Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Nachtleven & Festivals

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-11-2001, 12:43
lekker zoet beertje
lekker zoet beertje is offline
soms voel ik me heel erg niet op mijn gemak in de disco of kroeg als ik iets heb aan getrokken wat ik zelf heel mooi vind, maar wat ook sexy is. je krijgt dan van die vieze mannen met vieze opmerkingen. okay je moet je er niets van aantrekken, dat doe ik ook niet maar toch...
ook last van
Advertentie
Oud 27-11-2001, 12:49
lekker zoet beertje
Citaat:
lekker zoet beertje schreef:
soms voel ik me heel erg niet op mijn gemak in de disco of kroeg als ik iets heb aan getrokken wat ik zelf heel mooi vind, maar wat ook sexy is. je krijgt dan van die vieze mannen met vieze opmerkingen. okay je moet je er niets van aantrekken, dat doe ik ook niet maar toch...
ook last van

[Dit bericht is aangepast door lekker zoet beertje (27-11-2001).]
Oud 27-11-2001, 16:36
Blue Eyes
Blue Eyes is offline
Ja ik ken het wel, laatst was er ook een vent van ik schat 40 die in de kroeg zat bij de schooljeugd op vrijdag middag bood die me 100,- aan als ik met hem zou neuken en dan zou die me later weer naar huis brengen, NOT week later ik zag hem weer en heb gevraagd waar dat opsloeg hij ontkende alles en werd later een beetje gek van me dus hij dauwde me weg zodat ik bijna op de grond viel, dus toen werd ik helemaal pis en hem hem met mijn hoogste hakken een schop in zijn ballen gegeven...moet die zich maar gedragen, hij moest er wel gelijk uit.
Oud 27-11-2001, 16:39
Zorkman
Zorkman is offline
hmmmmm
alleen azek in op een fuif ben in de cargo ofzo (hoog homo-gehalte enzo)
Oud 28-11-2001, 06:40
E-star
E-star is offline
Jaaaah... en ik ben zooooo sexy, iedereen kijkt naar me! En ze willen me allemaal! Goe heh?

Oud 28-11-2001, 10:51
Verwijderd
Citaat:
ook last van
Ja, irritant is dat he! Dat heb ik ook altijd...
Oud 28-11-2001, 15:51
lekker zoet beertje
Citaat:
Blue Eyes schreef:
Ja ik ken het wel, laatst was er ook een vent van ik schat 40 die in de kroeg zat bij de schooljeugd op vrijdag middag bood die me 100,- aan als ik met hem zou neuken en dan zou die me later weer naar huis brengen, NOT week later ik zag hem weer en heb gevraagd waar dat opsloeg hij ontkende alles en werd later een beetje gek van me dus hij dauwde me weg zodat ik bijna op de grond viel, dus toen werd ik helemaal pis en hem hem met mijn hoogste hakken een schop in zijn ballen gegeven...moet die zich maar gedragen, hij moest er wel gelijk uit.

you rule! echt gaaf man dat je dat deed
Oud 01-12-2001, 00:20
MaakUt
MaakUt is offline
ik heb daar geen last van .. gek hé .. kom nooit in homobarren... (no offence)...
Oud 01-12-2001, 08:42
*charm girl*
*charm girl* is offline
Jaaaa en vaak zijn ze ook in groepjes. Iehwww zo vies!!!!
Serieus van die onwijs lelijke losers van in de 40 die maar heel veel gaan zuipen zodat ze meisjes van 16 aan durven spreken. En dan elkaar afzeiken om indruk te maken....

Ik hoop voor alle jongens hier van harte dat ze nooit zo zullen eindigen .
Oud 01-12-2001, 09:44
miro
miro is offline
Het ligt er een beetje aan wie het doen. Als vieze mannetjes het doen dan gun ik ze geen blik waardig en kunnen ze zelfs een arrogante blik krijgen. HOuden ze dan nog niet op, dan zal ik andere maatregelen moeten nemen.....
Oud 01-12-2001, 10:35
special_girl!
special_girl! is offline
Jah ik ken het, dan fluiten ze naar je, vragen ze je opf je al een vriend hebt enzow...Gadverdamme, ik voel me echt neit op me gemak dan...
Oud 01-12-2001, 13:42
T.e.s.s
T.e.s.s is offline
Ja, een paar weken geleden stond er zo'n groep die ik nog nooit gezien had.
Zo'n gladjakker met een staartje zat de hele tijd aan mijn kont,ik heb hem op een gegeven moment gewoon weggeduwd, toen hield ie op.
Oud 02-12-2001, 03:38
MaakUt
MaakUt is offline
Citaat:
T.e.s.s schreef:
Ja, een paar weken geleden stond er zo'n groep die ik nog nooit gezien had.
Zo'n gladjakker met een staartje zat de hele tijd aan mijn kont,ik heb hem op een gegeven moment gewoon weggeduwd, toen hield ie op.
ik kan me voorstellen dat je bijna niet van de kont van een meisje kan afblijven.. maar om daadwerkelijk een meisje te betasten ongevraagd vind ik wel errug ver gaan (ik heb zoiezo het lef niet ).. gewoon keihard schoppen.. niet twijfelen.. schoppen.. KEIHARD... doet die gasten het geen volgende keer bij jou en bij anderen.

dus in het vervolg niet duwen maar schoppen .. het istrouwens SUPER om te zien als zo'n ranzige gast word geschopt / geslagen door een meid die het gewoon niet meer pikt!.
Oud 02-12-2001, 04:10
kastdeur
kastdeur is offline
sjezus, hak vanaaf oowk weer....van die enge personen die wel ff denken da je geil van hun wordt...ik voel me dan oowk super ongemakkelijk, maar goed...
Oud 02-12-2001, 13:17
Nietzsche
Nietzsche is offline
Ik werk achter de bar en heb dus regelmatig met dit soort dingen te maken. Over het algemeen trek ik me er niet zoveel van aan, zolang ze het maar hetkjes houden, gaan ze me irriteren dan zal ik hun eerst gaan negeren en als ze echt te ver gaan. (bijv ze gaan geld bieden ofzo, dan trap ik ze de tent uit.
Oud 03-12-2001, 14:38
Blue Eyes
Blue Eyes is offline
Citaat:

you rule! echt gaaf man dat je dat deed
Ja stond er zelf wel een beetje van te kijken "ben ik dit" heheh
en stond te shaken op me benen omdat ik zo kwaad was.

[Dit bericht is aangepast door Blue Eyes (03-12-2001).]
Oud 03-12-2001, 14:39
T.e.s.s
T.e.s.s is offline
Citaat:
MaakUt schreef:
ik kan me voorstellen dat je bijna niet van de kont van een meisje kan afblijven.. maar om daadwerkelijk een meisje te betasten ongevraagd vind ik wel errug ver gaan (ik heb zoiezo het lef niet ).. gewoon keihard schoppen.. niet twijfelen.. schoppen.. KEIHARD... doet die gasten het geen volgende keer bij jou en bij anderen.

bedankt voor de tip

dus in het vervolg niet duwen maar schoppen .. het istrouwens SUPER om te zien als zo'n ranzige gast word geschopt / geslagen door een meid die het gewoon niet meer pikt!.
Oud 03-12-2001, 14:40
T.e.s.s
T.e.s.s is offline
bedankt voor de tip
Oud 03-12-2001, 17:03
Chimera
Chimera is offline
Zelf niet, maar m'n vriendin is een keer geld aangeboden in de kroeg.
Oud 03-12-2001, 17:12
highlight
highlight is offline
ja bah heb ik ook wel ens. dan gaan ze in je kont knijpen, en dan gaan ze tegen je op staan te rijden....blegh
Oud 03-12-2001, 20:45
katrientjuh
katrientjuh is offline
ja das vies,ik ging zaterdag avond uit en der zat heel de tijd een dikke turk van in de 50 naar me te gapen.
Oud 03-12-2001, 20:54
~Frederique~
~Frederique~ is offline
ja altijd
Oud 03-12-2001, 21:08
the Phit
the Phit is offline
ja, heb ik wel last van.
Oud 04-12-2001, 16:27
MaakUt
MaakUt is offline
Citaat:
T.e.s.s schreef:
bedankt voor de tip
yw *your welcome*
Oud 04-12-2001, 22:08
lekker zoet beertje
maar ja vind je niet zelf dat je het niet uitlokt als je er sexy uitziet?
Advertentie
Oud 05-12-2001, 13:37
LittleMouse
LittleMouse is offline
Ik heb vaak ooit meemaakt een vieze ouwe vent in de 70 zat aan me hij geilt op me hij keek zo vies naar me bahbah!!ik walg van hem ik heb naar hem middelvinger gestoken hij lacht gewoon....kei vies..moet van kotse...
Oud 05-12-2001, 17:59
D-man
D-man is offline
misschien moet je de volgende keer gewoon nette kleding aan doen?
Oud 05-12-2001, 18:47
*Nancyboy*
*Nancyboy* is offline
ik heb er zelf niet echt last van. maar mn vriendin word wel regelmatig aangesproken door types die niet helemaal fris zijn. tsjah maar om dan gelijk zo'n gast van jaar of 40 te gaan slaan/schoppen oid...je kan eerst nog es netjes vragen of ie van je vriendin afblijft. en dan alijd nog slaan.
Oud 05-12-2001, 19:24
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef:
Zelf niet, maar m'n vriendin is een keer geld aangeboden in de kroeg.

aw smerig is dat..

{btw, geen forumbaas meer!?}
Oud 06-12-2001, 10:15
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Bliksem schreef:

{btw, geen forumbaas meer!?}
Nope, al een tijdje niet meer. Chimera de FB heeft de pijp aan Maarten gegeven

Oud 07-12-2001, 14:26
skyscraper
skyscraper is offline
Ik irriteer me altijd aan meisjes die naar me kijken
Oud 07-12-2001, 14:30
MieX
MieX is offline
valt de laatste tijd wel mee, heb er soms wel last van.
Heb ook een keer op vakantie op het strand gehad dat zo'n oud vies mannetje van een jaar of 50 vanuit zn ijscokraampjes stiekem foto's van me vriendinne en mij zat te neme, zijn we maar voor hem gezien precies achter het volgende ijs stalletje gaan liggen. Zag m later tog wel een beetje pissig kijken toen we even extra arrogant langsliepen.
Oud 08-12-2001, 11:32
Passoa
Passoa is offline
Wel vaak dat ze kijken, maar ik ben gelukkig nog nooit lastiggevallen door van die vieze gasten. Wel 'ns dat ze aan me vragen of 'k met ze wil zoenen, naar bed wil, enz. En dat ze dan blijven doorzeuren. Nou ja, dan loopk, als m'n vriend dr niet is, gewoon naar een andere jongen toe die ik ken, dan doet 'ie wel even alsof ik bij hem hoor. Dan zijn ze meestal zo weg.
Oud 11-12-2001, 15:18
Roos
Roos is offline
Ja, heb ik redelijk vaak last van. Brr.
En ik kleed me alles behalve sexy/uitdagend tijdens het uitgaan. Als ik gewoon naar de ierse pub ga (waar we meestal heen gaan), komt het vaak voor dat ik me niet eens omkleed, dan heb ik gewoon dagelijkse/nette kleding aan. Daar ligt het dus echt niet altijd aan.
Oud 11-12-2001, 22:05
Verwijderd
Citaat:
skyscraper schreef:
Ik irriteer me altijd aan meisjes die naar me kijken

zeker omdaj dr met je zatte kop rondloopt

kuzziess
Oud 12-12-2001, 12:18
cybahgurl
cybahgurl is offline
Ik as laatst met me vriendin in een shoarma tent en de baas (ong een 50? jarige dikke turk) zei tegen een werknemer (ong 25 jarige turk) kies maar eentje uit....
Het was middrnacht dus er waren verder geen klanten! Hij zei dat hij 'loest'(lust) kreeg van voele (volle) meisjes, want mn vriendin zei voor de gein dat ze een dikke kont kreeg van shoarma (we waren een beetje aangeschoten van het uitgaan)Hij vroeg ons ff op te staan, konnie kijken of we een voele koent hadden....yuk
we zijn idd opgestaan , meteen weggelopen en nooit meer teruggekomen!
Oud 12-12-2001, 15:00
skyscraper
skyscraper is offline
Citaat:
girlmetwijdebroeken schreef:

zeker omdaj dr met je zatte kop rondloopt

kuzziess

Denk ut
Oud 13-12-2001, 11:07
Da Girl
Da Girl is offline
na, dat heb je toch altijd wel! ieder meisje vast weleens gehad! als je het zo erg vind moet je maar binnenblijven! kijken mag toch? jij zegt toch ook weleens tegen je vriendin dat je een jongen er lekker vind ofzo! wat maakt dat nou uit! Beschouw het als een compliment! Als ze egt lastig worden ga je gewoon weg! of je geeeft ze een klap!
Advertentie

Regels voor berichten