Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Een router ga je naar mijn idee pas gebruiken als je ook het internet op wilt met meerdere PC's tegelijk
||
![]() |
Citaat:
Anders is het misschien een idee om gewoon dhcp te gebruiken? (Als dat op je werk/school ook gebruikt wordt?) En anders misschien thuis intern dezelfde range gebruiken als op school thuis?
||
![]() |
Citaat:
HUIS SCHOOL IP 198.212.123.1 IP 132.123.232.123 Dus ik wil ze kunnen veranderen (Ik heb maar 1 netwerkkaart
||
![]() |
Citaat:
![]() Alleen op school is het een toegewezen een totale andere ip instelingen (waaronder Gateway) Ik gebruik ME
|
![]() |
Ik ben uit huis en daar werk ik met een vast ip adress dus je raad het al dat daar alle gevens zijn in gevult. Dus ik heb een programma nodig die meerdere IP instelingen zonder problemen in kunt stelen.
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[laptop / internet] 2 vragen kabouterkop | 4 | 16-07-2005 09:27 | |
Software & Hardware |
[Netwerken]2 netwerkkaarten 2 verschillende instellingen? Carl Johnson | 4 | 06-11-2004 18:13 | |
Software & Hardware |
[Netwerk] Netwerk aanleggen dafelix | 10 | 16-03-2004 00:23 | |
Software & Hardware |
[debian 3.0] Problemen met netwerk en vraag over swapfile mounten JJzD | 7 | 07-12-2002 12:59 | |
Software & Hardware |
[win98] netwerk/mappen delen (tabblad staat er niet) Ann_oud | 2 | 27-06-2002 21:40 | |
Software & Hardware |
2 netwerkkaarten apart configureren zodat ze in een aparte werkgroep kunnen fungeren? Verwijderd | 11 | 04-06-2002 13:20 |