Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
prcies ![]()
||
Citaat:
Ze heeft een ander liefje gevonden, daarom mailt ze je ook niet meer zo vaak. Natuurlijk kon ze het niet maken niets te sturen met valentijn. Maar, ook dat was meer voor eigen belang zodat het lijkt alsof ze je mist. "Waarom stuurde ze anders geen écht kaartje?" [/pessimistische visie]
|
![]() |
[zo is het gegaan]
kreeg gister mailtje van haar, waarom IK niets meer van me liet horen. Na wat heen en weer gemail bleek dat zij mijn mail niet had ontvangen...., althans dat zei ze. Persoonlijk geloof ik dr geen barst van, maar goed, ik ga ga geen problemen zitten maken over zo'n afstand. Dus ik ga gewoon aardige emailtjes terug zitten tikken. Neemt niet weg dat ik haar nog altijd niet snap/volg, maar he, niemand is volmaakt en af en toe wat emailtjes sturen is ook best leuk ![]() [/ zo is het gegaan]
|
Verwijderd
|
madrid, hm...is je pa de baas bij de KLM ofzo
![]() niet veel aandacht aan besteden , dat is gewoon te ver weg voor iemand van 16..ook 18 enzo hoor ![]() dat loopt toch wel fout...de tijd die je besteed aan het mailen met haar kan je ook besteden door in nederland op zoek te gaan naar een ander meisje ![]() Laatst gewijzigd op 18-02-2003 om 17:25. |
![]() |
|
![]() |
Ik weet niet of iedereen de topic goed heeft gelezen, maar het is al lang uit tussen ons. WE zijn gewoon vrienden
![]() ![]()
|
![]() |
Je bent te jong om je leven lang vast te zitten aan iemand die (HELEMAAL) in Madrid woont. Hier zijn genoeg (leuke?) meiden te vinden en als je dan zo nodig iemand uit het buitenland wil neem dan een meisje van net over de Duitse/Belgische grens. Ook moeilijk maar wel dichterbij
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Wie vd meisjes heeft wel eens ''iets laten zien'' op de cam ? drs-Y | 214 | 22-07-2005 23:37 | |
Psychologie |
Borderline (BL) MisterDJ | 10 | 11-05-2005 06:11 | |
Psychologie |
een eigen wereld waar je vast in raakt. Verwijderd | 12 | 21-03-2003 16:46 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
Seksualiteit |
14 > en geen maagd meer...wat vinden jullie? skate_woman | 71 | 17-02-2002 17:56 |