Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ja ik ken het wel, laatst was er ook een vent van ik schat 40 die in de kroeg zat bij de schooljeugd op vrijdag middag bood die me 100,- aan als ik met hem zou neuken en dan zou die me later weer naar huis brengen, NOT week later ik zag hem weer en heb gevraagd waar dat opsloeg hij ontkende alles en werd later een beetje gek van me dus hij dauwde me weg zodat ik bijna op de grond viel, dus toen werd ik helemaal pis en hem hem met mijn hoogste hakken een schop in zijn ballen gegeven...moet die zich maar gedragen, hij moest er wel gelijk uit.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
you rule! echt gaaf man dat je dat deed |
![]() |
|
![]() |
Jaaaa en vaak zijn ze ook in groepjes. Iehwww zo vies!!!!
Serieus van die onwijs lelijke losers van in de 40 die maar heel veel gaan zuipen zodat ze meisjes van 16 aan durven spreken. En dan elkaar afzeiken om indruk te maken.... Ik hoop voor alle jongens hier van harte dat ze nooit zo zullen eindigen ![]()
||
Citaat:
![]() dus in het vervolg niet duwen maar schoppen ![]()
|
![]() |
Ik werk achter de bar en heb dus regelmatig met dit soort dingen te maken. Over het algemeen trek ik me er niet zoveel van aan, zolang ze het maar hetkjes houden, gaan ze me irriteren dan zal ik hun eerst gaan negeren en als ze echt te ver gaan. (bijv ze gaan geld bieden ofzo, dan trap ik ze de tent uit.
||
![]() |
Citaat:
en stond te shaken op me benen omdat ik zo kwaad was. [Dit bericht is aangepast door Blue Eyes (03-12-2001).]
||
Citaat:
|
![]() |
ik heb er zelf niet echt last van. maar mn vriendin word wel regelmatig aangesproken door types die niet helemaal fris zijn.
![]() |
![]() |
|
valt de laatste tijd wel mee, heb er soms wel last van.
Heb ook een keer op vakantie op het strand gehad dat zo'n oud vies mannetje van een jaar of 50 vanuit zn ijscokraampjes stiekem foto's van me vriendinne en mij zat te neme, zijn we maar voor hem gezien precies achter het volgende ijs stalletje gaan liggen. Zag m later tog wel een beetje pissig kijken toen we even extra arrogant langsliepen.
|
![]() |
Wel vaak dat ze kijken, maar ik ben gelukkig nog nooit lastiggevallen door van die vieze gasten. Wel 'ns dat ze aan me vragen of 'k met ze wil zoenen, naar bed wil, enz. En dat ze dan blijven doorzeuren. Nou ja, dan loopk, als m'n vriend dr niet is, gewoon naar een andere jongen toe die ik ken, dan doet 'ie wel even alsof ik bij hem hoor. Dan zijn ze meestal zo weg.
|
![]() |
|
Ja, heb ik redelijk vaak last van. Brr.
En ik kleed me alles behalve sexy/uitdagend tijdens het uitgaan. Als ik gewoon naar de ierse pub ga (waar we meestal heen gaan), komt het vaak voor dat ik me niet eens omkleed, dan heb ik gewoon dagelijkse/nette kleding aan. Daar ligt het dus echt niet altijd aan.
|
![]() |
Ik as laatst met me vriendin in een shoarma tent en de baas (ong een 50? jarige dikke turk) zei tegen een werknemer (ong 25 jarige turk) kies maar eentje uit....
![]() Het was middrnacht dus er waren verder geen klanten! Hij zei dat hij 'loest'(lust) kreeg van voele (volle) meisjes, want mn vriendin zei voor de gein dat ze een dikke kont kreeg van shoarma (we waren een beetje aangeschoten van het uitgaan)Hij vroeg ons ff op te staan, konnie kijken of we een voele koent hadden....yuk we zijn idd opgestaan , meteen weggelopen en nooit meer teruggekomen!
|
![]() |
na, dat heb je toch altijd wel! ieder meisje vast weleens gehad! als je het zo erg vind moet je maar binnenblijven! kijken mag toch? jij zegt toch ook weleens tegen je vriendin dat je een jongen er lekker vind ofzo! wat maakt dat nou uit! Beschouw het als een compliment! Als ze egt lastig worden ga je gewoon weg! of je geeeft ze een klap!
|
Advertentie |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Een plekje van vertrouwen in mijn hart... tropical_breeze | 15 | 24-08-2006 12:21 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Donner wil onderzoek naar groepsverkrachtingen juno | 37 | 05-12-2005 11:42 | |
Verhalen & Gedichten |
[ Verhaal ] Mijn naam is Ashley Kerz | 54 | 28-08-2005 10:51 | |
Verhalen & Gedichten |
Winnaar verhalenwedstrijd: Kleine, groene beestjes en het vergaan van de aarde. Verwijderd | 13 | 03-12-2003 14:04 | |
Verhalen & Gedichten |
verhalenwedstrijd: Kleine, groene beestjes en het vergaan van de aarde Vlooienband | 0 | 01-10-2003 14:30 | |
Liefde & Relatie |
LONGPOSTS: Mijn ideeën over liefde. Rerisen Phoenix | 58 | 13-06-2003 07:23 |