Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() En 100GB FUP.
|
ben in deze grote stad niet al te ontevreden over chello... het kon erger. hebben we ook wel veel boze brieven voor moeten sturen. pingtijden zijn meestal max 60ms, maar vaak ook 30ms.
||
Verwijderd
|
Citaat:
dus als er chello is, is er geen @home (in de toekomst maybe ja, maar niet nu) ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
Tja, waarom woon je daar dan.
![]() Dekking van ADSL is al best groot hoor, en samen met kabel toch zeker een groot deel van Nederland. Maar als je echt in een gat woont, dan kies je daar ook voor, toch? Wel vervelend als je nog thuis woont en je ouders die keuze voor je maken.
||
Verwijderd
|
Citaat:
het heeft dus ook wel degelijk z'n negatieve kanten ![]() |
![]() |
|
hier, zon 200 meter van jouw huis
![]() zuigende ping, dikke packtetloss soms gaat het maanden goed maar dan is het na die maanden ook wel weer week flink verneukt ik stap iig zo snel mogelijk over op bbned, cistron maxx liever babyxl maarja da is hier voorlopig nog nie ![]()
|
Wij hebbe ook chello, wel es wat problemen, maar valt verder wel mee, snelheid is voor wat ik wil goed genoeg, download 95% van de gevallen rond de 150 kb/sec.......... alleen tja dat uploaden.......das klote, maja verder niks te klagen,
terwijl ik wel zit te kijke wat nou beter is ADSL of kabel, maar dat hangt af van waar je woont.... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
http://squat.net/ascii/tmp/radio1-05022003-upc.mp3 (lang, maar de moeite waard!) (en ook leuk voor Dobbie en Nare! ![]()
|
![]() |
Om nog even inhoudelijk te reageren: ik kan hier @Home en Xs4all krijgen. Ik heb direct voor Xs4all gekozen.
Leuke dingetjes: 4 IP's, DNS naar eigen domein, 100 GB in 1 maand is geen gezeur (was 1x gebeurd) Minder leuk: upstream. 32 kB/sec is weinig. Maar als het maar 25 kB/sec max is met dan 100 ping ms, is het echt om te huilen. Axh ja als ik dat van Chello lees heb ik niks te klagen ![]() @Home schijnt hier redelijk te zijn. 1x per week lig je er een paar uur uit, de pings zij redelijk en de download snelheid goed. Echter met hoge upstream gaat de ping time behoorlijk omhoog.
|
Met 50KB/s uploaden behoud ik nog een ping naar 1e hop van 16ms tot 66ms, wat ik héél mooi vind.
Alleen die lite ADSL abo's hebben veelal maar 64kbit upstream, dat noem ik geen breedband. Vanaf 512/256 wordt het leuk, dan hoef je eigenlijk alleen nog maar te kijken naar je download limiet en de prijs. En sowieso een goede provider, zoals Cistron en XS4ALL.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Denk je eindelijk de ideale provider te hebben gevonden NOT!!!
Ik raad iedereen af om bij chello te gaan. Ik woon in Gemert (Time-Out), en mijn chello valt onder de regio Amsterdam. Maar ik zeg jullie SLOOM!!! Ik zit SOMS op een gemmiddelde van 1200 Kbit/s maar ook vaak NET op 500 Kbit/s. Ik heb overwogen om bij ADSL te gaan. Maar helaas zit ik aan het 1-jarig contract met chello verbonden. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
dat was enkele maanden geleden maar 1 IPv6 en dat op de 6BONE ![]() (een /128 dus)
Laatst gewijzigd op 06-02-2003 om 21:36. |
![]() |
|
Ik heb nog steeds @Home in Deventer. Ik zit in een 'beter gebied' denk ik. Downstream is gewoon super, vaak érg snelle downloads, daar klaag ik geen ene seconde over. De downtime is ook laag, natuurlijk ligt het er wel eens een keertje uit, maar dat is echt sporadisch.
Alleen die upstream he. 16kb/s is klote. Zeker als je dat met nog 4 man in huis moet delen ![]() Bovendien vind ik het klote dat @Home niks aan servers toestaat. Beetje kinderachtig gezeur, al kan je met 16kb/s toch niet al te veel hosten ![]() Ik hou 't nog ff bij @home. Tot ze me afsluiten ofzo. Dan neem ik wel een ADSL verbinding.. ![]() |
![]() |
|
Upstream is voor mij erg belangrijk. Boven de 1024kbit maakt het me niet zoveel meer uit eigenlijk, als mn limiet maar groot is (100GB).
En geen eigen servers mogen draaien vind ik gewoon censuur, boeit het hen wat ik met mijn verbinding doe? Zolang ik maar binnen de limiet blijf en geen illegale dingen doe, denk ik dan.
||
Citaat:
Ik had fast adsl bij xs4all, nu ga ik overstapppen. UltraDsl neem ik, scheelt 10 euro met fast adsl, maar dan heb je wel een 8.192kbps up/512kbps down conn. 95 euro p/m maar ik deel de kosten met iemand anders ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar als het kan, dan kun je inderdaad elke (WinXP) computer z'n eigen IP geven. Dan heb je alleen een router nodig en geen gateway/NAT.
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Laptop kopen. BfmvFreakx3 | 21 | 07-08-2009 11:52 | |
Software & Hardware |
Website keuringen Enlightenment | 422 | 18-03-2004 09:18 | |
Software & Hardware |
[Breedband] ADSL/kabel advies Maurice | 49 | 24-01-2004 00:44 | |
Software & Hardware |
[Breedbandinternet] welke provider? StijnSpoortNiet | 24 | 06-01-2004 11:47 | |
Software & Hardware |
[ADSL] Internet doet heel vreemd kandyrat | 25 | 09-10-2003 20:15 | |
Software & Hardware |
[ADSL] Vraagje wat betreft het modem en de lijnmeting Orion16 | 27 | 16-06-2003 02:53 |