Oud 12-02-2003, 15:56
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
eXo schreef:
Joah maar 'k ben op school Naar de klote Maar ik ga zo wel naar huis ben het zat
ok

Citaat:
En pingen is toch niet h4x0ring?
like, duh
Oud 12-02-2003, 15:57
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
eXo schreef:
En pingen is toch niet h4x0ring? Oe anders heb ik wat afgehackt in m'n bestaan
En ik ook
Oud 12-02-2003, 15:57
Spirit
Spirit is offline
Citaat:
Evil-Cherry schreef:
Wat me ik me nou afvraag. Waarom discussieer je in godsnaam (oh, dit mag zeker niet?) over kleding? Volgens mij zijner zoveeeeeeeeel grotere zonden dan een keertje een te korte rok of te korte mouwen aan te doen. Alsof je naar de duivel gestuurd wordt omdat je korte mouwen aan hebt...

En btw ik geloof niet, ik kleed me er dus ook niet naar, maar als ik in een gelovige omgeving zit (die ene keer dat er eens iemand doodgaat en ik naar de kerk moet of dat er getrouwd moet worden in de kerk of dat ik gewoon in het gezeldschap zit van streng gelovige mensen) dan kleed ik me er wel naar, maar dat is een kwestie van respect. En niet van geloven...

Maar ja wie ben ik

Heej je POST OP DE VERKEERDE TOPIC... maar idd ze lijken veel op elkaar allebij christelijk getint ')
Met citaat reageren
Oud 12-02-2003, 15:59
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Spirit schreef:
Heej je POST OP DE VERKEERDE TOPIC..
Ow....

Ja jezus, niemand houdt zich aan de topic, dus schijt eraan!
Oud 12-02-2003, 16:00
Spirit
Spirit is offline
Citaat:
Evil-Cherry schreef:
Ow....

Ja jezus, niemand houdt zich aan de topic, dus schijt eraan!
grinnikt weer
Met citaat reageren
Oud 12-02-2003, 16:01
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Spirit schreef:
grinnikt weer
Zolang je me maar niet uitlacht, maar toelacht.. Dan mag het
Oud 12-02-2003, 16:09
Spirit
Spirit is offline
Citaat:
Evil-Cherry schreef:
Zolang je me maar niet uitlacht, maar toelacht.. Dan mag het
ik lach je toe
Met citaat reageren
Oud 12-02-2003, 16:24
Verwijderd
Waarom moet je geloof nou weer doorwerken in je lifestyle? Kun je niet gewoon lekker rustig voor jezelf, privé geloven zonder dat je dat weer aan anderen moet laten zien?

Sigh...
Met citaat reageren
Oud 14-02-2003, 19:13
cha0s
cha0s is offline
kon 't nie laten

Oud 14-02-2003, 19:50
Fortisi
Fortisi is offline
Heb je (jesuslovesyou) niks beters te doen dan geloven?
ik vind het altijd, ja sorry, zo triest als iemand ergens in gelooft, alsof die persoon zelf geen invulling in zijn/haar leven kan brengen, daar heeft ie/ze "god" o.i.d. voor nodig...
*iedereen kletst over wat anders, dit kan er ook wel bij *
Oud 14-02-2003, 20:03
GRRR
GRRR is offline
ik ben satanist en deel mijn dagen in zodat ik satan kan aanbidden. nee niet zondag, maar vrijdag. lekker uit gaan en zuipen en drugs gebruiken, af en toe effe vrouwen pimpen.

aan mijn uiterlijk kun je niet afleiden dat ik satanist ben. ok ik draag wel veel zwart maar kan het wel goed combineren en zie er hip uit. bij de societeit ben ik een vd jongsten en veelbelovendste satans kinderen.

eigenlijk mag ik hier niet over praten, maar het is toch anoniem dit dus wil ik effe meedelen dat er een andere wereld bestaat buiten het (ver)lichte. het duisternis heeft me altijd geroepen. als het je roept, mail me dan.

satan rules 666
Met citaat reageren
Oud 14-02-2003, 20:13
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
GRRR schreef:
ik ben satanist en deel mijn dagen in zodat ik satan kan aanbidden. nee niet zondag, maar vrijdag. lekker uit gaan en zuipen en drugs gebruiken, af en toe effe vrouwen pimpen.

aan mijn uiterlijk kun je niet afleiden dat ik satanist ben. ok ik draag wel veel zwart maar kan het wel goed combineren en zie er hip uit. bij de societeit ben ik een vd jongsten en veelbelovendste satans kinderen.

eigenlijk mag ik hier niet over praten, maar het is toch anoniem dit dus wil ik effe meedelen dat er een andere wereld bestaat buiten het (ver)lichte. het duisternis heeft me altijd geroepen. als het je roept, mail me dan.

satan rules 666
Wel een beetje kansloos dat je zo wanhopig probeert om te laten zien dat je anders bent dan dat meisje....
Met citaat reageren
Oud 14-02-2003, 20:18
Roos
Roos is offline
Kenneth vuile slat
Ik heb helemaal speciaal voor jou een foto van mn outfit gemaakt en dan ben je offline..
Oud 14-02-2003, 20:35
GRRR
GRRR is offline
Citaat:
ADHD schreef:
Wel een beetje kansloos dat je zo wanhopig probeert om te laten zien dat je anders bent dan dat meisje....
kutje je verpest mijn grap, ik wilde haar testen door expres zo overdone te doen. vroeg me namelijk af of ze echt zo naief is.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2003, 21:09
morwen
morwen is offline
Citaat:
Faery schreef:

Wat ik eigenlijk wil, is een góed gesprek met iemand voeren. Een redelijk gesprek. En nu ken ik wel een paar die-hard-gelovigen, maar daar is moeilijk mee te discussiëren :\. Vandaar
jahw, da wil ik ook , maar waar zijn die jehova's als je ze nodig hebt?
Oud 14-02-2003, 21:26
morwen
morwen is offline
es even helemaal terug ontopic: ik doe zelf aan hekserij (en nee, ik ben niet begonnen met magie-met-je-mobieltje uit de fancy) maar niet helemaal volgens wicca (ik 'doe niet aan' de god en de godin, aangezien die alleen maar een soort van fictieve personen zijn om iets tastbaars aan 'de energie van alles' te geven, oehw, dat klinkt vaaaag ) njahw, wat je daarvan kan zien is euh....mn pentagrammetje
Oud 14-02-2003, 22:20
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
DaRk pRiNcEsS schreef:
magie-met-je-mobieltje uit de fancy
is dat dan? een breezah-cursus?
"... en als je op dit knopje drukt, gaat ie iemand uit je telefoonlijst bellen "

Oud 14-02-2003, 22:27
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Citaat:
Fortisi schreef:
Heb je (jesuslovesyou) niks beters te doen dan geloven?
ik vind het altijd, ja sorry, zo triest als iemand ergens in gelooft, alsof die persoon zelf geen invulling in zijn/haar leven kan brengen, daar heeft ie/ze "god" o.i.d. voor nodig...
*iedereen kletst over wat anders, dit kan er ook wel bij *

ik denk (weet zeker) dat jij het niet helemaal snapt. maar ik heb ook geen zin om het uit te leggen. sorry
Oud 15-02-2003, 08:27
Cinamon
Cinamon is offline
Okay, ik moet toch werkelijk even iets zeggen.
Ik kan me er niet in vinden dat sommige mensen het geloof in God en de kerk zo serieus nemen. Zelf weten, natuurlijk. Maar ga eens na. Denk je nu echt dat er een God bestaat?
De geestelijken in de 14e eeuw waren er ook niet zeker van.
Zij lieten mensen torenhoge gebouwen maken en noemden het het huis van God. Dat denk je toch zeker zelf niet?
Waar komt de bijbel vandaan? Wie heeft hem geschreven?
Weet je zeker dat diegene het geschreven heeft?
Was je erbij? Met eigen ogen gezien? Dacht het niet.
Waarom geloof je in iets waarvan de kans dat hij/zij/het bestaat o zo klein is? Wie zegt dat God een man is?
Zoveel vragen. Die stel je jezelf nooit? Dan ga je vanzelf toch twijfelen, bestaat hij eigenlijk wel?
Kijk, ik geloof in geen enkele God en al helemaal niet in de kerk.
Ik vind het zielig om te denken dat je geen doel in het leven hebt, als je niet in God gelooft. Ik geloof er niet in en ik heb er genoeg.
Ik vind het grote onzin. Als je het mij vraagt, heeft hij nooit bestaan.
Oud 15-02-2003, 08:53
strafcorner
strafcorner is offline
ik heb het niet zo op religie, om het maar even netjes te verwoorden
Oud 15-02-2003, 11:05
~Third Day~
~Third Day~ is offline
Ik geloof wel in God, maar ik heb geen kledingstijl die zegt: o, die is christelijk. Ik ga natuurlijk niet met T-shirts met satanische teksten erop lopen, of met een pentagram, een omgekeerd kruis of het getal 666. Wel heb ik altijd een kruisje om mijn nek, waar wel betekenis aan vastzit voormij, namelijk dat jezus voor ons gestorven is (aan het kruisgehangen heeft), om ons te verlossen. In veel streng-christelijke (=reformatorische) dorpen kun je wel aan uiterlijk zien. Zo dragen reformatorische vrouwen bijna altijd een rok. En dan geen leuk spijkerrokje, maar een lange ruitrok ofzow . In de kerk hebben ze dan ook een hoed op, omdat er in de Bijbel staat dat een vrouw niet met onbedekt hoofd mag bidden. Dit vind ik geheel onterecht, je hebt toch haren op je hoofd en het geloof zit niet in het uiterlijk maar in je hart!
Oud 15-02-2003, 15:02
Black Reina
Black Reina is offline
k heb wel een geloof maar is geen standaard geloof zoals het christemdom oid. en het heeft verder niks met uiterlijk te maken, mijn lifestyle staat comleet los van mn geloof.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2003, 15:05
Verwijderd
Wat ik jammer vind is dat je zoveel mensen hebt die doelloos op het christendom gaan lopen schelden terwijl ze gewoon geen enkele kennis er van hebben, neem bijvoorbeeld McLaren! Gelul in de ruimte, wat jij zegt, McLaren. Neemt niet weg dat andere mensen, zoals bijvoorbeeld eXo, er WEL over nagedacht hebben...
Met citaat reageren
Oud 15-02-2003, 15:15
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
god vind mij niet aardig.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2003, 15:18
foogy
foogy is offline
totaal geen problemen mee!!
ik ben gelovig, maar kleed me naar mijn eigen smaak en niemand die daar wat van zegt. wil ik een rokje aan, doe ik dat, loop ik weken in een joggingbroek, prima toch???
ik snap mensen niet die moeilijk hierover gaan doen....
ik heb nergens in de bijbel kunnen lezen wat je wel en niet mag dragen.
net zomin dat je wel of niet uit mag!!
onzin, LEEF!! daar gaat het toch om? als je alleen maar bezig bent met regeltjes, hoe kun je dan leven en plezier hebben???
Oud 15-02-2003, 16:04
Kazanka
Kazanka is offline
Mijn geloof zegt dat God en de bijbel een mooi sprookje is, dat werd vervaardigd in een sprookjeswoestijn zo'n 2000 jaar geleden. Ik mag veel van mijn geloof, maar ook weer niet alles. Doden en stelen is niet gerechtvaardig, gelukkig past dit ook niet bij mijn levensstijl. Ik mag ook sarcastisch zijn tegen mensen die in de bijbel geloven en erbij leven, da's feest...JOTTUM!!!
Oud 15-02-2003, 16:13
Verwijderd
ik denk niet dat geloof echt te maken heeft met hoe ik me kleed, bij mij dan. voor mij maakt het nie zow uit ik geloof in God maar kleed me niet 'christelijk' ofzow draag geen t-shirts met satanistische teksten ofzow en draag ook kruisje maar hecht verder geen godsdienstige waarde aan kleren
Met citaat reageren
Oud 15-02-2003, 17:18
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
cHa0s schreef:
"... en als je op dit knopje drukt, gaat ie iemand uit je telefoonlijst bellen "

Nee dan moet je een sms'je aan je lover sturen met wazige dingen als "Geef je je ~~~%%~~~" en dan wordt hij verliefd

Das echt de geweldigste magie ooit, hij reageert waarschijnlijk wél meteen als je dat stuurt
Oud 15-02-2003, 17:52
FireCracker
FireCracker is offline
Citaat:
Evil-Cherry schreef:
Nee dan moet je een sms'je aan je lover sturen met wazige dingen als "Geef je je ~~~%%~~~" en dan wordt hij verliefd

Das echt de geweldigste magie ooit, hij reageert waarschijnlijk wél meteen als je dat stuurt
de Fancy is echt *lol* vreselijk

mja.. aan mij geloof zie je ook niet zo heel veel anders dan mijn mini pentagrammetje...
Oud 15-02-2003, 20:03
morwen
morwen is offline
Citaat:
cHa0s schreef:

njahw, ik heb t niet met eigen ogen gezien, maar op t WhiteShadow forum hadden ze dr een hele topic over, iets met zout over je foon stroojen om te voorkomen dat een irritante iemand belt ofzo
Oud 15-02-2003, 22:26
Verwijderd
Citaat:
DaRk pRiNcEsS schreef:
njahw, ik heb t niet met eigen ogen gezien, maar op t WhiteShadow forum hadden ze dr een hele topic over, iets met zout over je foon stroojen om te voorkomen dat een irritante iemand belt ofzo
Paar keer goed hard op de grond mikken is ook wel effectief als je niet meer wil dat d'r irritante mensen bellen... .
Met citaat reageren
Oud 15-02-2003, 23:11
Roxy
Roxy is offline
Citaat:
Glow schreef:
Paar keer goed hard op de grond mikken is ook wel effectief als je niet meer wil dat d'r irritante mensen bellen... .
Oud 16-02-2003, 02:21
Rocksaan
Rocksaan is offline
Citaat:
Glow schreef:
bwuaha
Met citaat reageren
Oud 16-02-2003, 23:42
Verwijderd
Citaat:
MetalliCat schreef:
Wat ik jammer vind is dat je zoveel mensen hebt die doelloos op het christendom gaan lopen schelden terwijl ze gewoon geen enkele kennis er van hebben, neem bijvoorbeeld McLaren! Gelul in de ruimte, wat jij zegt, McLaren. Neemt niet weg dat andere mensen, zoals bijvoorbeeld eXo, er WEL over nagedacht hebben...
*buiging*

Valt ook wel mee... maar je hebt wel gelijk als je zegt dat McLaren (soms) als een kip zonder kop kakelt, zo lijkt het.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2003, 23:44
Verwijderd
Citaat:
DaRk pRiNcEsS schreef:
*rofl*

*gaat ook een abonnement nemen*
Met citaat reageren
Oud 17-02-2003, 13:00
Anne
Anne is offline
Citaat:
Bertine schreef:
Ik ga natuurlijk niet met T-shirts met satanische teksten erop lopen, of met een pentagram, een omgekeerd kruis of het getal 666.
Ik ben christelijk maar heb wel met een pentagram om m'n nek gelopen.
Oud 17-02-2003, 16:06
~Third Day~
~Third Day~ is offline
Citaat:
Anneee schreef:
Ik ben christelijk maar heb wel met een pentagram om m'n nek gelopen.
Christelijk noem je dat..........
Oud 17-02-2003, 16:56
FireCracker
FireCracker is offline
Citaat:
Bertine schreef:
tsss.. pfff.. tsss.... pentagram is geen duivels teken... doe je research voordat je gaat zeuren...
Oud 18-02-2003, 13:03
Mel P
Mel P is offline
Kan de forumbaas iets doen aan de starter van dit forum? Ik heb een beetje zitten kijken en uitgezocht maar ik weet zeker dat deze persoon met de deze opvattingen niet bestaat! Ik vind dat hij of zij geblokkeerd moet worden omdat hij/zijn zo indirect het christelijk geloof zwart maakt!
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 13:28
Anne
Anne is offline
Citaat:
Bertine schreef:
Inderdaad:

Ik ben christelijk, ik geloof in God en ik laat anderen in hun waarde. Ik interesseer me voor andere godsdiensten, waaronder de natuurgodsdiensten.
En het is géén duivels teken inderdaad. Je moet niet alleen maar vanuit jouw oogpunt kijken. Niet dat ik daar geen respect voor heb, maar toch...
Oud 18-02-2003, 14:32
Fortisi
Fortisi is offline
Citaat:
Anneee schreef:
Inderdaad:

Ik ben christelijk, ik geloof in God en ik laat anderen in hun waarde. Ik interesseer me voor andere godsdiensten, waaronder de natuurgodsdiensten.
En het is géén duivels teken inderdaad. Je moet niet alleen maar vanuit jouw oogpunt kijken. Niet dat ik daar geen respect voor heb, maar toch...
Ze heeft toch nergens gezegd dat een pentagram een duivels teken is?
ik vind het ook een beetje vreemd dat je met een pentagram loopt/heb gelopen, ik bedoel het is een teken voor wicca en daarbij moet je ook goden en godinnen "aanbidden" hoe combineer je dat met het christelijk geloof dan?
*moet trouwens niet veel zeggen gezien ik dagelijks behangen ben met kruizen
maartoch *
Oud 18-02-2003, 14:37
FireCracker
FireCracker is offline
Citaat:
Fortisi schreef:
Ze heeft toch nergens gezegd dat een pentagram een duivels teken is?
ik vind het ook een beetje vreemd dat je met een pentagram loopt/heb gelopen, ik bedoel het is een teken voor wicca en daarbij moet je ook goden en godinnen "aanbidden" hoe combineer je dat met het christelijk geloof dan?
*moet trouwens niet veel zeggen gezien ik dagelijks behangen ben met kruizen
maartoch *
het pentagram staat niet alleen voor de Wicca. er zijn ook mensen die geen heks zijn, en een pentagram dragen... het staat voor de elementen.. en ik weet zeker dat christenen daar ook wel in kunnen geloven... toch?
Oud 18-02-2003, 15:19
Fortisi
Fortisi is offline
Citaat:
Pherwilyaiel schreef:
het pentagram staat niet alleen voor de Wicca. er zijn ook mensen die geen heks zijn, en een pentagram dragen... het staat voor de elementen.. en ik weet zeker dat christenen daar ook wel in kunnen geloven... toch?
o dan heb ik het verkeerd, mijn excuses aan anneee
Oud 18-02-2003, 19:27
poesiefox
poesiefox is offline
Als wij ongelovige honden niet willen dat we aangevallen worden door fijnchristelijken op onze hedonistische levensstijl, moeten we christenen ook niet aanvallen op hun ingetogen levensstijl.

Ik zelf heb als motto: doe wat je wilt, maar val mij er niet mee lastig.
Oud 18-02-2003, 19:39
Anne
Anne is offline
Citaat:
Fortisi schreef:
ik bedoel het is een teken voor wicca en daarbij moet je ook goden en godinnen "aanbidden" hoe combineer je dat met het christelijk geloof dan?
Wicca is meer dan goden en godinnen en het prototype beeld dat men van wicca heeft. Ik geloof inderdaad niet in goden en godinnen, maar in één god, God. Ik geloof wél in elementen en dat geloof staat al zo ontzettend lang náást het christendom, vroeger konden mensen dit niet loskoppelen van elkaar. En een pentagram staat voor de elementen.
Maar dat had Pherwilyaiel al uitgelegd en jij had je excuses al gemaakt, dus vergeet het verder maar. Ik wilde het alleen nog even kwijt.
Oud 19-02-2003, 12:30
vrolijkevlinder
vrolijkevlinder is offline
Ik begin inderdaad steeds meer op een elfje te lijken.
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten