Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() kweet ook niet waarom.. maar ik wil ook wel even weten hoe de nieuwe gaat worden, want ik ben een grote fan van mandylion en vond dingen als if then else enzo niet zo xtreem boeiend |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar als je wil weten hoe ie klinkt; koop em. ![]()
|
Verwijderd
|
De cd is echt geweldig, trippy, sfeervol, mooi, breekbaar, inventief en orgineel
![]() *wow* Op mirc zijn de eerste 8 nummers te downl.. Ik ben benieuwd naar de laatste nummers, die zijn vast ook geweldig. ![]() Vooral Even The Spirits Are Afraid en You Learn About It vind ik echt geweldig... ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar u hebben gelijk, toffe plaat, alleen ben ik er nog niet over uit of dit de mastermix is van deze nummers, meneer Ce-el-Wan en ik hadden het er over, en ik denk (en dan begeef ik me o pglad ijs) dat het eindprodukt wel eens nog beter kon gaan klinken |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Omdat het album vooral op mirc staat zijn het vooral de nerds die het al hebben en ja dat zijn vaak mannen he ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Jelena en A Life All Mine beloven volgens mij ook zeer veel goeds. Het artwork ook.
|
Ik vind dit ook al een hoogtepunt van 2003
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Woei zou helemaal cool zijn idd.... En tjaah ik denk wel dat een aantal fans alleen fan zijn vanwege anneke....maargoed wel logisch toch? ik bedoel, kijk es goed ofzo ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik vind haar wel geweldig knap ![]() En ze zingt beter. En Souvenirs is heeeeeel mooi (tot nu toe). |
![]() |
||
Citaat:
![]() Jullie hoeven je niet zo aangevallen te voelen hoor, ik bedoelde het meer als grapje. Daaag! |
![]() |
|
Verwijderd
|
Woei. Ik heb em vandaag ook gekocht. Jelena is idd heeeel erg mooi..vooral de tekst..en A life all mine is ook wel cool
![]() Het boekje is ook erg mooi gedaan, met die relief dingetjes zeg maar...jammer dat de teksten er niet instaan..maarja die heb ik al van i-net gehaald.. Jaja ik ben er blij mee ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
[ meer/andere muziek-topic ] Verwijderd | 59 | 30-07-2006 23:54 | |
Muziek |
Welke albums heb jij vandaag geluisterd? Tom Violence | 251 | 09-02-2006 19:52 | |
Muziek |
Laatstgedraaide cd's? battlestar | 500 | 22-09-2004 15:41 | |
Muziek |
Pats hier met je muziekcollectie telluriet | 216 | 05-09-2004 19:20 | |
Muziek |
favoriete albums 2003 Silent Enigma | 99 | 12-10-2003 15:40 | |
Muziek |
The Gathering - Souvenirs Nighttime Bird | 7 | 09-12-2002 10:37 |