Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Nachtleven & Festivals

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-09-2001, 10:16
HotBoy69
HotBoy69 is offline
IK HEB K*TOUDERS! dat dat ff gezegd mocht worden!

Ik wil graag van jullie een paar tips om je ouders over te halen langer uit te gaan...
Advertentie
Oud 09-09-2001, 11:37
Verwijderd
Vraagje.. hoe oud ben je en tot hoe laat mag je waar uit?

Oud 09-09-2001, 23:33
HoñeY
HoñeY is offline
zeg gewoon dat je bij een vriend/in blijft slapen en dat je dan bv. rond 3:00 uur alweer daar thuis bent en dan moeten die ouders van die vriend/in wel relaxed mee gaan lullen tegen jouw ouders off course.
Oud 10-09-2001, 16:00
HotBoy69
HotBoy69 is offline
Ik ben 15 jaar, mag tot 2 uur. Maar tegen die tijd word het pas leuk in die discotheek...

Uhm Honey zou je het nog eens uit willen leggen wat je bedoelt?

Oud 10-09-2001, 18:04
Retarded
Retarded is offline
15 jaar en nou al denken dat hij tot 5 uur uit mag whahaha... jonge heel normaal hoor dat je maar tot 2 uur mag. Je moet nie zo zeuren, de leuke tijden komen nog wel... (ik kan me hier zo aan ergeren he...Steeds meer van die kleuters in de kroegen )
Oud 10-09-2001, 18:14
Verwijderd
Citaat:
Retarded schreef:
15 jaar en nou al denken dat hij tot 5 uur uit mag whahaha... jonge heel normaal hoor dat je maar tot 2 uur mag. Je moet nie zo zeuren, de leuke tijden komen nog wel... (ik kan me hier zo aan ergeren he...Steeds meer van die kleuters in de kroegen )
Mee eens, mee eens!! Inderdaad, de meeste discotheken mag je pas in vanaf 16.. dus niet zo klagen he!! Gewoon ff wachten tot je wat ouder bent, dan mag je wel tot later uit en zul je vanzelf zien dat het ook niet leuk is dat er zoveel 14 en 15 jarigen naar de discotheken gaan. Ik vind twee uur voor een vijftienjarige best een goede tijd eigenlijk!
(soms is het best lekker om wat ouder te zijn

Oud 10-09-2001, 19:18
HotBoy69
HotBoy69 is offline
Oke, nu wou ik ook graag nog wat reacties van jongelui (ongeveer ook mijn leeftijd) die dit ook hebben...
Oud 10-09-2001, 22:18
Retarded
Retarded is offline
he birgit waar woon je rondom Nijmegen??
mail maar ff een x als je wilt!

(sorry mod's, maar er stond geen email adres bij)...
Oud 11-09-2001, 15:13
Prins
Prins is offline
Ben ik ff blij dat discotheken hier minimumleeftijden van 18 en meestal 21 jaar voeren!
Nou ben ik zelf nog lang geen 21 ofzo, maar ze checken gewoon de uitstraling enzo. En daar doen ze absoluut niet moeilijk over: chille mensen van 20 bijv. Want die grens is er alleen maar om de 15/16 jarige snotneusen buiten te houden.
Oud 11-09-2001, 19:10
monkey
monkey is offline
helemaal eens met retarted en birgit
Oud 19-09-2001, 11:58
Sicky
Sicky is offline
Citaat:
Retarded schreef:
hahahaha, nou lul je, want strax zie jij tog een lekker ding van 15 jaar en dan mag ze niet tot tot laat uit, mot ze om 2 uur thuis zijn en dan zit jij daar lekker en denk je: godverdomme, tsjaaaah, mowhehahahahaha. sorry ff plunk !!!

Oud 19-09-2001, 21:09
Basia
Basia is offline
Haha ik ben ook wel 16 en ga bijna elke week tot 4 uur uit. Komt vanzelf wel hoor. Vorig jaar gingen wij ook tot 2 uur ofzo uit. maar t wordt steeds later....en steeds vaker...

Voordeel bij mij: met een groep !!
Oud 16-10-2001, 20:13
waakmol
waakmol is offline
kom elke keer net iets te laat thuis... Op een gegeven moment raken ze eraan gewent, en dan zeg je, wat nou, vorige keer mocht ik ook tot half 3!!! Dan kom je tegen kwart voor thuis... Jah dit helpt jah! En wat betreft die leeftijdsdiscussie: Jullie zijn zelf ook nog maar 17 hoor (retarded(oke jij bent net 18 jah) en birgit), dan mogen jullie duz ook niet in die discotheken, duz men zal zich ook wel aan jullie ergeren.....
Oud 16-10-2001, 20:21
RuffThugg
RuffThugg is offline
Ach zolang me ouders maar weten hoe laat ik ongeveer thuis kom mag ik best laat vind ik.

Toen ik had gezegd dat ik laat thuis zou komen vonden ze half 4 niet erg.

Maar toen een vriend van me(zonder dat ik het wist) kwart over 2 had gezegd en vervolgens nix tegen mij zegt zodat ik de tijd niet kan aanpassen en in de overtuiging was dat het gewoon dezelfde tijd was en pas om half 4 er was waren me ouders wel een beetje boos.
Nou ja, m'n moeder ongerust en m'n vader boos omdat m'n moeder ongerust is.

Maarruhh, je mag nog niet eens uit.
En 2 uur is normaal als je 15 bent.
Maar ik begrijp je wel.

Uhm mijn tip is gewoon erover praten, de dicussie aangaan.
Met goede argumenten komen en je ouders moeten je (kunnen) vertrouwen. Dus dat later thuiskomen terwijl je iets afspreekt werkt bij mijn ouders niet.
Dan mag ik alleen maar minder als ik dat zou doen.

[Dit bericht is aangepast door RuffThugg (16-10-2001).]
Oud 16-10-2001, 20:25
Esmée
Esmée is offline
Citaat:
Basia schreef:
Haha ik ben ook wel 16 en ga bijna elke week tot 4 uur uit. Komt vanzelf wel hoor. Vorig jaar gingen wij ook tot 2 uur ofzo uit. maar t wordt steeds later....en steeds vaker...

Voordeel bij mij: met een groep !!
Same here.

Oud 16-10-2001, 21:05
WMAS
WMAS is offline
In Noordwijk gaan de tenten al om 2 uur dicht! Maar dan gaan we ook wat vroeger er heen en om een uur of elf begint het dan toch aardig druk te worden.
Oud 16-10-2001, 22:23
Zinloos?
Zinloos? is offline
toen ik 16 was, en voor het eerst uitging kwam ik om een uur of 5 thuis, daarna ook om dat soort tijden (of later omdat we nog ff ergens bij iemand thuis gingen zitten).
Oud 24-10-2001, 00:00
MuZiKaHoLik
MuZiKaHoLik is offline
is 15 en gaat ook uit tot 4 a 5 uur,als alles hier sluit en als het een feest is?
Tot het bittere einde7 uur a half 8 a 8 uur
En dan na 9en thuis
gewoon na 2en thuis komen.deed ik ook.HOe laat was je thuis?ow kwart over 6
Ow okay.Dat was dan de eerste keer uit.
HOe laat was je nu thus dan ow 10 over 9(uit qlubtempo 8 voor de kenners onder ons)ow okay,was het leuk?
Gewoon doen,en al ze slaan?terugslaan haha.
vragen of zij zich altijd aan ouders regels houden,hmm misschien toch niet zon goeie want dan beginnen ze weer over vroeger was alles anders blabla.Of regel dat je bij een vriend(of beter vriendin)kan pitten.
Oud 24-10-2001, 22:29
*meissie*
*meissie* is offline
dan zeg je: deborah is net een half jaar 14 en mag ook tot 2 uur, en ik ben ouder, dus ik verdien meer, dus ik mag langer!

zoiets.....maar dan met iemand anders als voorbeeld graag...
Oud 25-10-2001, 18:04
crp
crp is offline
Ik vind 2 uur best normaal als je 15 bent. Ik krijg nooit een tijd mee, maar meld het wel even als het later wordt als 1 uur, en meestal mag het dan wel. Je moet niet zeiken als je tot 2 uur mag vind ik.
Oud 25-10-2001, 20:41
mina
mina is offline
Citaat:
HotBoy69 schreef:
Oke, nu wou ik ook graag nog wat reacties van jongelui (ongeveer ook mijn leeftijd) die dit ook hebben...
i know ur problem
maar k mag vanaaf tot 3 uur
en als k me mn broer ben tot zijn tijd
das eg relaxt!!
Oud 28-10-2001, 17:46
autodropje
autodropje is offline
och je moet niet zo zeuren, ik moest toen ik 16 was nog hele tijd om kwart over 1 thuiszijn (=1uur vertrekken) en ik was echt niet de enige hier, we gingen met groep en moesten allemaal zo laat thuis zijn.
Oud 03-11-2001, 09:31
helpme!!
helpme!! is offline
ik ben bijnaa 16 en kom altijd tegen half 5 thuis, omdat het bij die discotheek een heel geklooi is bij die taxi's altijd, dus dan zit je half 4 eindelijk in een taxi, dan kun je nog een uur rijden, dus opzich is dat best wel cooool
Oud 08-11-2001, 19:12
Verwijderd
ik ben 16, en moet om 2 uur thuis zijn (betekent voor mij half 2 vertrekken)... ik vindt dat zelf best een redelijke tijd eigenlijk
en zo denk ik ook nog een beetje met de ouderen mee... die vinden het echt niet leuk als er mensen van 16 nog om 5 uur rond huppelen! en ik geef ze groot gelijk! zou ik namelijk ook niet leuk vinden als ik 18/19 was ik vindt het nu ook irritant dat er mensen van 14/15 nog om half 2 rond huppelen
Oud 10-11-2001, 08:04
Neuzzz
Neuzzz is offline
in het begin (15e) zat m'n moeder ook zwaar moeilijk te doen over hoe laat ik thuis moest komen. Het gaat er volgens mij voornamelijk om dat ze gewoon niet lekker slaapt als ik nog door de stad zwerf, vooral sinds ze weet dat ik ook blow. Maar het slijt vanzelf wel, nu gaat het zo van Mam ik ga uit, ben om 3 uur wel thuis

Regels voor berichten