Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Mystiek

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-02-2002, 22:30
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Gister hoorde ik van een vriendinntje dat het mogelijk is om af te spreken in dromen doormiddel vant afspreken bij een bepaalde deur.
Dus ik heb dat gisteren geprobeert met datzelfde meisje en ik droomde vannacht inderdaad dat ik haar zag enzoow...heel vreemd ik was al een deel vergeten vanochtend maar toch...tis koel
Was dit toeval of kan dit echt en hebben jullie dat wellis gedaan?...moet je de persoon waarmee je afspreekt ook daadwerkelijk kennen van gezicht of is chatten en een foto genoeg,ik vroeg het me gewoon af want ik vindt het idee wel koel dak in mn dromen gewoon mensen kan zien
Advertentie
Oud 27-02-2002, 10:15
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Dit heeft denk ik meer te maken met het Astrale vlak. Maar daar kun je beter Ki Practicier over raadplegen.
Oud 27-02-2002, 12:15
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
Ki Fighter schreef:
Dit heeft denk ik meer te maken met het Astrale vlak. Maar daar kun je beter Ki Practicier over raadplegen.
Wat/wie is een ki practicier?
Oud 27-02-2002, 12:27
Verwijderd
Ah, ik heb er wel van gehoord, ik weet niet of het kan. Ik heb wel eens gedroomd dat ik wist dat ik droomde en toen vroeg ik aan een vriendin die erbij was of ze ook droomde, en toen zei ze dat zij inderdaad droomde.
Maar de volgende dag wist ze niet meer wat ze gedroomd had, dus was het niet te controleren.

Moet je ff met dat meisje praten, vragen of ze toen hetzelfde gedroomd hebt. Want het is heel normaal dat je iemand ziet in een droom waar je de dag ervoor mee hebt gepraat of zo.

En Ki Practiser is iemand die op dit forum rondsjouwt, maar of hij nou echt veel weet over het astrale vlak weet ik niet. Hij weet wel veel van ki maar volgens mij heeft dat niet bijzonder veel met het astrale vlak te maken.

Zou dus kunnen (in theorie), dat je haar hebt ontmoet op het astrale vlak.
Oud 27-02-2002, 15:45
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Ah, ik heb er wel van gehoord, ik weet niet of het kan. Ik heb wel eens gedroomd dat ik wist dat ik droomde en toen vroeg ik aan een vriendin die erbij was of ze ook droomde, en toen zei ze dat zij inderdaad droomde.
Maar de volgende dag wist ze niet meer wat ze gedroomd had, dus was het niet te controleren.

Moet je ff met dat meisje praten, vragen of ze toen hetzelfde gedroomd hebt. Want het is heel normaal dat je iemand ziet in een droom waar je de dag ervoor mee hebt gepraat of zo.

En Ki Practiser is iemand die op dit forum rondsjouwt, maar of hij nou echt veel weet over het astrale vlak weet ik niet. Hij weet wel veel van ki maar volgens mij heeft dat niet bijzonder veel met het astrale vlak te maken.

Zou dus kunnen (in theorie), dat je haar hebt ontmoet op het astrale vlak.
Jah we hadden gelijk de volgende dag gekeken wat de verglijkenissen in onze dromen waren en het was hetzelfde op kleine dingetjes na.

Oud 27-02-2002, 19:15
Verwijderd
Cool!!
Oud 27-02-2002, 19:19
Darvan
Darvan is offline
practicer heeft wel wat met het astrale
Oud 27-02-2002, 19:26
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Om naar het Astrale vlak te gaan moet je eerst mediteren. Met Ki kun je beter mediteren. Dus Ki heeft er wel degelijk mee te maken.
Oud 27-02-2002, 20:30
legatus
legatus is offline
Citaat:
Ki Fighter schreef:
Dus Ki heeft er wel degelijk mee te maken.
En jij betaald geen energie-rekeningen maar Ki-rekeningen. Laten we even duidelijk blijven, ALLES is KI, ALLES is energie. Dus KI = ENERGIE en vica versa? Of praat je nog steeds of een magische levensenergie? Zo kunnen we bezig blijven met alles Ki noemen. M'n kleren bestaan uit Ki, de lucht bestaat uit ki, dus ademen we constant Ki in, etc.

CemetarySlut -- Zou je kunnen vertellen wat je gedroomt hebt beiden? Aangezien jullie dus dezelfde interesses hebben. Of jullie hebben beiden afgesproken om over elkaar te dromen en dit is gelukt maar waarin komt het overeen en waarin niet?

Oud 27-02-2002, 20:31
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Nog nooit van gehoord, maar t lijkt me ook wel kewl
Oud 27-02-2002, 22:38
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
legatus schreef:
En jij betaald geen energie-rekeningen maar Ki-rekeningen. Laten we even duidelijk blijven, ALLES is KI, ALLES is energie. Dus KI = ENERGIE en vica versa? Of praat je nog steeds of een magische levensenergie? Zo kunnen we bezig blijven met alles Ki noemen. M'n kleren bestaan uit Ki, de lucht bestaat uit ki, dus ademen we constant Ki in, etc.

CemetarySlut -- Zou je kunnen vertellen wat je gedroomt hebt beiden? Aangezien jullie dus dezelfde interesses hebben. Of jullie hebben beiden afgesproken om over elkaar te dromen en dit is gelukt maar waarin komt het overeen en waarin niet?

om af te spreken in dromen moet je afspreken bij een bepaalde deur,we hadden afgesproken bij een rode deur met glas en lood raampjes.
Ik droomde dat ik eerst een ruzie met mn moeder had en niet weg mocht en toen stiekum ben gegaan daardoor kwam ik te laat bij die deur,zij droomde ook dat ik te laat was en dat ze op me moest wachten.
Daarna hebben we gewandeld *beide gedroomd* En dat we nog wat zijn wezen drinken in een cafeetje,er waren kleine verschilletjes als in wat voor cafe wat voor mensen er waren en hoe het bos er uitzag,maar het was zo ongeveer hetzelfde.
Dat meisje en ik kennen elkaar niet door en door,maar we hebben veel dezelfde intresses en denken over dezelfde dingen hetzelfde,ik denk niet dat het met een totale stranger ook zou lukken.
Oud 27-02-2002, 22:39
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
Ki Fighter schreef:
Om naar het Astrale vlak te gaan moet je eerst mediteren. Met Ki kun je beter mediteren. Dus Ki heeft er wel degelijk mee te maken.
nah das niet zo hoor want ik heb niet gemediteerd en het ging vrij goed.
voor de rest heb je voor alles ki nodig en je gebruikt ook voor alles ki zonder dat je het doorhebt.
Oud 28-02-2002, 09:42
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Wanneer had je dat dan gedaan? s'Avonds? Want als je slaapt ben je ook in een diepe trance.
Oud 28-02-2002, 12:54
Digger3
Digger3 is offline
Citaat:
Morgan schreef:

IDD
Oud 02-03-2002, 22:21
Yora
heb dat heel vaak gehad soms zonder dat ik weet dat ik samen met iemand droom ofzow
maar het hoeft niet perse achter een deur te zijn hoor kan vannalles zijn wat het beste werkt voor jouw
Oud 04-03-2002, 15:08
bambykill
bambykill is offline
cemetaryslut

Zullen wij vanacht van elkaar gaan dromen en als we elkaar zien dan..

Ik zie je bij de achterdeur.

Regels voor berichten