Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Heej je POST OP DE VERKEERDE TOPIC... maar idd ze lijken veel op elkaar allebij christelijk getint ') |
![]() |
|
Heb je (jesuslovesyou) niks beters te doen dan geloven?
ik vind het altijd, ja sorry, zo triest als iemand ergens in gelooft, alsof die persoon zelf geen invulling in zijn/haar leven kan brengen, daar heeft ie/ze "god" o.i.d. voor nodig... *iedereen kletst over wat anders, dit kan er ook wel bij ![]()
|
ik ben satanist en deel mijn dagen in zodat ik satan kan aanbidden. nee niet zondag, maar vrijdag. lekker uit gaan en zuipen en drugs gebruiken, af en toe effe vrouwen pimpen.
aan mijn uiterlijk kun je niet afleiden dat ik satanist ben. ok ik draag wel veel zwart maar kan het wel goed combineren en zie er hip uit. bij de societeit ben ik een vd jongsten en veelbelovendste satans kinderen. eigenlijk mag ik hier niet over praten, maar het is toch anoniem dit dus wil ik effe meedelen dat er een andere wereld bestaat buiten het (ver)lichte. het duisternis heeft me altijd geroepen. als het je roept, mail me dan. satan rules 666 |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
es even helemaal terug ontopic: ik doe zelf aan hekserij (en nee, ik ben niet begonnen met magie-met-je-mobieltje uit de fancy) maar niet helemaal volgens wicca (ik 'doe niet aan' de god en de godin, aangezien die alleen maar een soort van fictieve personen zijn om iets tastbaars aan 'de energie van alles' te geven, oehw, dat klinkt vaaaag
![]() ![]()
||
Citaat:
"... en als je op dit knopje drukt, gaat ie iemand uit je telefoonlijst bellen ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
ik denk (weet zeker) dat jij het niet helemaal snapt. maar ik heb ook geen zin om het uit te leggen. sorry ![]()
|
Okay, ik moet toch werkelijk even iets zeggen.
Ik kan me er niet in vinden dat sommige mensen het geloof in God en de kerk zo serieus nemen. Zelf weten, natuurlijk. Maar ga eens na. Denk je nu echt dat er een God bestaat? De geestelijken in de 14e eeuw waren er ook niet zeker van. Zij lieten mensen torenhoge gebouwen maken en noemden het het huis van God. Dat denk je toch zeker zelf niet? Waar komt de bijbel vandaan? Wie heeft hem geschreven? Weet je zeker dat diegene het geschreven heeft? Was je erbij? Met eigen ogen gezien? Dacht het niet. Waarom geloof je in iets waarvan de kans dat hij/zij/het bestaat o zo klein is? Wie zegt dat God een man is? Zoveel vragen. Die stel je jezelf nooit? Dan ga je vanzelf toch twijfelen, bestaat hij eigenlijk wel? Kijk, ik geloof in geen enkele God en al helemaal niet in de kerk. Ik vind het zielig om te denken dat je geen doel in het leven hebt, als je niet in God gelooft. Ik geloof er niet in en ik heb er genoeg. Ik vind het grote onzin. Als je het mij vraagt, heeft hij nooit bestaan.
|
Ik geloof wel in God, maar ik heb geen kledingstijl die zegt: o, die is christelijk. Ik ga natuurlijk niet met T-shirts met satanische teksten erop lopen, of met een pentagram, een omgekeerd kruis of het getal 666. Wel heb ik altijd een kruisje om mijn nek, waar wel betekenis aan vastzit voormij, namelijk dat jezus voor ons gestorven is (aan het kruisgehangen heeft), om ons te verlossen. In veel streng-christelijke (=reformatorische) dorpen kun je wel aan uiterlijk zien. Zo dragen reformatorische vrouwen bijna altijd een rok. En dan geen leuk spijkerrokje, maar een lange ruitrok ofzow
![]()
|
Verwijderd
|
Wat ik jammer vind is dat je zoveel mensen hebt die doelloos op het christendom gaan lopen schelden terwijl ze gewoon geen enkele kennis er van hebben, neem bijvoorbeeld McLaren! Gelul in de ruimte, wat jij zegt, McLaren. Neemt niet weg dat andere mensen, zoals bijvoorbeeld eXo, er WEL over nagedacht hebben...
|
![]() |
|
![]() |
totaal geen problemen mee!!
ik ben gelovig, maar kleed me naar mijn eigen smaak en niemand die daar wat van zegt. wil ik een rokje aan, doe ik dat, loop ik weken in een joggingbroek, prima toch??? ik snap mensen niet die moeilijk hierover gaan doen.... ik heb nergens in de bijbel kunnen lezen wat je wel en niet mag dragen. net zomin dat je wel of niet uit mag!! onzin, LEEF!! daar gaat het toch om? als je alleen maar bezig bent met regeltjes, hoe kun je dan leven en plezier hebben???
|
Mijn geloof zegt dat God en de bijbel een mooi sprookje is, dat werd vervaardigd in een sprookjeswoestijn zo'n 2000 jaar geleden. Ik mag veel van mijn geloof, maar ook weer niet alles. Doden en stelen is niet gerechtvaardig, gelukkig past dit ook niet bij mijn levensstijl. Ik mag ook sarcastisch zijn tegen mensen die in de bijbel geloven en erbij leven, da's feest...JOTTUM!!!
|
Verwijderd
|
ik denk niet dat geloof echt te maken heeft met hoe ik me kleed, bij mij dan. voor mij maakt het nie zow uit ik geloof in God maar kleed me niet 'christelijk' ofzow draag geen t-shirts met satanistische teksten ofzow en draag ook kruisje maar hecht verder geen godsdienstige waarde aan kleren
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Das echt de geweldigste magie ooit, hij reageert waarschijnlijk wél meteen als je dat stuurt ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() mja.. aan mij geloof zie je ook niet zo heel veel anders dan mijn mini pentagrammetje...
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Valt ook wel mee... maar je hebt wel gelijk als je zegt dat McLaren (soms) als een kip zonder kop kakelt, zo lijkt het. |
![]() |
|
![]() |
Kan de forumbaas iets doen aan de starter van dit forum? Ik heb een beetje zitten kijken en uitgezocht maar ik weet zeker dat deze persoon met de deze opvattingen niet bestaat! Ik vind dat hij of zij geblokkeerd moet worden omdat hij/zijn zo indirect het christelijk geloof zwart maakt!
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik ben christelijk, ik geloof in God en ik laat anderen in hun waarde. Ik interesseer me voor andere godsdiensten, waaronder de natuurgodsdiensten. En het is géén duivels teken inderdaad. Je moet niet alleen maar vanuit jouw oogpunt kijken. Niet dat ik daar geen respect voor heb, maar toch...
||
Citaat:
ik vind het ook een beetje vreemd dat je met een pentagram loopt/heb gelopen, ik bedoel het is een teken voor wicca en daarbij moet je ook goden en godinnen "aanbidden" hoe combineer je dat met het christelijk geloof dan? *moet trouwens niet veel zeggen gezien ik dagelijks behangen ben met kruizen maartoch ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Als wij ongelovige honden niet willen dat we aangevallen worden door fijnchristelijken op onze hedonistische levensstijl, moeten we christenen ook niet aanvallen op hun ingetogen levensstijl.
Ik zelf heb als motto: doe wat je wilt, maar val mij er niet mee lastig.
||
Citaat:
Maar dat had Pherwilyaiel al uitgelegd en jij had je excuses al gemaakt, dus vergeet het verder maar. Ik wilde het alleen nog even kwijt. ![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
OPGELET: veranderingen en evaluatie. Verwijderd | 212 | 13-01-2007 18:14 | |
Lifestyle |
Movies @ Lifestyle Apomes | 104 | 15-09-2004 22:10 | |
Algemene schoolzaken |
win een helikoptervlucht bij jouw school ronduit.nl | 1 | 05-09-2004 21:20 | |
Lifestyle |
hoe kom je over bij mensen door je lifestyle? nehalennia | 67 | 03-07-2004 12:28 | |
Liefde & Relatie |
LONGPOSTS: Mijn ideeën over liefde. Rerisen Phoenix | 58 | 13-06-2003 07:23 | |
Lifestyle |
o mijn god! Aaaaaart.. | 70 | 05-05-2003 02:34 |