Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-01-2002, 16:52
skate_woman
skate_woman is offline
nou kijk het zit zow .....
ik heb zown lief vriendje echt waar....
geen van alle waren ze zow lief voor me en..
ik krijg de liefde van hem ook terug...
en daar merkte ik bij andere maar weinig van...
ik was zaterdag naar hem toe gegaan...
en toen hebben we het gedaan....
hij is 16 en ik 14...
ik vond zelf dat ik nie echt jong ervoor ben want...
ik ben dan wel 14 maar ik voel me gewoon ouder omdat ik al veel heb geleerd snapzzz?..
hij heeft me ook helemaal niet gedwongen ofzow...
maar we wouden het samen....
en alsk het nie wou moest ik het gewoon zeggen....
maar ik wou wel......
dus geen maagd meer...
willen jullie hier op reageren wat jullie hiervan vinden.........
in het begin voelde ik me echt een beetje zown slet weet je wel......
want ja...
het is wel 14 maar ja...
alvast bedankt als je reageert .......
je kunt ook ff iets achterlaten als je wilt als je zelf ook veertien bent en ook geen maagd meer....
of jonger....
of weet ik veel wat............
THNXXXXXXXXXXXXXXX xxxxxx van mij
Met citaat reageren
Oud 23-01-2002, 16:54
SlipKnoT_FaN
SlipKnoT_FaN is offline
als je der zeker van bent dat je der aan toe bent dan ister nix verkeerds aan
Oud 23-01-2002, 16:55
skate_woman
skate_woman is offline
owkey dan bedankt he
Met citaat reageren
Oud 23-01-2002, 17:01
Starrie
Starrie is offline
als je er klaar voor was, is er niets ergs aan. Maar mag ik misschien vragen hoe lang jullie bij elkaar waren voordat jullie het deden? Ben gewoon nieuwsgierig.
Ik ben 15 en nog wel maagd, mijn vriend wil me graag ontmaagden maar ik wacht nog ff. Wij zijn nu 4 1/2 maand samen (just information)
Oud 23-01-2002, 17:06
skate_woman
skate_woman is offline
nou kijk ik zal je heel eerlijk zeggen we waren net een paar weken bij elkaar en ik ben niet met hem naar bed gegaan omdat ik ontmaagd wilde worden maar we hielden van elkaar en gwoon tja....... het gebeurde gwoon enzow...... maar weet je ik wist echt alles van hem en we kenden elkaar van binnen en buiten enzow snap je........ het klinkt misschien raar maar ja........ je zult wel denken zow kort en dan al naar bed... maar de liefde die wij voor elkaar voelen heb ik nog nooit met een jongen gevoeld......
als hij pijn heeft of zich kut voelt dan heb ik dat ook enzow das heel apart.... kvind gewoon dat we bij elkaar horen snap je... en antwoord op je vraag we kenden elkaar dus niet zow lang... maar jij wilt er nog ff mee w88..... dan moet je dat doen........ je moet naar jezelf luisteren en eigenlijk moet je vriend dat accepteren (ik denk dat hij dat ook wel zal doen)........ maar ik was er gwoon klaar voor en dat ben jij dus nog niet.... je meot het gewoon doen als je er klaar voor bent... wie weet duurt dat nog wel een hele tijd.... maar anders doe je iets tegen je zin in het dat is alles behalve wat je niet moet doen..... snap je.... nou ik hoop dat ik je een beetje heb geholpen reageer maar weer als je wilt kuzzz van mij (K)
Met citaat reageren
Oud 23-01-2002, 17:10
Starrie
Starrie is offline
ah oke. ja je kunt je toch ook al na een paar weken met hem er helemaal klaar voor voelen. Kan heel goed.
Mijn vriend wil inderdaad graag wachten tot ik ook wil. Gelukkig maar anders zou het niet goed zijn. Maar het ligt er bij mij niet aan of ik er klaar voor ben enz. maar ik wil het gewoon even niet vanwege omstandigheden (scheiding ouders, verhuizing vriendin enz.) daardoor voel ik me klote en zou het dus niet goed voelen.
Oud 23-01-2002, 17:14
skate_woman
skate_woman is offline
dat is wel fijn dat je vriend ook wil w88 totdat jij er klaar voor bent want ze zijn lang niet allemaal zow das inderdaad wel kut voor je dat je ouders gaan scheiden en vriendin gaat verhuizen mijn ouders zijn ook gescheiden sorry dat dit ff in dit forum moet maar ja wil je me anders ff toevoegen bij msn mijn adres is mandyslegers@hotmail.com dan kan ik je misschien helpen als jij je kut voelt als jij dat wilt tenminste he.......... nou meis veel succes thuis en ik zie je straks wel op msn hoop ik......
Met citaat reageren
Oud 23-01-2002, 17:17
Starrie
Starrie is offline
ik zal je toevoegen maar mijn msn werkt nu niet. Maar ik voeg je toe als ie het weer doet. Of voeg jij mij anders maar even toe: hhellemons@hotmail.com
-xxxx-
Oud 23-01-2002, 17:22
skate_woman
skate_woman is offline
kheb je al een mail gestuurd dus kijk maar ff als je wilt........ maarhu reageren er heir ook nog andere mensen of niet.... kuz van mij
Met citaat reageren
Oud 23-01-2002, 17:23
Vi$TiKjûHtjûH
Vi$TiKjûHtjûH is offline
ejjj meiss.. das tog nie errug !! Ik was NET 14 , maar ik heb dur ook geen spijt van , ik had ook een heewl lief vriendje ennuh.. er zit geen leeftijd aan , er zit een gevoel aan..

Als jij er klaar voor was, dan ist toch good, hoef je je ech nie voor te schamen of te verontschuldigen... !

XXX Natascha, Vistik
Met citaat reageren
Oud 23-01-2002, 17:32
Roosa
Roosa is offline
Ik was ook 14, en mn vriend 16
Ik had 3 maanden met hem, en ik wilde het zelf graag. Heb er ook geen spijt van.
Zolang jij het er zelf mee eens bent is het toch niet erg? En een 'slet' ben je ook niet...
Met citaat reageren
Oud 23-01-2002, 17:42
noukkk
noukkk is offline
hmmzz ja waarom vraag je het eigenlijk? als je het zelf allemaal ok vind dat je het gedaan hebt dan is alles toch goed?

Maar dan nu mijn mening over het hele verhaal... ik vind een paar weken onwijs kort en ik denk niet dat je in een paar weken van elkaar kan houden.. dat moet groeien... en ik wist op mn 14e echt nog niet wat houden van was, net als de meeste 14 jarige... duz ik zou het nooit gedaan hebben, maar daz mijn mening maar...
Met citaat reageren
Oud 23-01-2002, 17:42
BRAND BIER
BRAND BIER is offline
oooooooo vuile slet!!!!

nee geintje,

Als jij je dr goed bij voelt en dr echt klaaar voor was... wrom niet?! En als ut maar leuk was en lekker enzo..
donderdag 4 april 2002 1:48... post # 2000
Met citaat reageren
Oud 23-01-2002, 17:50
punkrock-bastard
punkrock-bastard is offline
Om eerlijk te zijn was ik jonger, en ik was er NIET klaar voor! Dus je hebt er goed aan gedaan! Je kan vast en zeker altijd met een goed gevoel aan je eerste keer terug denken, omdat je echt van die jongen houd, en je voelde je er klaar voor!
Oud 23-01-2002, 18:08
girl4you
girl4you is offline
ej wijfie

ik was ook 14 toen ik HET deed met me vriend ... ik vindt het echt niet te jong .. er bestaat gewoon geen vaste leeftijd om HET te doen ... als jij er klaar voor bent dan doet je het toch ?? je hoeft je echt geen slet te voele hoor !! en je moet echt niet naar mensen luisteren die wel zulke dinge tege je zegge , want dat slaat gewoon nergens op !
ik heb hetzelfde als jou ... ik ben kwa geestelijk en lichamelijk verder dan mijn leeftijdsgenote .. en dan kunne sommige zegge van "hoe weet je dat nou van jezelf" nou ik weet dat omdat andere dat zelf hebbe gezegd... ik vindt het goed van je hoor meid dat je het gedaan hebt ... leeftijd boeit geen ene fuck ... tiz toch jou leven ? je moet zelf wete wanneer je het doet dus waneer je er klaar voor bent !!

xxgirly
Oud 23-01-2002, 18:12
BlackMystery
BlackMystery is offline
als je er klaar voor bent en je kan spreken over sex met liefde, geen prob
anders....
Met citaat reageren
Oud 23-01-2002, 18:52
sas_andrea
sas_andrea is offline
ik vind t wel een beetje jong om eer lijk te zijn, maar als jij dr klaar voor was... ja, dan moet je t vooral doen. Als jij je goed bij hem voelt en van m houdt enzo, why not? Ik was er gewoon nog niet klaar voor op mn 14e. Ik heb t dan pas op mn bijna 16e, paar daagies voor mn verjaardag gedaan. En had er ook absoluut geen spijt van. *houdt veel van vriendjuh*
Oud 23-01-2002, 18:55
BRAND BIER
BRAND BIER is offline
Citaat:
sas_andrea schreef:
ik vind t wel een beetje jong om eer lijk te zijn, maar als jij dr klaar voor was... ja, dan moet je t vooral doen. Als jij je goed bij hem voelt en van m houdt enzo, why not? Ik was er gewoon nog niet klaar voor op mn 14e. Ik heb t dan pas op mn bijna 16e, paar daagies voor mn verjaardag gedaan. En had er ook absoluut geen spijt van. *houdt veel van vriendjuh*

ik ook van jou schat
donderdag 4 april 2002 1:48... post # 2000
Met citaat reageren
Oud 23-01-2002, 18:58
skate_woman
skate_woman is offline
Maar dan nu mijn mening over het hele verhaal... ik vind een paar weken onwijs kort en ik denk niet dat je in een paar weken van elkaar kan houden.. dat moet groeien... en ik wist op mn 14e echt nog niet wat houden van was, net als de meeste 14 jarige... duz ik zou het nooit gedaan hebben, maar daz mijn mening maar...

sorry hoor maar hier wel ff mijn reactie op...... ik kan wel van iemand houden als je elkaar een paar weken kent en ik denk dat ik zeker niet de enigste ben jij kan dat dan misschien nie maar ik wel sorry ik wil nie lullig doen maar ik vond het een beetje vaag....... want ja echt nie lulig bedoeld maar jij weettoch niet wat ik voel voor hem en hoe het tussen ons gaat enzow (IEDEREEN DIE DIT LEEST NIET LULLIG OPPAKKEN) maar ja dat is jou mening..........

ik heb hetzelfde als jou ... ik ben kwa geestelijk en lichamelijk verder dan mijn leeftijdsgenote .. en dan kunne sommige zegge van "hoe weet je dat nou van jezelf" nou ik weet dat omdat andere dat zelf hebbe gezegd... ik vindt het goed van je hoor meid dat je het gedaan hebt ... leeftijd boeit geen ene fuck ... tiz toch jou leven ? je moet zelf wete wanneer je het doet dus waneer je er klaar voor bent !!

Ja ik voel me ook ouder of ja ik ben verder dan de rest ook geestelijk en lichamelijk...
de meeste van mijn leeftijd (lees=lang niet iedereen hoor) zijn nog zow kinderlijk soms.. ik zeg al lang niet allemaal maar sommige wel......... en omdat ik al meer mee heb gemaakt vink dak al verder ben......
ksnap eik nu al nie meer echt waarom ik hier een onderwerp van heb gemaakt maar ja ik wou us weten hoe andere mensen erover d88...... maar ja het is mijn leven en niet die van iemand anders snappen jullie.........
maar ik w8 gwoon nog op reactie ben wel benieuwd hoe andere mensen erover denken snapzzz.........
nou jullie alvast bedankt voor de reactie en een dikke zoen van mij...
Met citaat reageren
Oud 23-01-2002, 19:01
skate_woman
skate_woman is offline
Citaat:
skate_woman schreef:

sorry hoor maar hier wel ff mijn reactie op...... ik kan wel van iemand houden als je elkaar een paar weken kent en ik denk dat ik zeker niet de enigste ben jij kan dat dan misschien nie maar ik wel sorry ik wil nie lullig doen maar ik vond het een beetje vaag....... want ja echt nie lulig bedoeld maar jij weettoch niet wat ik voel voor hem en hoe het tussen ons gaat enzow (IEDEREEN DIE DIT LEEST NIET LULLIG OPPAKKEN) maar ja dat is jou mening..........

Ja ik voel me ook ouder of ja ik ben verder dan de rest ook geestelijk en lichamelijk...
de meeste van mijn leeftijd (lees=lang niet iedereen hoor) zijn nog zow kinderlijk soms.. ik zeg al lang niet allemaal maar sommige wel......... en omdat ik al meer mee heb gemaakt vink dak al verder ben......
ksnap eik nu al nie meer echt waarom ik hier een onderwerp van heb gemaakt maar ja ik wou us weten hoe andere mensen erover d88...... maar ja het is mijn leven en niet die van iemand anders snappen jullie.........
maar ik w8 gwoon nog op reactie ben wel benieuwd hoe andere mensen erover denken snapzzz.........
nou jullie alvast bedankt voor de reactie en een dikke zoen van mij...
HIer nog ff met mij (mandy) uhm ja de eerste en de derde alinea zijn van andere die moeten tussen aanhalingstekens en in die andere reageer ik op hun reactie snapzzz......

Met citaat reageren
Oud 23-01-2002, 19:15
*Fallen_Tear*
*Fallen_Tear* is offline
Ik was 13, bijna 14, en had 2 maanden met hem ( = nu nog steeds mijn vriend, we hebben nu 11 maanden )
En ik heb er tot nu toe absoluut geen spijt van.
Oud 23-01-2002, 19:51
jaz-p'
jaz-p' is offline
ja moet kunnen als je er zelf aan toe bent
Oud 23-01-2002, 22:23
broed
broed is offline
lekker he
Met citaat reageren
Oud 23-01-2002, 22:31
Verwijderd
Ik vind het niet kunnen...eigenlijk vind ik 16 het absolute minimum. Er zijn natuurlijk altijd uitzonderingsgevallen maar onder de 16 zijn echt nog kleine meisjes!
Met citaat reageren
Oud 24-01-2002, 06:39
skate_woman
skate_woman is offline
Citaat:
nare man schreef:
Ik vind het niet kunnen...eigenlijk vind ik 16 het absolute minimum. Er zijn natuurlijk altijd uitzonderingsgevallen maar onder de 16 zijn echt nog kleine meisjes!

sorry hoor maar iedereen heeft zijn eigen mening maar mag ik ff weten waar het op slaat als je zegt..... "echt kleine meisjes..... sorry hoor maar ja wat ben jij dan een volwassene man.....
nou ik denk het nie hoor........
want die zeggen zoiets nie....
sorry kben nie bows ofzow en kvind wel dat je je eigen meining mag hebben maarja...... dit vind ik een beetje heel erg raar hoor....
maar ja.............
iedereen dus zijn eigen mening
kuzzz van mij en kw8 nog steeds op reacties...

Met citaat reageren
Oud 24-01-2002, 08:37
Heartbeat
Heartbeat is offline
Als je er zelf klaar voor was en hij ook dunno wat het probleem is dan zenne Ik was eerst 19 so what, op zoiets staat tegenwoordig nie echt een leeftijd meer stel alleen vast dat de meeste meisjes er rapper klaar voor zijn dan jongens, en dat er vroeger en vroeger mee begonne word.
Oud 24-01-2002, 09:51
GiFkOnIJn
GiFkOnIJn is offline
Citaat:
skate_woman schreef:
sorry hoor maar iedereen heeft zijn eigen mening maar mag ik ff weten waar het op slaat als je zegt..... "echt kleine meisjes..... sorry hoor maar ja wat ben jij dan een volwassene man.....
want die zeggen zoiets nie....
sorry kben nie bows ofzow en kvind wel dat je je eigen meining mag hebben maarja...... dit vind ik een beetje heel erg raar hoor....
maar ja.............
iedereen dus zijn eigen mening
kuzzz van mij en kw8 nog steeds op reacties...

iedereen zijn eigen mening huh...?? waarom spring je dan gelijk zo in de bres als iemand het heeft over kleine meisjes.. Daar hoef je allang niet meer op te reageren wan t je punt is zo onderhand al wel duidelijk.
Wat mij rest: Als je vind dat je er zelf zo goed aangedaan hebt en je nergens voor schaamt, waarom zet je dan zoon inmense discussie op poten en blijf je jezelf zo fel verdedigen. Das toch nergens voor nodig.. Of zit er toch ergens wroeging of schaamte misschien??

Met citaat reageren
Oud 24-01-2002, 10:18
Verwijderd
Citaat:
skate_woman schreef:
sorry hoor maar iedereen heeft zijn eigen mening maar mag ik ff weten waar het op slaat als je zegt..... "echt kleine meisjes.....
Je spreekt jezelf tegen...ik vind meisjes van onder de 16 echt nog kleine meisjes en dat jij jezelf toevallig vrij volwassen vindt doet niet aan mijn mening af. Ik kan wel argumenten gaan geven waarom ik dat nog kleine meisjes vindt, maar die ga jij waarschijnlijk ook weer verwerpen met 'waar slaat dat op' enzovoort, dus daar begin ik maar niet aan.

Citaat:
sorry hoor maar ja wat ben jij dan een volwassene man.....
Nee, ik ben ook nog een jongen, maar wat doet dat ertoe in deze discussie?

Citaat:

want die zeggen zoiets nie......
Door dat soort uitspraken onderstreep je juist dat je zelf nog een klein meisje bent.

Citaat:
Wat is er nu raar aan? Ik snap niet dat jij dat raar vindt. Aan de ene kant zeg je dat je alle meningen respecteert, maar als die mening teveel verschilt van die van jezelf, vind je het raar en begrijp je het niet meer...

En inderdaad, Gifkonijn: de manier waarop ze reageert duidt wel degelijk op een bepaalde vorm van schaamte of spijt. Want als ze er zelf 100% vrede mee gehad zou hebben zou ze deze topic niet hebben geopend. Blijkbaar wil ze toch bevestiging hebben voor wat ze heeft gedaan, wil ze horen dat het niet raar is. En als je dat soort uitspraken uitlokt kun je ook afwijkende reacties verwachten.

Overigens blijf ik bij mijn vorige uitspraken.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2002, 11:15
bram_05
bram_05 is offline
Citaat:
nare man schreef:

Jezus wat een crap!!! Als je vindt dat je er klaar voor bent, wat is dan het probleem. Als het gewoon liefdevol en zonder haast gebeurt is er tog nx aan de hand? Ik was 15, m'n vriendin 14, maar we hielden (en houden) van elkaar, en het is echt bullshit om te zeggen dat je op je 14e nie kan weten wat "houden van" is.

En over "je slet voelen", een slet ben je als je iedere avond een andere neukt, en niet als je alleen met je vriendje naar bed gaat.

Ik weet niet of je al aan de pil bent, maar da zou ik wel doen, want condooms scheuren nog wel es!!!
Oud 24-01-2002, 13:11
dwerg
dwerg is offline
als je er zeker van bent dat je het wou maakt het toch nix uit en de leeftijd boeit ook nie vind ik

kuzzies
Oud 24-01-2002, 13:25
xsten
xsten is offline
Ik vind dit verhaal aan de ene kant gewoon echt triest! Aan de andere kant is het weer super lachwekkend hoe meisjes van 14 en 15 zo graag willen bewijzen dat ze zich er zo klaar voor voelen en zich zo volwassen vinden!
Cut the bullshit, gedraag je naar je leeftijd, geniet van je onbezorgde jeugd en kom over minstens 2 jaar nog een keertje terug om te praten over je "so called" sexlife!

Met citaat reageren
Oud 24-01-2002, 14:01
bram_05
bram_05 is offline
Citaat:
xsten schreef:
Ik vind dit verhaal aan de ene kant gewoon echt triest! Aan de andere kant is het weer super lachwekkend hoe meisjes van 14 en 15 zo graag willen bewijzen dat ze zich er zo klaar voor voelen en zich zo volwassen vinden!
Cut the bullshit, gedraag je naar je leeftijd, geniet van je onbezorgde jeugd en kom over minstens 2 jaar nog een keertje terug om te praten over je "so called" sexlife!

En waarom zou een meisje/jongen van 15 er niet klaar voor zijn?
Oud 24-01-2002, 14:28
noukkk
noukkk is offline
hey euh skate girl ik vind het een beetje maf dat je in dit topic om de mening vraagt van mensen maar als die mening je vervolgens niet aanstaat of niet gelijk is aan wat jij gedaan hebt dan ben je beledigd en zeg je ineens dat je zelf moet doen wat je wil enzo...

WAAROM VRAAG JE HET DAN!!!
Met citaat reageren
Oud 24-01-2002, 14:42
HeerVanHasselt
HeerVanHasselt is offline
Het is toch zo ontzettend makkelijk om te roepen dat je er klaar voor bent. Tel voor de grap maar eens hoe vaak er word gezegd dat iemand 'er klaar voor'is. Na een hele serie precies dezelfde reacties is er een, Nare Man, die eens een van het door de Fancy geschetst wereldbeel afwijkt en meteen gaat het zelfverzekerde meisje van 14 in de aanval om nog maar eens te onderstrepen hoe klaar ze er wel niet voor is. Tuurlijk kun je het op je 14e al met elkaar doen, technisch is er geen probleem, als je op elkaar verliefd bent (en ik zeg verliefd want de kans dat je op je 14e na een aantal weken van iemand houd is wel zo klein, verwar verliefdheid niet met houden van) is er qua gevoel ook geen probleem.
Waarom meteen bij de eerste echt relatie zo ver gaan? Is zoenen nu al niet meer spannend genoeg? Het is veel leuker als je het intiemste wat je met elkaar kan delen uitstelt tot je volwassener bent dan dat je het op je 14e al beleefd waardoor het op je 20e alweer een routine nummer is geworden. En dan na een paar weken al, je kunt hem misschien goed kennen (of dat gevoel hebben) maar in de eerste maanden kun je zo ontzettend veel andere leuke dingen doen.
Dan wil ik nog even zeggen dat je moet stoppen met roepen dat iedereen zijn eigen mening heeft en je alles respecteert (op die manier komt er nooit een discussie en kan niemand van elkaar leren). Uiteraard ben je het vaak niet met mensen eens maar daarop reageren met goede argumenten betekent niet dat je die mening niet respecteert.
Uiteindelijk moet je zelf beslissen wat je doet maar ik denk dat het heel jammer is om zoiets zo vroeg al weg te geven.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2002, 15:39
GoodforNothing
GoodforNothing is offline
Citaat:
HeerVanHasselt schreef:
Het is toch zo ontzettend makkelijk om te roepen dat je er klaar voor bent. Tel voor de grap maar eens hoe vaak er word gezegd dat iemand 'er klaar voor'is. Na een hele serie precies dezelfde reacties is er een, Nare Man, die eens een van het door de Fancy geschetst wereldbeel afwijkt en meteen gaat het zelfverzekerde meisje van 14 in de aanval om nog maar eens te onderstrepen hoe klaar ze er wel niet voor is. Tuurlijk kun je het op je 14e al met elkaar doen, technisch is er geen probleem, als je op elkaar verliefd bent (en ik zeg verliefd want de kans dat je op je 14e na een aantal weken van iemand houd is wel zo klein, verwar verliefdheid niet met houden van) is er qua gevoel ook geen probleem.
Waarom meteen bij de eerste echt relatie zo ver gaan? Is zoenen nu al niet meer spannend genoeg? Het is veel leuker als je het intiemste wat je met elkaar kan delen uitstelt tot je volwassener bent dan dat je het op je 14e al beleefd waardoor het op je 20e alweer een routine nummer is geworden. En dan na een paar weken al, je kunt hem misschien goed kennen (of dat gevoel hebben) maar in de eerste maanden kun je zo ontzettend veel andere leuke dingen doen.
Dan wil ik nog even zeggen dat je moet stoppen met roepen dat iedereen zijn eigen mening heeft en je alles respecteert (op die manier komt er nooit een discussie en kan niemand van elkaar leren). Uiteraard ben je het vaak niet met mensen eens maar daarop reageren met goede argumenten betekent niet dat je die mening niet respecteert.
Uiteindelijk moet je zelf beslissen wat je doet maar ik denk dat het heel jammer is om zoiets zo vroeg al weg te geven.
Ik ben het met jou eens.
Alleen wou ik nog iets verder gaan. In deze wereld vooral bij de tieners en de media gaat alles over sexualiteit. Ik vindt dat we moeten ophouden met ons geluk te zoeken in sex. En stoer te doen. Want sex is volgens mij een liefdevol geschenk van god voor na het huwelijk. Dat is moeilijk maar je kunt toch niet verwachtten dat als je iemand 3weken of zoiets kend hij ook DE ECHTE voor jou is. Liefde moet groeien. En een liefde die gebaseerd is op sex valt uiteen!

Dus ik zou zeggen geniet van je jeugd, leer mensen kennen, praat met ze, bouw een relatie op en trouw op je 20ste of zoiets en leef nog lang en gelukkig!

Iedereen veel sterkte en geluk gewenst in de komende jaren. Wees aub verstandig.

O ja, nog even iets over de uitspraak van "Het is toch mijn leven? " Sexualiteit ligt daar buiten. Sex is alleen maar goed voor jou leven als het op de ander gericht is en met een goede fundering. Anders heeft sex een negatieve werking op jou maar ook op je omgeving!
Oud 24-01-2002, 16:24
WordWardWizzard
WordWardWizzard is offline
Ik was op m'n 12 al geen maagd meer, maar dat weet niemand.
14 vind ik dus niet jong
Als je je er goed bij voelt is het toch goed??
Luister niet naar de mensen die zeggen dat dat toch echt te jong is.
Oud 24-01-2002, 17:44
Verwijderd
Citaat:
WordWardWizzard schreef:
Ik was op m'n 12 al geen maagd meer, maar dat weet niemand.
14 vind ik dus niet jong
Als je je er goed bij voelt is het toch goed??
Luister niet naar de mensen die zeggen dat dat toch echt te jong is.
!?TWAALF?! >>> Vind ik vroeg
Met citaat reageren
Oud 24-01-2002, 18:44
I love you
I love you is offline
Citaat:
Bazz schreef:
!?TWAALF?! >>> Vind ik vroeg
Valt mee.. toen ik 12 was en een vriend van 18 had zei m'n moeder alleen van heej... daar liggen de condooms heh, als je zeker weet dat je d'r klaar voor bent...
'k heb 't niet gedaan btw
Met citaat reageren
Oud 24-01-2002, 19:26
GoodforNothing
wat is dat nou voor een stoer gepraat over je leeftijd??? Ik wed dat 90% opschept. En zo niet dan vindt ik jullie allemaal héél zielig!
Oud 24-01-2002, 20:24
GUANO APES!!
GUANO APES!! is offline
Citaat:
GoodforNothing schreef:
wat is dat nou voor een stoer gepraat over je leeftijd??? Ik wed dat 90% opschept. En zo niet dan vindt ik jullie allemaal héél zielig!
na zielig wil ik niet zegge geloof wel dat er veel opskeppe ja
na ik was zelf net een weekje 16
als je er op je 14e denkt klaar voor te zijn mot je ut gewoon doen
ik zit soms te denke hoe ik was op me 14e toen was ik der helemaal nog niet mee bezig.....

Oud 25-01-2002, 11:56
Stevill
Stevill is offline
voel je je ouder gedraag je dan ook zo.................................................................... ........
Oud 25-01-2002, 15:40
Saartje_16
Saartje_16 is offline
Wel, neej, als je elkaar echt graag ziet is dat toch geen probleem ???
Oud 25-01-2002, 15:44
Verwijderd
Citaat:
bram_05 schreef:
En waarom zou een meisje/jongen van 15 er niet klaar voor zijn?
Heel simpel, omdat die nog niet voldoende levenservaring, wijsheid en geestelijke rijpheid hebben om te beoordelen wat ze willen.

Je kunt wel 100% denken dat je iets wilt, maar je kunt nooit weten of je het over een tijdje nog wilt. En kom nu A.J.B. niet aan met crap als 'maar ik ben een uitzondering'. Want dit is gewoon waar.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2002, 16:38
GoodforNothing
Citaat:
nare man schreef:
Heel simpel, omdat die nog niet voldoende levenservaring, wijsheid en geestelijke rijpheid hebben om te beoordelen wat ze willen.

Je kunt wel 100% denken dat je iets wilt, maar je kunt nooit weten of je het over een tijdje nog wilt. En kom nu A.J.B. niet aan met crap als 'maar ik ben een uitzondering'. Want dit is gewoon waar.
Helemaal mee eens!
Oud 25-01-2002, 16:45
soulless
soulless is offline
Yup ik ook maar ik moet geloof ik even oppassen qua goede vriendinnen nu

*kijkt over zn schouder*
Oud 25-01-2002, 16:54
italianboy
italianboy is offline
Citaat:
skate_woman schreef:
we hielden van elkaar (na een paar weken)

ik snap echt niet dat mensen dat zo snel kunnen zeggen..
Met citaat reageren
Oud 25-01-2002, 18:18
EMINEM17
EMINEM17 is offline
ik ben een jongen van 18 en ik ben nog maagd wat dacht je daarvan.
Maar ik heb andere redenen.
Bovendien zullen jullie wel merken waarom je beter maagd kan blijven tot na het huwelijk.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2002, 18:52
Kirk22
Kirk22 is offline
ik vind voor je 16e te vroeg. Waarom weet ik niet.
Oud 25-01-2002, 19:35
GiFkOnIJn
GiFkOnIJn is offline
Citaat:
EMINEM17 schreef:
ik ben een jongen van 18 en ik ben nog maagd wat dacht je daarvan.
Maar ik heb andere redenen.
Bovendien zullen jullie wel merken waarom je beter maagd kan blijven tot na het huwelijk.
kennelijk heb jij die wijsheid al in pacht.. wat betekend dat je óf al getrouwd bent óf je kunt in de toekomst kijken. Ik ben benieuwd welke van de 2...
Toch zou het wel erg joviaal van je zijn die waarheid eens met ons te delen, om ons te behouden voor nog meer fouten!!

we zijn benieuwd
Met citaat reageren
Oud 26-01-2002, 16:53
Gwenniej
Gwenniej is offline
hoi meid,

tuurlijk ben je geen slet of wat dan ook (wak je ook al op msn heb gezegt) ik weet dat jij t juiste voelde en dat je vriend je niet gedwongen heeft. en als je gewoon dat gevoel voelt ook al ben je 12 of 30 dan is t gewoon goed!!en ik weet ook dat je wat ouder overkomt enzow maar je moet dr geen spijt van hebben meid want dat is zonde, je hebt dr echt nie fout aan gedaan om met hem na bed te gaan want t voelde voor jullie alle 2 goed. meid maak je maar gewoon nie zo'n zorgen,geniet maar gewoon lekker van je vriendje (en de sex)

btw ik hoop nie dat je t erg vind dak reageer maar in je verhaal en je naam dat dr skate invoor kwam wist ik gewoon dat jij t was drom wou ik ff reageren,

spreek je op msn wel weer luv u!!! veel sterkte en owjah nog altijd thx van gister

liefs Gwenny

Regels voor berichten