Advertentie | |
|
![]() |
|
nee niet echt
als je zwaar aant trippen bent helpt suiker ook niet meer echt.. heb zelf namelijk een keer een slechte trip gehad, glazen lauw suikerwater gedronken om het te remmen.. maar ik weet niet zeker of dat echt hielp, de trip was niet snel afgelopen in ieder geval, uren erna had ik nog steeds af en toe een onbehaaglijk gevoel |
![]() |
|
![]() |
uhm... het kan heel stom zijn wat ik nu ga zeggen...
maar ik ben een keer heeel erg ziek geworden van blowen (zit een heel verhaal achter maar ga ik nu niet vertellen) toen heb ik ook suikerwater gehad... 2 glaasjes, en toen was ik vrijwel meteen weer nuchter. maar wat ik denk, zou suikerwater niet alleen maar bij blowen helpen? (ik weet verder ook niet welke stof er tegen wordt gegaan met suiker :/) en als er niks van klopt kan iemand dan even uitleggen hoe het wel zit? ben ik eigenlijk wel nieuwsgierig naar ![]() |
![]() |
|
![]() |
niet echt
Edit: sorry hier moet nog wat bij. Als je paddos op een lege maag hebt genomen en vervolgens vreet je een zak met suiker of iets anders leeg, dan word het meestal wel iets afgeremd. Dit komt doordat je lichaam dan meer stoffen tot zijn beschikking heeft om de paddo's mee af te breken. (of zoiets) is dit niet het geval.... dan niet ![]() |
![]() |
|
Heb et vd zomer twee keer gedaan met geweldige temparatuur, mn twee beste vrienden en t huis alleen int bos en overal boxen buiten gedaan. Paddowen.
Was geweldig. Toen heb ik et n derde keer gedaan met mensen id buurt die aan mn kop zeuren en die ik nie zo leuk von. Was ook n vreemde omgeving en khad nie veel slaap gehad dus nekte idd vrij snel. Was echter te laat want na een half uur na inname was het grasveld voorzien van enorme blobs. Sloegen zelf over m eheen. Ik heb een half pak suiker, suikerwater en suikerklontjes gegeven en een mandarijn maar t hielp voor geen meter. Een week nawerkingen gehad, was zwaar klote. Maaarrr niksgetreurd is ook niks gebeurd dus ik ga van et weekend weer es chille met de (OOG) compagnons. |
![]() |
||
Citaat:
![]() toen wij ginge paddowen hadden we ook dextro ligge, toen een vriend t ff niet meer zag zitte vrat ie wat van die dextro op en dat hielp wel t houd het niet volledig tegen, maar t remt wel... hij kon daarna weer een beetje normaal lopen ![]()
|
![]() |
Ik heb ook het idee dat suiker maar een placebo is...
Persoonlijk heb ik nooi last gehad van een bad trip, maar vrienden van mij die tegelijk met mij aan het paddowen waren hebben echt een pak suiker naar binnen gewerkt en heeft niets uitgehaald. En je komt alleen in een bad trip door je eigen gevoel... als je allemaal negatieve shit naar je gegooid krijgt of als je negatief denkt (mjah klinkt wel zweverig) zit je al gauw in een bad trip... en als paddo verkopers je vertellen dat suiker helpt, zit dat meer tussen je oren enzo hmm wel suffe post ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
paddo's zijn moeilijk te remmen... als je veel vit. c eet zal je trip niet zo lang duren maar veel zal het niet schelen denk ik
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
welke drugs helpen het beste als je je klote voelt? Verwijderd | 128 | 26-11-2003 12:14 | |
Drugs & Alcohol |
Legalisering Drugs. Isa | 28 | 31-12-2001 11:13 |