Oud 17-01-2002, 23:22
tby
tby is offline
heeft iemand zijn nieuwste dubbel cd?

Bevalt ie een beetje vergeleken met de vorige?
Advertentie
Oud 17-01-2002, 23:27
Retarded
Retarded is offline
Ik vind em best strak, maar ik word op den duur wel een beetje ziek van dat wegfaden van hem, steeds heel ff de muziek wat zachter gooien. Das heel irritant, maarja daar staat ie om bekend he. verder goeie cd.

tip: nieuwe cd van Qlimax
Oud 17-01-2002, 23:31
tby
tby is offline
Citaat:
Retarded schreef:
Ik vind em best strak, maar ik word op den duur wel een beetje ziek van dat wegfaden van hem, steeds heel ff de muziek wat zachter gooien. Das heel irritant, maarja daar staat ie om bekend he. verder goeie cd.

En hoor je op deze cd wel scratches? op de vorige is er geen scratch te bekennen... ik mag hopen dat die wel op deze cd staan?

[Dit bericht is aangepast door Arnhem Fanatic (18-01-2002).]
Oud 18-01-2002, 01:00
Gonzo
Gonzo is offline
Ik vind geen ene ruk aan die hele Tom Harding. Net zoals Hardhouse. Niet mijn soort ofzo.
Oud 18-01-2002, 15:36
Verwijderd
Citaat:
Gonzo schreef:
Ik vind geen ene ruk aan die hele Tom Harding. Net zoals Hardhouse. Niet mijn soort ofzo.
Couldn't agree with you more.
Oud 18-01-2002, 15:44
beuk
beuk is offline
Ik sluit me bij bovenstaande persoon aan (meeloper).
Oud 18-01-2002, 15:47
tby
tby is offline
waarom suckt ie dan in jullie ogen?
Oud 18-01-2002, 15:49
beuk
beuk is offline
Citaat:
Arnhem Fanatic schreef:
waarom suckt ie dan in jullie ogen?
Ik vind hardhouse zowiezo niets, mij te simpel beuken. Daarbij komt zijn enorm overdreven theatrale mixstijl.. steeds wegfaden zoals hierboven al stond, scratchen, voor 5 minuten vind ik dat best leuk maar daarna vind ik het gewoon zwaar irritant. Maar ieder zijn ding he
Oud 18-01-2002, 15:52
beuk
beuk is offline
Wat ik dus eigenlijk vergeet te zeggen is: TH (en de meeste hardhouse dj's) legt de nadruk zo sterk op het mixen. Plotseling ramt hij de crossfader dwars door de zaal heb ik weleens het idee. Ik vind het juist veel mooier als je plotseling in een ander nummer zit en geen idee hebt hoe je daar gekomen bent..
Oud 18-01-2002, 16:21
pinhead
pinhead is offline
Citaat:
Gonzo schreef:

UK hardhouse (zoals Tommie) is ook niet mijn ding, maar de hardhouse / hardstyle uit italië/duitsland is werkelijk fantastisch. niet te hoog tempo, en gewoon een fijne bass die overheerst :-)
Oud 18-01-2002, 16:56
Verwijderd
Dan zit je volgens mij meer in de richting van mensen als Picotto, die eigenlijk een soort mengeling tussen trance en techno draaien, techtrance genoemd door sommigen. Dat is voor mij veel meer hardhouse.

Ik heb Tom Harding nou al drie keer gezien en telkens was hij hetzelfde. Hard, snel, inhoudsloos.
Oud 19-01-2002, 15:59
Gonzo
Gonzo is offline
Citaat:
nare man schreef:
Dan zit je volgens mij meer in de richting van mensen als Picotto, die eigenlijk een soort mengeling tussen trance en techno draaien, techtrance genoemd door sommigen. Dat is voor mij veel meer hardhouse.

Hell yeah. Techtrance is idd een vorm wat wel redelijk aanslaat - zowel de Duitse (Gary D. - Warmduscher aka Kai Tracid - Mellow D. - Cosmic Gate) als de Italiaanse (Mauro Picotto - Joy Kitikonti - Gigi D'Agostino - Mario Piu).

Oud 19-01-2002, 16:12
Verwijderd
Citaat:
Retarded schreef:
Ja watte! Die is pas beuken!!

Ik heb die nieuwe van Tom Harding ook, t is niet echt mijn smaak moet ik eerlijk zeggen.

Oud 19-01-2002, 18:52
E-H-A-M
E-H-A-M is offline
*!respect to the tom harding!*
Oud 19-01-2002, 18:58
Verwijderd
*offtopic*

ik kies voor trance energy en niet voor impulz omdat volgens mij op impulz meer hardhouse word gedraaid

correct me if im wrong

hou toch meer van trance

*ontopic* heb nie veel van tom harding gehoord maar is ook mn stijl niet
------------------
*~If I Was A Tear, I Was Born In Your Eyes, Lived On Your Cheeks, And Died On Your Lips~*

[Dit bericht is aangepast door MegaManX (19-01-2002).]
Oud 19-01-2002, 21:34
Verwijderd
Citaat:
E-H-A-M schreef:
*!respect to the tom harding!*
Erg nuttige bijdrage

Als die gast nou nog eens goed kon mixen, dan kon ik misschien nog wel waardering voor hem opbrengen. Maar hij kan imo niet fantastisch mixen, en zijn platenkeuze zuigt...echt alleen stampen. Zijn interpretatie van de hardhouse is imo gewoon de opvolger van de happy hardcore...
Oud 21-01-2002, 08:46
pinhead
pinhead is offline
Citaat:
Gonzo schreef:
(Gary D. - Warmduscher aka Kai Tracid -

warmdusher is niet kai tracid
Oud 21-01-2002, 10:24
razkal
razkal is offline
Heb die cd van em wel, vind em wel ok. Hij was zaterdag ook bij ons in de discotheek. Was wel zwaar knallen. Draaide zeer goeie platen.
Oud 21-01-2002, 14:08
Gonzo
Gonzo is offline
Citaat:
pinhead schreef:
warmdusher is niet kai tracid
Idd - foutje van de zaak.

Ik bedoelde Warmduscher van het label Tracid Traxx.

Oud 21-01-2002, 18:33
Prins
Prins is offline
Veel mensen vinden Tom Harding goed/leuk vanwege de totale show die hij brangt. Het scratchen en ander gekut met de mixer 'begrijp' je pas als je die gast daar ziet springen en hyper ziet wezen.

Tom Harding is niet mijn ding omdat zijn stijl van UK Hardhouse een behoorlijk neurotische en heel erg 'lege' is.
Zijn platenkeuze is gewoon slecht te noemen, en het moment van inmixen is ook altijd 'net niet' bij hem.
Als ik bijvoorbeeld naar HQ ga (zoals a.s. vrijdag), dan kom ik niet voor Tommie, maar voor JP. Mensen die hem kennen, zullen me nu wel begrijpen.

Mijn type hardhouse is die van de volle, mooie bassen en vooral keihard beuken. Ik vind Duitse hardstyle veel lekkerder, en er zit ook een erg lekker hard geluid in Nederland.
Namen: o.a. Scot Project, Kai Tracid, Dana, Pavo, JP, Patrick Kruzeman.
Ach er is zoveel goede house-muziek; dit is er maar een stukje van...
Oud 23-01-2002, 19:25
Razor - Blade
Razor - Blade is offline
Citaat:
Gonzo schreef:

reageer dan niet.... tom harding vind ik iets te "snel" ik vind dat je het ook niet echt kan vergelijken met hardhouse,maarja

Oud 23-01-2002, 21:52
razkal
razkal is offline
De stijl die die draait is toch hardhouse.
Oud 23-01-2002, 22:09
Gonzo
Gonzo is offline
Citaat:
Razor - Blade schreef:
reageer dan niet.... tom harding vind ik iets te "snel" ik vind dat je het ook niet echt kan vergelijken met hardhouse,maarja

Als je effe het verhaaltje had doorgenomen van Prins, dan had je kunnen opmerken wat het verschil is tussen UK Hardhouse en Hardhouse. Tom Harding = UK Hardhouse.
Oud 23-01-2002, 22:34
GinnyPig
GinnyPig is offline
Citaat:
razkal schreef:
De stijl die die draait is toch hardhouse.
UK Hardhouse wordt het ook wel genoemd (een ook wat duidelijkere naam).

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten