Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Citaat:
als ut zo'n *boeren* feest/tent is.. dan kan ik me ut voorstellen... maar als je naar een euhm ...grote discotheek in de randstad... dan is ut een andere verhaal ![]()
||
![]() |
Citaat:
ze lopen alleen maar loos te schreeuwen om een DJ een beetje te promoten,omdat ie te slecht is om de zaal op z'n kop te krijgen met z'n eigen kunsten. Het is heel goedkoop en irritant.Bovendien weten ze de climaxen altijd het hardst op te neuken. Klaar.
|
![]() |
mensen die de "alternatieve" levensstijlen niet respecteren zoals GOTHIC punk skate rock metal.
ik wil geen vooroordelen hier zetten, maar wij krijgen altijd commentaar van de "populaire jeugd" ik zeg niet dat ze allemal erg zijn, maar die gasten met 4 ralph lauren polo's aan zijn heeel erg. heb gewoon respect voorelkaar. Have fun, Marque |
![]() |
|||
![]() |
aan de DJ! Hij draait de laatste tijd gewoon bandjes, das nie wat... Zaterdag 3 keer hetzelfde liedje gehoord, gevolgd door weer hetzelfde liedje, gevolgd door, jah je snapt het al.....
O ja, ff reageren op de anderen: Citaat:
Citaat:
[Dit bericht is aangepast door waakmol (16-10-2001).] |
![]() |
|
![]() |
Allemaal samengevat Mc's op Trance(en andere)parties
De brandmerken de rokers De stoere jongens met 29 shirts aan(dus niet met het getal 29 erop,nix mis mee hahaha) De overmatig-alcohol-drinkers-die-daarbij-nog-eens-lastig-worden-voor-de-meiden-en-andere-jongens-of-uit-zijn-op-ruzie Lonsdale mensen die zich ook zo gedragen De trutjes met hun pasjes sletterige meisjes etc.
||
Citaat:
|
![]() |
jongens die je proberen te versieren en dan uit hun bek stinken!!
of meisjes die denken dat t geil is om met elkaar ERRUG ranzig te danzen!!! da zag k zaterdag en een van de 2 duwde haar tieten naar voor en kont naar 8er nou k heb t aan een paar jongens gevraagd en die vonden da NIE geil!!!
|
Ik erger me aan van die vieze kerels die aan je gaan zitten, maar dat komt gelukkig niet zo vaak voor! Verder ga ik me echt niet ergeren aan dingen want ik hou me liever bezig met belangrijkere dingen!! Lol maken!!! Daar ga je toch voor uit?
|
Aan van die meiskes van 14 met kort truitje en kort rokje die dan kauwgom knauwend uitdagend gaan staan dansen en als je voorbij loopt en je raakt ze per ongeluk aan dat ze je dan 'vuil' gaan aankijken.
Dat soort meisjes die net komen kijken en dan meteen de baas van de kroeg lijken te zijn. Nee bedankt!
||
Verwijderd
|
Citaat:
Waar ik niet tegen kan zijn van die Turken/Marokanen die direct beginnen te slaan als je 'm ook maar een beetje aanstoot ofzo. das echt zielig. |
![]() |
|
Ik erger me niet echt aan dingen als ik uit ga, maar als ik iets moet opnoemen kom ik toch op het volgende uit:
Vieze mannetjes/jongens die met hun dronken kop tegen je aan beginnen te lullen en je overal aanraken. Irritane meisjes die je vuil aankijken als je met de jongen praat die zij leuk vinden. Agressieve mensen (over het algemeen jongens) die na (of tijdens) het uitgaan altijd weer een flauwe reden bedenken om anderen in elkaar te slaan. Mensen die niet respecteren dat er ook nog andere muziek stijlen bestaan. Vrienden die mij geen rondje laten betalen, omdat ze denken dat ik niet zoveel geld heb. En dat alleen omdat ik jonger ben. Zo dat was het. Gelukkig heb ik van de meeste dingen niet echt last, ik weet ze altijd te ontwijken....
|
![]() |
Ik irriteer me altijd aan die vieze boeren die zo nodig in je reet moeten knijpen! Laat dat!
En ik irriteer me aan die meiden die zo hoerig dansen en een beetje mooi lopen te wezen in hun super mini korte rokjes! En ik irriteer me aan mensen die met hun zatte kop ruzie gaan lopen zoeken! Waarom ga ik nog uit?!? ![]() ![]() |
Advertentie |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Verlegenheid Verwijderd | 58 | 13-02-2010 19:42 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Hulpeloos Ieke | 0 | 04-11-2004 21:41 | |
Verhalen & Gedichten |
verhaal/dagboekfragment van een anorexiapatient littlegurl | 17 | 01-07-2004 23:43 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |