Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Laatste feest was in een boerderij midden in 't weiland. Daar kunnen nog meer mensen in en muziek mag zo hard als je wilt. ![]() |
![]() |
|
*zucht* ja dat is gezellig voor een keertje..maar wat schiet je ermee op. Ik kan hier wel een keer iets gaan drinken en dan is het nog leuk. Als je uitgaat leer je veel mensen kennen en is de sfeer gewoon 80.000x beter!
||
Citaat:
Je gaat me echt niet vertellen dat jij na 6 weken thuisgezeten te hebben, het nog steeds gezellig hebt thuis met je flesje passoa.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
je kan toch ook goedkoop uitgaan????
of niet?? maar gaat eigenlijk iedereen uit om nieuwe mensen te leren kennen?? of om uittegaan met je vrienden gezellig bij elkaar te zitten. voor mij namelijk de laatste. masar ik ga ook niet zoveel uit. en toch je koopt een geeltje weed bent na een jointje lekker stoned en dat scheeld veel meer geld dan al dat bier wat je naar binnen moet werken. kus
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Maargoed... je komt echtwel nieuwe mensen tegen. Zoals ik al zei in een eerdere post. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
Hmz......... Ben vast een oud wijf maar als je uit gaan te duur vind ga je toch niet?!
Beetje sneu om een jongen alles te laten betalen! Zou ik niet leuk vinden, betaal liever zelf! Heb je tenminste ook niet het gevoel dat je heel belangstellend moet gaan luisteren over hoe Cambuur het tegenwoordig doet! ![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Eetstoornis Anorexia Nervosa - Boulimia Nervosa e-hazeleger | 12 | 18-05-2011 17:09 | |
Liefde & Relatie |
Advies gevraagd bij 2,5 jaar durende relatie Jongen_22 | 32 | 17-03-2009 14:54 | |
Werk, Geld & Recht |
Wat is je banksaldo? #2 Tim | 186 | 08-06-2007 12:35 | |
Liefde & Relatie |
wat is dit? wat moet ik ermee? Vini-Vidi-Vici | 10 | 14-12-2003 20:09 | |
Lichaam & Gezondheid |
stelling: cosmetische chirurgie Verwijderd | 21 | 01-04-2003 18:11 | |
Werk, Geld & Recht |
Vraagje voor de uitwonende studenten? AngelLena | 7 | 27-02-2003 20:25 |