Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
maar alle 4 hebben ze m niet maar is het mogelijk om een boek te bestellen bij een andere bieb? Niet van een andere locatie, maar ook echt van een andere bieb? heb nog nooit gehoord dat dat kon, maar t zou wel leuk zijn ![]()
||
Citaat:
![]() spoiler * * * * * * nou aan het einde dan uhm heeft Lisa (Angelina Jolie) dat dagboek afgepakt van ... (naam kwijt, maar gespeeld door Wynona Ryder) en dan gaat ze dat dagboek dus zoeken en dan blijkt dat die Lisa dr allemaal uit voor zit te lezen uiteindelijk kunnen ze niet meer verder (ze zitten onder de grond onder de inrichting) en dan vertelt Wynona wat ze nou eigenlijk van Lisa denkt naja en dan is die dus helemaal stil en dan gaat ze huilen...en dan mag Wynona uiteindelijk naar huis en Lisa moet dat nog blijven, uiteindelijk komt het dus wel een beetje goed ![]() * * * * * * snappie t weer? ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ik vind alleen dat Wynona Ryder altijd zoveel wordt geprezen als het over deze film gaat, terwijl ik juist vind dat de Rol die Angelina Jolie speelt, veel beter is, maar dat zal aan mij liggen? ![]()
||
Citaat:
op 't boek staat dat de film met Angelina Jolie is, Wynona Ryder staat er niet bij. terwijl die toch wel de hoofdrol speelt, is het niet?
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik vond de film in het begin wel mooi gedaan, dat de realiteit soms overliep in flashbacks, maar op een gegeven moment richt het zich meer op het leven in de inrichting dan op de oorzaak van Susanna's borderline-ziekte...Dat vond ik wat minder, aangezien sommige dingen wat oversentimenteel werden en daardoor de film aan kracht verloor...
Ook was de film soms erg voorspelbaar (de badkamerscene bijvoorbeeld, ik zag dat al aankomen). Dus ik vond m niet bijzonder... |
![]() |
|
Voor het eerst gezien gisteren. Redelijk goede film, goed geacteerd. Ik vind het geen wonderfilm, toch. Voor mij blijft One flew over the cuckoo's nest dé gekkenhuisfilm. Er zijn trouwens wel opvallende paralellen tussen Girl, interrupted en Cuckoo's nest. Zoals een introverte hoofdpersoon(Chief,Susanna) die wordt meegetrokken door een herrieschopper(McMurphy, Lisa) en uiteindelijk geneest, ten koste van de herrieschopper.
Een ding heb ik geleerd van deze films: in de jaren '60 kon je beter geen psychische problemen hebben..
||
Citaat:
![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Groot Acteur/trice topic nps | 76 | 31-10-2005 18:09 | |
Films, TV & Radio |
[Fototopic] mooiste filmbeelden. King Ralph | 121 | 28-08-2004 14:55 | |
Films, TV & Radio |
[04/07 - Net5 - 20:30u] Girl, Interrupted. heavinly | 32 | 05-07-2004 17:56 | |
Films, TV & Radio |
Het grote 'Quote je favoriete tv/film-figuur' topic Mark Almighty | 84 | 29-02-2004 12:05 | |
Psychologie |
Steun aan Literatuur kleinedraak | 21 | 10-05-2003 18:50 | |
Films, TV & Radio |
Filmmuziek S | 57 | 26-08-2002 18:19 |