Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar goed, ik denk niet dat het ooit super fout gaat met ons wat betreft het leeftijdsverschil, misschien dat het ooit wel verkeerd gaat.. dat sluit ik niet uit, maar dan zou dat nooit komen door het leeftijdsverschil... meer in het verschil van mening over een belangrijk onderwerp oid... |
![]() |
|
mn vader en moeder scheelde 22 jaar
![]() ![]() Mijn moeder vond blijkbaar mannen van haar leeftijd te kinderachtig. En vrouwen zijn trouwens eerder volwassen.( en individuen verschillen ook weer) Maar toch is 14 jong he dus verwacht geen erg serieuze relatie nog ![]() oh ja mijn vriendin is ook 4 jaar jonger
||
Verwijderd
|
Citaat:
No offence, maar dat slaat IMO nergens op. Tenminste... M'n neef is nu 28, en z'n vrouw is 24. Zij zijn een relatie begonnen toen zij 13 was en hij 17, dus wat dat betreft kan ik het wel verwachten. Maar dan denk ik heel optimistisch hoor, dat weet ik. Dat gebeurt misschien 1 op de 1000 keer .. maar ik kan het wel verwachten, maar ik verwacht ook niks eigenlijk ![]() Ik neem het zoals het komt, ik hoop een leuke tijd met haar tegemoet te gaan. En dat zou natuurlijk uit kunnen lopen in een geweldig huwelijk ![]() Maar natuurlijk ook niet ![]() thx voor reacties allemaal trouwens ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
zoals al gezegd:
als jullie geen last van het leeftijdverschil hebben, dan zie ik niet in waarom het een probleem zou zijn pas als je echt duidelijk in andere fases zit, en dan bedoel ik dat de een meer kind dan volwassene is en de ander duidelijk meer volwassene dan kind, dan kan het een probleem zijn... maar verder niet, toch? als je maar rekening houdt met elkaar... kan ook zijn dat ik nogal vrij over leeftijdsverschillen denk door Andijvie (ik herkende H. trouwens meteen in één van je posts, An ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
ik vind dat je niet naar de leeftijd moet zien
je moet zien of het wel klikt en of je gelukkig bent en zij natuurlijk ook ik ben niet aan het overdrijven maar toien ik 12 was was ik met iemand van 17 die 18 bijna werd ik trok het me niet aan dus het enigste dat jij moet doen is naar jezelf zien en welke gevoelens je voor het meisje hebt en oordeel er zelf dan over xxxxxxxxx lindsey
|
![]() |
Bazz jongen, als ik op dit forum merk hoe jij er mee zit dat ze zo jong is, en lees hoe voorzichtig je met haar omgaat, dan zal het wel loslopen allemaal.
Je weet best dat ik vind dat kids lekker moeten stoepranden, maar als jij haar in haar dertienetcetera-jarige waarde laat, en erop let dat ze vooral zichzelf blijft, en niet te snel groot gaat proberen te zijn, dan zal het risico beperkt blijven dat ze later misschien, als jullie 50 jaar getrouwd zijn, toch ergens zal vinden dat ze een fase heeft overgeslagen. Die fase van te klein voor een tafellaken maar te groot voor een servet. Dat is een oefenfase voor het echte werk, waarin je mag uitproberen en blunderen zonder al te veel schade aan te kunnen richten. Aan jou bijvoorbeeld. Want ze zal later toch jullie dochters door hun pubertijd moeten zien te loodsen, nietwaar? Ik hoop dat jullie het gaan redden.
||
Verwijderd
|
Citaat:
En dan nog, ook al zou het dat op het gebied van karakter wel zijn, dan nog zijn er de praktische bezwaren van schooltijden, ouders e.d. Daar heb ik gewoon geen zin in. Noem me kortzichtig als haar daarom vaarwel zeg, maar dan heb ik liever dat we elkaar over een tijdje weer zien en niks overhaast doen. En 'iedereen die je respecteert zal dat ook moeten respecteren', wat bedoel je daar nou weer mee? Zo werkt het in real life niet meid, je wordt gewoon op dat soort dingen be- en veroordeeld. Misschien is dat ook wel kortzichtig, maar het gebeurt wel. De werkelijkheid is geen theoretisch model waarin iedereen lief, ruimdenkend en respectvol is, zoals dit forum waar iedereen maar blij precies tegen elkaar zegt wat ze willen horen. Ik denk eerder dat er hier op het forum een aantal mensen is wat maar eens een 'volwassen' levenshouding moet aannemen en inzien dat het leven niet zo werkt, dat het niet allemaal maar koek en ei is, dat niet iedereen de simplistische instelling als 'liefde kent geen leeftijd' heeft en dat de praktijk gewoon hard en oneerlijk is. Wake up. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Mijn beste vriendin heeft een maand geleden verkering gekregen met een jongen van 21. Zij is pas 14. Hoezo leeftijdsverschillen. Vooral hun omgeving had erg veel moeite met hun leeftijdsverschil, maar ze hebben allebei volgehouden dat ze van elkaar houden. En daar gaat het toch om. Liefde kan de leeftijd overtreffen en je moet doen wat je hart je ingeeft
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() thx ![]() dat hoop ik ook ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |