Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
CemetarySlut -- Zou je kunnen vertellen wat je gedroomt hebt beiden? Aangezien jullie dus dezelfde interesses hebben. Of jullie hebben beiden afgesproken om over elkaar te dromen en dit is gelukt maar waarin komt het overeen en waarin niet?
||
![]() |
Citaat:
Ik droomde dat ik eerst een ruzie met mn moeder had en niet weg mocht en toen stiekum ben gegaan daardoor kwam ik te laat bij die deur,zij droomde ook dat ik te laat was en dat ze op me moest wachten. Daarna hebben we gewandeld *beide gedroomd* En dat we nog wat zijn wezen drinken in een cafeetje,er waren kleine verschilletjes als in wat voor cafe wat voor mensen er waren en hoe het bos er uitzag,maar het was zo ongeveer hetzelfde. Dat meisje en ik kennen elkaar niet door en door,maar we hebben veel dezelfde intresses en denken over dezelfde dingen hetzelfde,ik denk niet dat het met een totale stranger ook zou lukken. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
voor de rest heb je voor alles ki nodig en je gebruikt ook voor alles ki zonder dat je het doorhebt. |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het is alsof ik niet leef! Dreamer1234 | 21 | 15-11-2016 08:32 | |
Liefde & Relatie |
hulp nodig in liefde, hopeloos :( xwebelieve | 6 | 09-06-2013 09:17 | |