Oud 14-04-2001, 02:06
eeh...?
eeh...? is offline
Uit in een grote stad met disco's waar je anoniem bent of gezellig in een dorp waar je iedereen in een bepaald café kent, zoals hier in Dongen. Eerst vond ik er hier geen bout aan, maar nu ken ik eigenlijk bijna heel de kroeg (van school, werk...en het uitgaan dus)en het is superleuk vindt ik...
wat jullie?
Advertentie
Oud 14-04-2001, 10:59
Aniken
Aniken is offline
kvind een keertje een disco wel leuk met veel mensen enzo.. maar zit toch het liefst in mn vertrouwde kroegjuhh met mensen die ik ken
Oud 14-04-2001, 11:06
JWO
JWO is offline
klein maar fijn..
woon zelf in een stad maar ga bijna altijd naar een klein dorp in de buurt...
Oud 14-04-2001, 11:16
karpervisser
karpervisser is offline
uitgaan in een dorp is leuker. heeft een ontspannende sfeer en iedereen gaat uit zijn dak. uitgaan in een stad bevalt me nooit bij het minste en geringste heb je ruzie en dat is in een dorp niet zo. die houden van echt feesten.
Oud 14-04-2001, 15:03
red violin
red violin is offline
uitgaan in een grote stad in een discotheek waar je mensen kent vind ik het leukst...
Oud 14-04-2001, 15:17
GinnyPig
GinnyPig is offline
Als ik uitga ga ik meestal naar een feest met zo'n 5000 tot 40 000 mensen..

tja.. die ken ik natuurlijk niet allemaal he

Ik vind een kroeg meestal (lees: altijd) saai, doordat ik eigenlijk alleen maar kom voor de muziek (=house).

Ik wil dus veel dansen; niet dansen doe ik alleen als ik uitrust of iets te drinken ga halen

[Dit bericht is aangepast door GinnyPig (14-04-2001).]
Oud 14-04-2001, 16:32
toothy
toothy is offline
ik vind het gezelligste als je eendorp hebt en daar een kroeg is war je veel menzen kent van werken school enzo !!!
Oud 15-04-2001, 11:11
Esmée
Esmée is offline
Ik ga altijd naar hetzelfde, een soort danscafé, daar komen ook altijd dezelfde mensen, iedereen kent elkaar en dat vind ik juist echt supergezellig
Grote discotheken vind ik vreselijk!!
Oud 15-04-2001, 11:33
C'est moi!
C'est moi! is offline
Ik ga toch voor de stad(apeldoorn). Ik woon daar, en in de tent waar ik heen ga, zit een discotheek en een feestcafe. En ik heb het idee dat mensen uit de dorpen denken dat wij geen bekenden tegenkomen ofzo, maar das onzin. Kroegjes vind ik niet zo, want ik wil dansen als ik uitga. Als ik wil kletsen en drinken nodig ik wel wat vrienden met kratten bier uit.
Oud 15-04-2001, 13:17
Aniken
Aniken is offline
Citaat:
GinnyPig schreef:
Ik vind een kroeg meestal (lees: altijd) saai, doordat ik eigenlijk alleen maar kom voor de muziek (=house).
tja als je alleen voor de muziek komt moet je ook niet naar een kroeg gaan heh.. als ik ergens heen wil voor de muziek ga k ook heus wel naar een feest ofzoow, maar daz nou eenmaal niet elke week te doen..
dusz.
en kga naar kroeg voor gezelligheid, mensen, ff wat drinken met vrienden enzow..

Oud 15-04-2001, 18:07
Verwijderd
doe mij maar in een grote stad! dan kun je doen wat je zelf wilt zonder dat je daar de volgende weken op aan word gekeken
Oud 16-04-2001, 16:32
Joanne
Joanne is offline
Het leukst vind ik gewoon allebei.

De ene keer naar de kroeg in 't dorp en een andere keer naar de stad. Scheelt ook in wat voor bui ik ben. En wat anderen willen.
Oud 16-04-2001, 17:03
Verwijderd
Precies...als ik geen speciale plannen heb ga ik het liefste gewoon naar m'n stamkroeg, waar ik iedereen ken en waar je gewoon rustig en gezellig met je vrienden kunt ontspannen. Maar het is af en toe ook tof om gewoon naar een heel grote disco te gaan, waar je gewoon helemaal uit je dak kunt gaan omdat toch niemand je kent...
Advertentie

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten