![]() |
|
![]() |
Het knakken in je gewrichten komt doordat er in het gewricht een vloeistof zit die, wanneer je het gewricht iets buiten zen normale posities beweegt, dan ontstaat er in het gewricht een vacuum, en dan verdampt die vloeistof die er in zit, doordat dit zo snel gebreurt hoor je een knak...
Kan later wel problemen geven volgens de dokter (reuma..) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
wat bij mij het meeste kraakt is mijn nek. daar worden mensen altijd even stil van ![]() |
![]() |
|
als er iets knakt bij je, springt er een lucht/gas weet ik het belletje weg, en dat hoor je dan, of idd iets verschuift.
ik knak zelf altijd me middel en wijs vinger aan me linker en rechterhand, en mensen kijken me dan egt zo aan van " auww!?" of me nek of iets....tenen kan ik ook knakken... ja zo zie je maar weer, ik zit vol luchtbelletjes ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Mja, bij mij is het soms erger dan anders, maar ik kan echt met alles knakken
![]() Het knak geluid komt door 2 botten die dmv van kraak been op mekaar zitten, als die dan weer loskomen ontstaat er een vacuum, en dat plopt als je het opheft ![]() ![]() Zelfde denkik als dat je met je mond kunt ploppen ![]() Ik heb het als ik een trap oploop, echt knak, knak, knak, knak ![]()
|
![]() |
Ik knak ook altijd, als ik mijn vingers even strek, en heel snel weer gespannen buig, knak ik. Als ik plotseling door mijn hurken ga, knak ik ook. Mijn rug knakt als ik op een bepaalde manier gelegen heb. Als ik aan mijn vingers trek, knakken ze ook. Het schijnt normaal te zijn. 'k Weet het ook niet.
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|