![]() |
|
![]() |
Maar dan nu mijn mening over het hele verhaal... ik vind een paar weken onwijs kort en ik denk niet dat je in een paar weken van elkaar kan houden.. dat moet groeien... en ik wist op mn 14e echt nog niet wat houden van was, net als de meeste 14 jarige... duz ik zou het nooit gedaan hebben, maar daz mijn mening maar...
sorry hoor maar hier wel ff mijn reactie op...... ik kan wel van iemand houden als je elkaar een paar weken kent en ik denk dat ik zeker niet de enigste ben jij kan dat dan misschien nie maar ik wel sorry ik wil nie lullig doen maar ik vond het een beetje vaag....... want ja echt nie lulig bedoeld maar jij weettoch niet wat ik voel voor hem en hoe het tussen ons gaat enzow (IEDEREEN DIE DIT LEEST NIET LULLIG OPPAKKEN) maar ja dat is jou mening.......... ik heb hetzelfde als jou ... ik ben kwa geestelijk en lichamelijk verder dan mijn leeftijdsgenote .. en dan kunne sommige zegge van "hoe weet je dat nou van jezelf" nou ik weet dat omdat andere dat zelf hebbe gezegd... ik vindt het goed van je hoor meid dat je het gedaan hebt ... leeftijd boeit geen ene fuck ... tiz toch jou leven ? je moet zelf wete wanneer je het doet dus waneer je er klaar voor bent !! Ja ik voel me ook ouder of ja ik ben verder dan de rest ook geestelijk en lichamelijk... de meeste van mijn leeftijd (lees=lang niet iedereen hoor) zijn nog zow kinderlijk soms.. ik zeg al lang niet allemaal maar sommige wel......... en omdat ik al meer mee heb gemaakt vink dak al verder ben...... ksnap eik nu al nie meer echt waarom ik hier een onderwerp van heb gemaakt maar ja ik wou us weten hoe andere mensen erover d88...... maar ja het is mijn leven en niet die van iemand anders snappen jullie......... maar ik w8 gwoon nog op reactie ben wel benieuwd hoe andere mensen erover denken snapzzz......... nou jullie alvast bedankt voor de reactie en een dikke zoen van mij... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
nou ik denk het nie hoor........ want die zeggen zoiets nie.... sorry kben nie bows ofzow en kvind wel dat je je eigen meining mag hebben maarja...... dit vind ik een beetje heel erg raar hoor.... maar ja............. iedereen dus zijn eigen mening kuzzz van mij en kw8 nog steeds op reacties... |
![]() |
|
Als je er zelf klaar voor was en hij ook dunno wat het probleem is dan zenne
![]()
||
![]() |
Citaat:
Wat mij rest: Als je vind dat je er zelf zo goed aangedaan hebt en je nergens voor schaamt, waarom zet je dan zoon inmense discussie op poten en blijf je jezelf zo fel verdedigen. Das toch nergens voor nodig.. Of zit er toch ergens wroeging of schaamte misschien?? |
![]() |
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
En inderdaad, Gifkonijn: de manier waarop ze reageert duidt wel degelijk op een bepaalde vorm van schaamte of spijt. Want als ze er zelf 100% vrede mee gehad zou hebben zou ze deze topic niet hebben geopend. Blijkbaar wil ze toch bevestiging hebben voor wat ze heeft gedaan, wil ze horen dat het niet raar is. En als je dat soort uitspraken uitlokt kun je ook afwijkende reacties verwachten. Overigens blijf ik bij mijn vorige uitspraken. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En over "je slet voelen", een slet ben je als je iedere avond een andere neukt, en niet als je alleen met je vriendje naar bed gaat. Ik weet niet of je al aan de pil bent, maar da zou ik wel doen, want condooms scheuren nog wel es!!!
|
Ik vind dit verhaal aan de ene kant gewoon echt triest! Aan de andere kant is het weer super lachwekkend hoe meisjes van 14 en 15 zo graag willen bewijzen dat ze zich er zo klaar voor voelen en zich zo volwassen vinden!
Cut the bullshit, gedraag je naar je leeftijd, geniet van je onbezorgde jeugd en kom over minstens 2 jaar nog een keertje terug om te praten over je "so called" sexlife! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
hey euh skate girl ik vind het een beetje maf dat je in dit topic om de mening vraagt van mensen maar als die mening je vervolgens niet aanstaat of niet gelijk is aan wat jij gedaan hebt dan ben je beledigd en zeg je ineens dat je zelf moet doen wat je wil enzo...
WAAROM VRAAG JE HET DAN!!! |
![]() |
|
![]() |
Het is toch zo ontzettend makkelijk om te roepen dat je er klaar voor bent. Tel voor de grap maar eens hoe vaak er word gezegd dat iemand 'er klaar voor'is. Na een hele serie precies dezelfde reacties is er een, Nare Man, die eens een van het door de Fancy geschetst wereldbeel afwijkt en meteen gaat het zelfverzekerde meisje van 14 in de aanval om nog maar eens te onderstrepen hoe klaar ze er wel niet voor is. Tuurlijk kun je het op je 14e al met elkaar doen, technisch is er geen probleem, als je op elkaar verliefd bent (en ik zeg verliefd want de kans dat je op je 14e na een aantal weken van iemand houd is wel zo klein, verwar verliefdheid niet met houden van) is er qua gevoel ook geen probleem.
Waarom meteen bij de eerste echt relatie zo ver gaan? Is zoenen nu al niet meer spannend genoeg? Het is veel leuker als je het intiemste wat je met elkaar kan delen uitstelt tot je volwassener bent dan dat je het op je 14e al beleefd waardoor het op je 20e alweer een routine nummer is geworden. En dan na een paar weken al, je kunt hem misschien goed kennen (of dat gevoel hebben) maar in de eerste maanden kun je zo ontzettend veel andere leuke dingen doen. Dan wil ik nog even zeggen dat je moet stoppen met roepen dat iedereen zijn eigen mening heeft en je alles respecteert (op die manier komt er nooit een discussie en kan niemand van elkaar leren). Uiteraard ben je het vaak niet met mensen eens maar daarop reageren met goede argumenten betekent niet dat je die mening niet respecteert. Uiteindelijk moet je zelf beslissen wat je doet maar ik denk dat het heel jammer is om zoiets zo vroeg al weg te geven. |
![]() |
||
Citaat:
Alleen wou ik nog iets verder gaan. In deze wereld vooral bij de tieners en de media gaat alles over sexualiteit. Ik vindt dat we moeten ophouden met ons geluk te zoeken in sex. En stoer te doen. Want sex is volgens mij een liefdevol geschenk van god voor na het huwelijk. Dat is moeilijk maar je kunt toch niet verwachtten dat als je iemand 3weken of zoiets kend hij ook DE ECHTE voor jou is. Liefde moet groeien. En een liefde die gebaseerd is op sex valt uiteen! Dus ik zou zeggen geniet van je jeugd, leer mensen kennen, praat met ze, bouw een relatie op en trouw op je 20ste of zoiets en leef nog lang en gelukkig! Iedereen veel sterkte en geluk gewenst in de komende jaren. Wees aub verstandig. O ja, nog even iets over de uitspraak van "Het is toch mijn leven? " Sexualiteit ligt daar buiten. Sex is alleen maar goed voor jou leven als het op de ander gericht is en met een goede fundering. Anders heeft sex een negatieve werking op jou maar ook op je omgeving!
|
![]() |
Ik was op m'n 12 al geen maagd meer, maar dat weet niemand.
14 vind ik dus niet jong Als je je er goed bij voelt is het toch goed?? Luister niet naar de mensen die zeggen dat dat toch echt te jong is.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
na ik was zelf net een weekje 16 als je er op je 14e denkt klaar voor te zijn mot je ut gewoon doen ik zit soms te denke hoe ik was op me 14e toen was ik der helemaal nog niet mee bezig.....
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je kunt wel 100% denken dat je iets wilt, maar je kunt nooit weten of je het over een tijdje nog wilt. En kom nu A.J.B. niet aan met crap als 'maar ik ben een uitzondering'. Want dit is gewoon waar. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Toch zou het wel erg joviaal van je zijn die waarheid eens met ons te delen, om ons te behouden voor nog meer fouten!! we zijn benieuwd |
![]() |
|
hoi meid,
tuurlijk ben je geen slet of wat dan ook (wak je ook al op msn heb gezegt) ik weet dat jij t juiste voelde en dat je vriend je niet gedwongen heeft. en als je gewoon dat gevoel voelt ook al ben je 12 of 30 dan is t gewoon goed!!en ik weet ook dat je wat ouder overkomt enzow maar je moet dr geen spijt van hebben meid want dat is zonde, je hebt dr echt nie fout aan gedaan om met hem na bed te gaan want t voelde voor jullie alle 2 goed. meid maak je maar gewoon nie zo'n zorgen,geniet maar gewoon lekker van je vriendje (en de sex) btw ik hoop nie dat je t erg vind dak reageer maar in je verhaal en je naam dat dr skate invoor kwam wist ik gewoon dat jij t was drom wou ik ff reageren, spreek je op msn wel weer luv u!!! veel sterkte en owjah nog altijd thx van gister ![]() liefs Gwenny
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Willen jullie deze Seksenquete invulle? Suga~Suga | 258 | 17-10-2005 20:22 | |
Liefde & Relatie |
Te Vroeg Beginnen Met Seks Ivon* | 274 | 05-06-2005 19:53 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Help onze kerk gelooft niet dat Jezus de zoon van God is!! Rensketje | 44 | 28-02-2004 22:08 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
de bijbel klopt niet Korsakoff | 122 | 21-10-2003 17:18 | |
Seksualiteit |
Sex Relatie.. Fntx | 27 | 19-09-2003 22:50 | |
Seksualiteit |
als die topics hier over: ik ben 14 en geen maagd meer enz. anonieme_teddybeer | 5 | 13-02-2002 19:20 |