maar ik vind hem gewoon schattig heb helemaal geen verliefd gevoel bij hem alleen (meer houden van haast) raakte een beetje in de war toen hij gister wat anders deed (dus een ander gesprek) en toen sprong er een paniekje in me op van wat als.... want hij is wel 16 dat is voor mij echt wel kantje boord ^_^

Dus het ging me allemaal haast te snel (daarom zei ik ook bijna overload LOL) als ik dus echt verliefd zou zijn maar dan zou ik er persoonlijk nog niks mee doen, die angst alleen al voelde niet relax zou niet goed voor me zijn. Het is geven om op "die" manier ffies voor de duidelijkheid en ook al heb ik geen idee waarom dat bij hem zo snel is gegaan vind het wel grappig enneh it beats the other alternitive for me...

Hoop dat ik dit een beetje duidelijk uitgelegd heb en iemand behalve ik er iets aan heeft o_0 Had dus helemaal geen advies nodig alleen een eerlijk gesprek met mijzelf *grijns* Viel me best wel zwaar het posten maar ik heb er geen spijt van anders was Yoor er nog niet uitgekomen begin mezelf te leren kennen...

Moest dit alleen nog ff kwijt thnx (heb ik closure) voor het luusteren en thnx voor de tip Nare Man

@Maarten: Daar heb je gelijk in ^_^ Ik denk wel dat veel meisjes/vrouwen zich er meer ongemakkelijk bij voelen dan jongens.... Of heb ik het nou weer verkeerd?? Dit is bij mij dan wel zo in ieder geval

Laatst gewijzigd op 07-09-2004 om 07:11.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2004, 07:21
hasseltboy
hasseltboy is offline
Geen probleem...
Oud 07-09-2004, 10:56
Dzjes
Dzjes is offline
Citaat:
Yora schreef op 07-09-2004 @ 07:49 :
*irritant taalgebruik*
Sorry, maar na 2 zinnen te lezen ben ik gestopt.. ik begrijp nix van je 'cool' taaltje, en ik krijg er hoofdpijn van..

Ontopic : Doen wat je zelf wil, je bent toch oud en wijs genoeg?
Met citaat reageren
Oud 07-09-2004, 10:58
Sithan
Sithan is offline
Bang voor reacties van anderen
Sorry hoor
Oud 07-09-2004, 11:39
Yora
Citaat:
Dzjes schreef op 07-09-2004 @ 11:56 :
Sorry, maar na 2 zinnen te lezen ben ik gestopt.. ik begrijp nix van je 'cool' taaltje, en ik krijg er hoofdpijn van..

Ontopic : Doen wat je zelf wil, je bent toch oud en wijs genoeg?
@Dzjes: Ai, sorry voor de hoofdpijn dan was niet de bedoeling!! Ik hang meestal in andere forums dus misschien typ ik daarom wel anders ik weet het ook niet wil niemand irriteren hoor. Dacht ik pleur tijdens mijn kater nog even waar ik achter ben gekomen tijdens het piekeren en dan is het case closed.

@Sithan: Nee, maakt niet uit dat is ook wel een beetje zo hoor eerlijk gezegd omdat ik dit gewoon niet eerder heb meegemaakt en ik ben al helemaal niet goed in het omgaan met de liefde Alleen heb het daarom opzij gezet tijdens het gedachten opschrijven..... En misschien onderdruk ik mijn gevoelens weeral... maar ik heb de tijd

gv*... volgens mij heb je een beetje boel gelijk! Ik zoek het nu zelf wel uit, zal niemand meer lastigvallen en zie wel of ik er ooit echt achterkom Teveel piekeren is ook niet goed voor me

En dankjewel nu ben ik weer in de war

Laatst gewijzigd op 07-09-2004 om 11:54.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2004, 11:54
Steefjuh
Steefjuh is offline
Citaat:
Uhmm lekker idee?? lol!!

Je schrijf ook wel errug veel nederlands en engels door elkaar he.... goede interpunctie is idd handig..
Oud 07-09-2004, 11:56
Yora
Sorry geen engels meer voortaan dan hier !! Goed dat je het zegt zal me eraan houden

Wijziging: Kwam ook omdat ik een beetje van de kaart was lol dan begin ik te brabbelen

Laatst gewijzigd op 07-09-2004 om 11:59.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2004, 12:27
waves
waves is offline
nee is geen ramp, maar wel een beetje stom dat je dat vraagt. Als jullie elkaar toch leuk vinden maak je je toch niet druk om je omgeving??

wel hartstikke hip trouwens, kijk naar die hollywoodsterren
Cameron Diaz (1972) die iets heeft met Justin timberlake (1981) of Demi Moore (1962) met Aston Kutcher (1978)
Oud 07-09-2004, 12:38
Yora
Jah, meisje vind dus een jongen leuk die bijna 18 is... Als dat bij mij het geval was zou ik er heel wat simpeler over denken. Maar als ik wel op hem zou vallen en het niet zo zit zoals ik dacht moet ik er maar schijt aan hebben, zei m'n moeder ook leeftijd maakt niet zoveel uit...
Met citaat reageren
Oud 07-09-2004, 13:43
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Yora schreef op 06-09-2004 @ 23:51 :
LOL!!! Ok ik zit dus ook een beetje met zo'n dilemma (hij is net niet volwassen qua leeftijd maargoed) dus ik snap je worries.... alleen bv als het andersom is boy is older girl is younger is het weer niet zo'n big deal en vet normaal..... Almost nobody gives a sh!t. En als een meisje dat heeft is het toch weer dat ze zelf denkt van uhm is this okay? ^-^ Dus als je hem echt leuk vind volg je gevoel en anders wacht gewoon ff Maar als dit dus luvv is moet je gewoon sch!it hebben hij is niet 12 ofzow..... Hij's gewoon bijna achtien toch?

... wat het stomme is dat ik dus een beetje ermee zat en toen hierheen ging na een lange tijd kijken of er chill leesgedoe bij zit en toen zag ik dit topicje ^_~ Viel gewoon een load off my shoulders lol Misschien heb ik die gevoelens gewoon omdat ik hem heel erg mag! *pieker* Is deze topic tenminste ergens goed voor
Volgens mij ben jij minstens 6 jaar jonger dan de leeftijd die je hebt opgegeven.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2004, 14:03
Yora
Ik zei toch ik was een beetje van de kaart... Laat het maar hangen, moest gewoon er even uit luchte op klaar.... Ben over mijn gepieker heen! En je moet zelf weten wat je denkt.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2004, 14:05
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Yora schreef op 07-09-2004 @ 15:03 :
Ik zei toch ik was een beetje van de kaart... Laat het maar hangen, moest gewoon er even uit luchte op klaar.... Ben over mijn gepieker heen! En je moet zelf weten wat je denkt.
Mooi... (Dat het opluchtte) Piekeren, daar word je toch alleen maar moedeloos van.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten