Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ik zal echter zo'n persoon niet snel serieus nemen ![]() miss bacardi ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ik zeg niet dat jij dat bent, ken je verder niet...
||
Citaat:
||
Citaat:
ik zie graag wat bloots, maar niet té.. ![]() tis leuker om te fantaseren wat er onder zit, dan om het meteen te zien ![]() ![]()
|
![]() |
Juist die gewaagde kleding doet'tm als iedereen naakt zou rond lopen is er nix erotisch meer aan... het zou'r eerder 'natuurlijk' uit zien net als dieren die hebben ook geen kleren aan
![]() ik denk dat jesuslovesyou trouwns gewoon een faker is... ondertussen lacht hij/zij zich kapot om al die reacties en als ze geen faker is ---> vind ik'r ook dieptriest en super irritant is er niet een speciale christenforumsite waar ze haar beklag kan geven over 'teblotekleding' ? Iemand tips voor haar? |
![]() |
||
Citaat:
![]() eens zien wat voor foto het is... *brr* edit: er staat niks in het fotoboek, en er is geen cu2 oid ingevuld.. waar is die foto te zien?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() [edit] kutzooi..het werkt niet. moet je even op pagina 2 van de 'Nieuwe Fototopic!' hier op Lifestyle kijken, ergens op de helft van de page...[/edit] |
![]() |
||
Citaat:
![]() hij werkte wel ![]() nam wel heel veel tijd in beslag, alsof de upload vanuit de hemel word verzorgd door een 14k4 modempje ![]() ik hoop voor haar dat ze de rechtse is... dat is de minder lelijke van de twee, maar dat zal wel niet.. ![]() hoe krijg ik dit van mijn netvlies..? ![]()
||
Citaat:
En het is de linker.. Met de uitgroei... *evil*
|||
Citaat:
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
AAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHH ![]() ![]() ![]() mijn God daar moet je inderdaad heel veel lef voor hebben ![]() nou slaap ik vannacht niet ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
BrEeeZah PoweRrRRr!!!!!!! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ik vind het best als een vrouw zich bewust is van dr uiterlijk en ermee showt enzo.. maar dat kan ook op een nette manier. en dat is vaak nog aantrekkelijker ook ![]() geef mij maar een rustig iemand die niet haarzelf vol laat lopen met alcohol enz... maar voor breezah's zal iedereen toch wel zo'n beetje dezelfde mening hebben ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Tussen haakjes: die aantrekkelijke, vrouwelijke kleding is niets mis mee hoor ![]() |
![]() |
||
Citaat:
waar moet je die zoeken..? ze zijn onvindbaar, want dat soort meisjes zitten braaf thuis een kopje thee te drinken met hun moeders.. dus die kom je nooit tegen, enige keer dat ze buiten komen is als ze naar school gaan, of als ze hun kleine hondje uitlaten ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik snap niet wat iedereen altijd (generalisering) loopt te vitten op de zgn. 'breezer sletjes'. Wat is er mis met die meisjes? Ze zijn vaak knapper dan die dikke altos, besminkte gotiks en arrogante kakkers. En ze zijn vaak nog aardig ook.
Doe mij maar 'n breezer sletje! |
![]() |
|
Goed. Tenzij ze aangeschoten zijn (want dan zijn ze echt heel grappig om mee om te gaan als je zelf ook aangeschoten bent
![]() - Ze zijn verschrikkelijk arrogant - Ze kijken op iedereen neer - Ze hebben voor niemand respect - Ze roken - Ze worden gek als ze één weekendje thuis zitten - Zijn al ontmaagd op hun 13e en denken daarmee stoer te zijn - Ze denken dat ze stoer zijn met hun PlayervriendjeZzzZz - Ze hebben om de week een ander VrIenDjUhH - En ze dumpen dat VrIeNdJuhH binnen no-time, die goser vind dat ook niet bepaald leuk - Ze hebben sowieso veel VrIenDjuZz - Ze vallen op players, maar als die players nog een tikkie erger zijn komen ze aankakken dat hun 'VrIenDjuHh' gemeen is geweest - Normale, aardige jongens zijn 'nerds' en 'saai' - Intelligentie is vergezocht bij hun - Liefheid en gevoelligheid staat ook niet in hun woordenboek - Hun vriendinnen zijn net zo erg.. - En wat ik verder nog allemaal vergeten ben. Laatst gewijzigd op 17-02-2003 om 19:29. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
En ik zou het maar niet proberen. Straks wordt je nog doodgeknupped door een groep hondsdolle modellen aan de coke...
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Eneh, God haat jou niet hoor, hij houdt namelijk van iedereen, maar dat terzeide
||
Citaat:
![]() ![]() ik hou inderdaad wel van dat soort kleding en ik rook, maar hier heb ik toch wel iets tege in te brengen: - ik studeer Communicatie aan de INHOLLAND Hogeschool en ben dus zeker niet dom te noemen ![]() - veel vriendjes ik niet gehad - en dus ook niet om de week een ander - ik ben nog steeds maagd - mijn vriendinnen vinden mij allemaal erg lief ![]() - arrogant ben ik ook nog steeds niet te noemen en ik kijk ook niet snel op iemand neer, behalve dan als diegene echt ongelooflijk DOM is - ik val sowieso niet op players, k vind t net van die hanen zoals ze lopen te pronken met zichzelf.... - ik speel voor t 8e jaar klarinet en dat toen toch geen BrEeZaH SlEtTen...
||
Citaat:
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaivornin Lohman #1792 Verwijderd | 500 | 07-03-2013 22:58 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Klacht moslima omdat huisarts de toegang weigerde II arPos | 186 | 12-04-2010 20:55 | |
Lifestyle |
Old School Hydraul!C FunK | 296 | 07-05-2008 21:26 | |
De Kantine |
De langste man ooit. [foto's] Teun | 93 | 20-04-2004 15:11 | |
Lifestyle |
Bij welke winkel koop jij het meest je kleding? JesusLovesYou | 123 | 26-07-2003 11:00 | |
Liefde & Relatie |
uiterlijk jongen oordeel dames sprewell | 33 | 15-02-2003 17:43 |