![]() |
|
![]() |
Ik wilde hem graag dat plezier doen, hij deed het bij mij immers ook meteen. Maar ik vond het zo raar en eng en vies dat het weken heeft geduurd voor ik het echt durfde.
En toen vond ik het vies ja. Logisch, hij had dat ding niet eens even van tevoren gewassen...
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ga je me nu pakken omdat ik wel respect heb voor vrouwen, en jij niet? Ik weet dus NU al dat ik trotser op mezelf kan zijn dan jij op jezelf. Ik ga nu voetballen, dus veel plezier met je vertier. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En zeker met m'n vriendin. Sterretjes laten zin vind ik ook niet erg (zolang je het maar bedoelt als in non-mishandeling). Maar praten is gewoon nodig in relaties, maar er zijn van die uitzonderingen die dat niet door hebben ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Laatst gewijzigd op 28-02-2003 om 00:55. |
![]() |
||
Citaat:
'T is niet alsof ze uit elkaar vallen als je naar ze wijst, hoor
||
Verwijderd
|
Citaat:
Heb jij van respect gehoord of niet? Een hoofd duw je naar beneden als je zeker weet dat zij er klaar voor is en je echt die pijpbeurt zou willen geven. Zoiets moet je niet dwingen, want dan zal het iig mindere kwaliteit zijn, en respect zal ze zeker niet voor je krijgen. Waardoor er zo goed als zeker ruzies uit zullen ontstaan. En verder is seks nog steeds een uiting van liefde, en dan vind ik het al nogal tegenstrijdig om iets a-liefdevols te doen. Maar ja, sommige van die sneue types MOETEN nou perse gepijpt worden anders kunnen ze niet slapen ofzo. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik bedoel, wij zien elkaar ook niet vaak maar ja. ALS we elkaar zien he ![]() Ok Bas, nu ga je wel HEEL ver afdwalen |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Nou, dan gaan wij voortaan ook gewoon on your face zitten als je 's ochtends wakker wordt! Ik zou waarschijnlijk per ongeluk expres met een scherp randje van een vulling langs je schrapen, als ik gedwongen zou worden. Ik denk veel meisjes met mij, dus je bent gewaarschuwd....
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() ![]() Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Jij ongesteld, hij "in the mood" bierkoning | 14 | 06-06-2011 20:21 | |
De Kantine |
Verquote mijn kloot Verwijderd | 283 | 19-07-2007 00:51 | |
Seksualiteit |
Please, help! PinkyLove | 12 | 22-08-2003 11:28 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Massale vechtpartij in Tilburg kainie | 194 | 16-08-2003 14:52 | |
Seksualiteit |
hoe was je eerste keer dat je klaarkwam bij je vriend(in)? miss kittie | 37 | 11-08-2003 13:23 |