Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ben ik ff blij dat discotheken hier minimumleeftijden van 18 en meestal 21 jaar voeren!
Nou ben ik zelf nog lang geen 21 ofzo, maar ze checken gewoon de uitstraling enzo. En daar doen ze absoluut niet moeilijk over: chille mensen van 20 bijv. Want die grens is er alleen maar om de 15/16 jarige snotneusen buiten te houden.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
kom elke keer net iets te laat thuis... Op een gegeven moment raken ze eraan gewent, en dan zeg je, wat nou, vorige keer mocht ik ook tot half 3!!! Dan kom je tegen kwart voor thuis... Jah dit helpt jah! En wat betreft die leeftijdsdiscussie: Jullie zijn zelf ook nog maar 17 hoor (retarded(oke jij bent net 18 jah) en birgit), dan mogen jullie duz ook niet in die discotheken, duz men zal zich ook wel aan jullie ergeren.....
|
![]() |
|
Ach zolang me ouders maar weten hoe laat ik ongeveer thuis kom mag ik best laat vind ik.
Toen ik had gezegd dat ik laat thuis zou komen vonden ze half 4 niet erg. Maar toen een vriend van me(zonder dat ik het wist) kwart over 2 had gezegd en vervolgens nix tegen mij zegt zodat ik de tijd niet kan aanpassen en in de overtuiging was dat het gewoon dezelfde tijd was en pas om half 4 er was waren me ouders wel een beetje boos. Nou ja, m'n moeder ongerust en m'n vader boos omdat m'n moeder ongerust is. Maarruhh, je mag nog niet eens uit. En 2 uur is normaal als je 15 bent. Maar ik begrijp je wel. Uhm mijn tip is gewoon erover praten, de dicussie aangaan. Met goede argumenten komen en je ouders moeten je (kunnen) vertrouwen. Dus dat later thuiskomen terwijl je iets afspreekt werkt bij mijn ouders niet. Dan mag ik alleen maar minder als ik dat zou doen. [Dit bericht is aangepast door RuffThugg (16-10-2001).] |
![]() |
|
![]() |
is 15 en gaat ook uit tot 4 a 5 uur,als alles hier sluit en als het een feest is?
Tot het bittere einde7 uur a half 8 a 8 uur En dan na 9en thuis gewoon na 2en thuis komen.deed ik ook.HOe laat was je thuis?ow kwart over 6 Ow okay.Dat was dan de eerste keer uit. HOe laat was je nu thus dan ow 10 over 9(uit qlubtempo 8 voor de kenners onder ons)ow okay,was het leuk? Gewoon doen,en al ze slaan?terugslaan haha. vragen of zij zich altijd aan ouders regels houden,hmm misschien toch niet zon goeie want dan beginnen ze weer over vroeger was alles anders blabla.Of regel dat je bij een vriend(of beter vriendin)kan pitten.
||
![]() |
Citaat:
maar k mag vanaaf tot 3 uur ![]() en als k me mn broer ben tot zijn tijd ![]() das eg relaxt!!
|
och je moet niet zo zeuren, ik moest toen ik 16 was nog hele tijd om kwart over 1 thuiszijn (=1uur vertrekken) en ik was echt niet de enige hier, we gingen met groep en moesten allemaal zo laat thuis zijn.
|
Verwijderd
|
ik ben 16, en moet om 2 uur thuis zijn (betekent voor mij half 2 vertrekken)... ik vindt dat zelf best een redelijke tijd eigenlijk
![]() en zo denk ik ook nog een beetje met de ouderen mee... die vinden het echt niet leuk als er mensen van 16 nog om 5 uur rond huppelen! en ik geef ze groot gelijk! zou ik namelijk ook niet leuk vinden als ik 18/19 was ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
in het begin (15e) zat m'n moeder ook zwaar moeilijk te doen over hoe laat ik thuis moest komen. Het gaat er volgens mij voornamelijk om dat ze gewoon niet lekker slaapt als ik nog door de stad zwerf, vooral sinds ze weet dat ik ook blow. Maar het slijt vanzelf wel, nu gaat het zo van Mam ik ga uit, ben om 3 uur wel thuis
![]()
|
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
University College #10 Diamera | 500 | 30-11-2013 09:00 | |
Liefde & Relatie |
Met zijn ex naar de Mac Limoentjesfris | 24 | 10-05-2013 19:39 | |