Nee sorry, was bezopen gisteren!! En nu heb ik last van een hevige kater... Ook mijn excuses voor het posten van zo'n berichtje waar jullie zo te zien veel van hebben gehad en zat van zijn, maar dacht dat ik het beter hier kon doen dan een nieuw topicje posten! Als een ander verliefd zou zijn op een 16-jarige zou ik denken ga er gewoon voor maar dit was "my case" en raakte ik een beetje in paniek en toen ik dit berichtje zat moest ik mijn tasje even droppen heb daarna (omdat ik gewoon niet kon slapen) alles op een rijtje gezet:
Het ging best wel raar ik vertrouwde hem al heel snel en het gevoel van geven om was al groot, normaal gaat dit dus bij mij geleidelijk aan dat ik me zo bij iemand op mijn gemak voel etc. En dan ook helemaal als je iemand alleen via internet kent ^_^ We flowen ook goed vind ik, voelen elkaar best wel aan, denken soms hetzelfde, we kleppen altijd gezellie en kan alles tegen hem vertellen. (Tenminste dat gevoel heb ik misschien publiceert hij later wel mijn biografie tegen mijn wil in maar zo voelt het hoeft niet perse zo te zijn weet het allemaal ook niet zo, raar dat ik dit zo snel al bij hem heb jah... maar ben blij dat het niet anders zit

)
Mijn opa zit in het ziekenhuis en hij was toen juist een grote steun, werd rustiger door hem. Daardoor ging het geven om groter worden. En raak nu wel sneller emotioneel in de knoei omdat ik me toch natuurlijk zorgen maak nog om mijn opa (zoals ge ziet, heb alleen geen spijt van mijn chaos berichtje anders ben ik hier ook niet dieper en eerlijk over na gaan denken)
Hij is ckers leuk maar ik vind hem gewoon schattig heb helemaal geen verliefd gevoel bij hem alleen (meer houden van haast) raakte een beetje in de war toen hij gister wat anders deed (dus een ander gesprek) en toen sprong er een paniekje in me op van wat als.... want hij is wel 16 dat is voor mij echt wel kantje boord ^_^
Dus het ging me allemaal haast te snel (daarom zei ik ook bijna overload LOL) als ik dus echt verliefd zou zijn maar dan zou ik er persoonlijk nog niks mee doen, die angst alleen al voelde niet relax zou niet goed voor me zijn. Het is geven om op "die" manier ffies voor de duidelijkheid en ook al heb ik geen idee waarom dat bij hem zo snel is gegaan vind het wel grappig enneh it beats the other alternitive for me...
Hoop dat ik dit een beetje duidelijk uitgelegd heb en iemand behalve ik er iets aan heeft o_0 Had dus helemaal geen advies nodig alleen een eerlijk gesprek met mijzelf *grijns* Viel me best wel zwaar het posten maar ik heb er geen spijt van anders was Yoor er nog niet uitgekomen begin mezelf te leren kennen...
Moest dit alleen nog ff kwijt thnx (heb ik closure) voor het luusteren en thnx voor de tip Nare Man
@Maarten: Daar heb je gelijk in ^_^ Ik denk wel dat veel meisjes/vrouwen zich er meer ongemakkelijk bij voelen dan jongens.... Of heb ik het nou weer verkeerd?? Dit is bij mij dan wel zo in ieder geval