Oud 14-02-2003, 22:51
whizzer
whizzer is offline
ik had een lange-afstandsrelatie met een meisje uit madrid. Ok, goed en wel, dat ging ook uit, geen ruzie of wat dan ook. We hadden het gewoon besproken enzow. Toen we nog hadden mailden we iedere dag. Toen ik thuis was stuurde ik een mailtje, maar krijg pas een week later wat terug. Ok, dacht ik, we hebben nix meer dat dus zal wel normaal zijn. Bij de volgende mailtjes duurde het ook zo lang, terwijl ik weet dat ze iedere dag dr email bekijkt. Nu heb ik mijn laatste emailtje 3 weken geleden gestuurt, en ik heb nog steeds niets teruggekregen. Ik heb zelfs tussendoor een smsje gestuurd of ze mn mail wel had gekregen. Geen antwoord. En nou, op valentijnsdag, krijg ik een emailtje met 'happy valentine, kisses me'. Meer niet. Nou snap ik er dus echt de ballen van. Laat 3 weken niks van je horen, en stuur dan een valentijnsemailtje, waarin je eigenlijk ook niks echt van je laat horen. Nou ja, gedurende die drie weken was ik dat wijf al zo zat geworden, ik ga hier niet op reageren.En ja, ik ben kwaad, tis nogal lomp om bijna niks meer van je te laten horen als het net uit is, of niet dan?

sorry, dit moest er gewoon ff uit
Oud 14-02-2003, 23:01
Verwijderd
Ghe, en ik dacht dat we een algehele psychologische analyse zouden krijgen..
Ik denk persoonlijk dat ze zich enigszins verplicht voelde om je toch nog iets met valentijn te sturen, omdat jullie ooit iets hebben gehad. Ze wenst je een gelukkige valentijn toe, ze zegt er niet bij dat je die valentijn met haar door moet brengen.
En wat betreft het niets van zich laten horen - misschien heeft ze het druk? Misschien heeft ze een nieuwe vriend en voelt ze zich schuldig als ze met een ex omgaat? Misschien ziet het feit dat het uit is als een reden tot het verbreken van contact? Daar heeft men communicatie voor uitgevonden. Ik zou 'r erover mailen.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2003, 08:51
Unexplained
Unexplained is offline
Volgens mij neem jij de 'relatie' veel te serieus. En was het voor haar meer een lolletje.

Kun je geen leuke meid in de buurt vinden ofzo? Dat geef ik meer kans van slagen.
Oud 15-02-2003, 09:10
Lilything
Lilything is offline
sommige meisjes zijn gewoon vaagjes
maarja madrid is zooooo ver!
als ze dichterbij woonde had je met dr moeten afspreken ofzow
Oud 15-02-2003, 09:38
Verwijderd
Citaat:
whizzer schreef:
ik had een lange-afstandsrelatie met een meisje uit madrid. Ok, goed en wel, dat ging ook uit, geen ruzie of wat dan ook. We hadden het gewoon besproken enzow.
"het is voorbij"

Citaat:
Toen we nog hadden mailden we iedere dag. Toen ik thuis was stuurde ik een mailtje, maar krijg pas een week later wat terug.
"ik heb even tijd voor mezelf nodig"

Citaat:
Ok, dacht ik, we hebben nix meer dat dus zal wel normaal zijn. Bij de volgende mailtjes duurde het ook zo lang, terwijl ik weet dat ze iedere dag dr email bekijkt.
"het is beter als we niet meer zo vaak mailen"

Citaat:
Nu heb ik mijn laatste emailtje 3 weken geleden gestuurt, en ik heb nog steeds niets teruggekregen. Ik heb zelfs tussendoor een smsje gestuurd of ze mn mail wel had gekregen. Geen antwoord.
"afstand nemen lukt al aardig"

Citaat:
En nou, op valentijnsdag, krijg ik een emailtje met 'happy valentine, kisses me'. Meer niet.
"ik vind het zielig voor hem en kan het niet laten toch even iets te sturen"

Of:

"ik denk nog aan je, maar het is beter zo"

Citaat:
Nou ja, gedurende die drie weken was ik dat wijf al zo zat geworden, ik ga hier niet op reageren.
Dat wijf?

[optimistische visie]
Ze zit ws thuis en mist jou, maar denkt dat het beter is om afstand te nemen, omdat ze moeite heeft er overheen te komen en / of het makkelijker voor jou wil maken.
[/optimistische visie]
Met citaat reageren
Oud 15-02-2003, 10:09
G.T.C.
G.T.C. is offline
MEt die uitleg van ******** kan ik het wel eens zijn
Oud 17-02-2003, 22:32
Yamyam
Yamyam is offline
Ik vind t ook wel heel flauw hoor van dat meisje. Ze had gewoon wat van haar moeten laten horen.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 09:19
Maurice
Maurice is offline
Citaat:
******** schreef:
"het is voorbij"

"ik heb even tijd voor mezelf nodig"

"het is beter als we niet meer zo vaak mailen"

"afstand nemen lukt al aardig"

"ik vind het zielig voor hem en kan het niet laten toch even iets te sturen"

Of:

"ik denk nog aan je, maar het is beter zo"

Dat wijf?

[optimistische visie]
Ze zit ws thuis en mist jou, maar denkt dat het beter is om afstand te nemen, omdat ze moeite heeft er overheen te komen en / of het makkelijker voor jou wil maken.
[/optimistische visie]

prcies
Oud 18-02-2003, 10:01
TheOneWhoLeft
TheOneWhoLeft is offline
Citaat:
******** schreef:
"De Na-Liefde"

[optimistische visie]
[/optimistische visie]
[pessimistische visie]
Ze heeft een ander liefje gevonden, daarom mailt ze je ook niet meer zo vaak. Natuurlijk kon ze het niet maken niets te sturen met valentijn. Maar, ook dat was meer voor eigen belang zodat het lijkt alsof ze je mist. "Waarom stuurde ze anders geen écht kaartje?"
[/pessimistische visie]
Oud 18-02-2003, 11:09
whizzer
whizzer is offline
[zo is het gegaan]

kreeg gister mailtje van haar, waarom IK niets meer van me liet horen. Na wat heen en weer gemail bleek dat zij mijn mail niet had ontvangen...., althans dat zei ze. Persoonlijk geloof ik dr geen barst van, maar goed, ik ga ga geen problemen zitten maken over zo'n afstand. Dus ik ga gewoon aardige emailtjes terug zitten tikken. Neemt niet weg dat ik haar nog altijd niet snap/volg, maar he, niemand is volmaakt en af en toe wat emailtjes sturen is ook best leuk

[/ zo is het gegaan]
Oud 18-02-2003, 12:25
G.T.C.
G.T.C. is offline
dus alles is weer opgelost?

BTW....wanneer ga je weer naar MAdrid?
Oud 18-02-2003, 17:15
TheOneWhoLeft
TheOneWhoLeft is offline
Wacht maar totdat ze dalijk 'ineens' een nieuwe vriend heeft. Dan is het allemaal niet meer zo leuk.
Oud 18-02-2003, 17:23
Verwijderd
madrid, hm...is je pa de baas bij de KLM ofzo

niet veel aandacht aan besteden , dat is gewoon te ver weg voor iemand van 16..ook 18 enzo hoor
dat loopt toch wel fout...de tijd die je besteed aan het mailen met haar kan je ook besteden door in nederland op zoek te gaan naar een ander meisje

Laatst gewijzigd op 18-02-2003 om 17:25.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 17:57
whizzer
whizzer is offline
Ik weet niet of iedereen de topic goed heeft gelezen, maar het is al lang uit tussen ons. WE zijn gewoon vrienden En ik ga voorlopig niet naar madrid toe., ik ga hier maar es op zoek
Oud 18-02-2003, 18:46
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
whizzer schreef:
Ik weet niet of iedereen de topic goed heeft gelezen, maar het is al lang uit tussen ons. WE zijn gewoon vrienden En ik ga voorlopig niet naar madrid toe., ik ga hier maar es op zoek
goed zo
Met citaat reageren
Oud 19-02-2003, 18:49
miss_sunshinegirl
miss_sunshinegirl is offline
Je bent te jong om je leven lang vast te zitten aan iemand die (HELEMAAL) in Madrid woont. Hier zijn genoeg (leuke?) meiden te vinden en als je dan zo nodig iemand uit het buitenland wil neem dan een meisje van net over de Duitse/Belgische grens. Ook moeilijk maar wel dichterbij
Oud 19-02-2003, 21:45
Daangerous
Daangerous is offline
Citaat:
miss_sunshinegirl schreef:
Je bent te jong om je leven lang vast te zitten aan iemand die (HELEMAAL) in Madrid woont. Hier zijn genoeg (leuke?) meiden te vinden en als je dan zo nodig iemand uit het buitenland wil neem dan een meisje van net over de Duitse/Belgische grens. Ook moeilijk maar wel dichterbij
je bent NOOIT te jong...
Met citaat reageren
Oud 19-02-2003, 21:46
Daangerous
Daangerous is offline
je neemt jezelf een beetje te serieus: je noemt je ex 'wijf' (liefkozend), maar toch wil je nog weten waarom ze (bijna) geen contact meer met je heeft? gast, who gives a fuck? het is uit, zij woon 1200 kilometer verder weg, get a life....
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten