Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Wij moeten ook gewoon naar school op goede vrijdag, dat heeft inderdaad iets te maken met die 2 weken meivakantie die wij hebben (stel je voor anders hebben we wel heel veel vrij
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
bij ons moeten we ook gewoon op school, een heleboel leerlingen plannen om te gaan spijbelen en nu hebben die sukkels van onze school en vet groot bord met koeieletters in het roosterbord gestopt:
"OP GOEDE VRIJDAG GAAN ALLE LESSEN GEWOON DOOR!" Mwoah, ik zie wel wat er gebeurt, het is niet zo dat ik lekker de hele dag ga bidden als ik geen les zou hebben of zou spijbelen voor een reden. Als ik zou spijbelen, lekker gaan varen ofzo want het wordt mooi weer. Neway dan heb je ook nog gelovige mensen bij ons he, die zitten zo van, ja mn ouders zijn vet boos hierom blablablabla. Dus antwoord ik: "Wat had je dan in gedachten? de hele dag met je familie in de kerk bidden ofzo?" Dan hebben ze opeens nix meer te zeggen. Bovendien moeten ze niet zeuren want ten eerste wisten ze dit al sinds de zomervakantie aangezien de vakantie data heel precies in het schoolboekje staan van 2001-2002, dus geboekte vakanties waar ze nu pas zien van 'oh mijn kind heeft geen vrij' --> jullie zijn SUKKELS, het stond er al lang genoeg :-þ Ten tweede, vrijdag hebbik een kort dagje, ben om half 11 al weer thuis *GRIJNST HEEL IEVIELIE!!!* Zo weer genoeg gegoedevrijdagtypt. Ik wens jullie allemaal veel bid plezier voor de spijbelaars (whaahahahahaha) en ik hoop dat jullie allemaal geschorst worden (ik zal ook wel spijbelen vrijdag eigenlijk, maja boeieeeeeeee) Ohja, bij ons in de stad en de omgeving (Enkhuizen e.o.) moeten bijna alles scholieren (ook christelijke en katholieke basisscholen) gewoon naar school behalve 1 geloof ik. Ook zijn de winkels allemaal open en moet iedereen werken, op een paar uitzonderingen na. Oke nu is het echt genoeg geweest. Mazzzzol
|
ik moet morgen (goede vrijdag dus) naar school.... we hebben een heleboel vrije dagen moeten inleveren zodat we twee weken meivakantie krijgen. Normaal is dat er bij ons maar 1. Dus ik moet morgenn ook naaar school
![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
goede vrijdag Nuci | 6 | 02-01-2011 17:38 | |
Algemene schoolzaken |
Les op goede vrijdag hafc | 53 | 16-04-2006 17:27 | |
Verhalen & Gedichten |