Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik heb gewoon een hekel aan Willibrord |
![]() |
||
Citaat:
Pimmetje en Willie zijn juist WEL met elkaar te vergelijken. Allebij even dom. Maar mayb heb je wel gelijk, pim is dommer en om Wil is af en toe wel lachuh, komt ie aan hoor met z'n breekijzertje (hij is toch van breekijzer? ![]() Oh enneh, wat daar onder staat kan nie hé, Pim Fortuyn heeft niet meer inhoud dan wie dan ook. Een kleuter van 4 in intelligenter ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Sorry maar Fortuyn dacht NERGENS bij na, dat kán niet kloppen. Maareh,m het gaat hier toch ook niet om Pim, maarom meest irritante personen. (hij staat wel in mijn lijstje b.t.w ![]() Emiel ratelband is pas irri, en wat dacht je van Andre van Duin, Paul de Leeuw, Peter R de Vreis (maar die is gewoon niet goed snik) Eén ding snap ik alleen nie, wrom een paar menseh Jack Spijkerman dr bij zetten ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
2. Ik zei dat dat 'pim dommer is en Wil is af en toe wel lachuh'. Kun je niet lezen? Ik zei dat ik Willibrord dommer vind dan Pim Fortuyn. 3. Het gaat er niet om of je het met Pim Fortuyn eens bent of niet. Je kunt niet stellen dat die man dom zou zijn geweest, enkel omdat je het niet met hem eens was. Naar mijn mening had hij gedeeltelijk foute ideeën, maar was hij zeker niet dom. |
![]() |
||
Citaat:
1. Sorry, ik weet alweer wie t is, maar helaas voor jou dezelfde mening over hem ![]() ![]() 2. Neej, je snapt t nie, dat Pimmetje dommer is, dan zei IK ![]() ![]() ![]() 3. Naar mijn mening was ie nie zo snugger, als ik dat vind, kan ik dat juist wel zeggen, dat doe ik nu toch. Hij was goed vooor de camera, en dattie gestudeerd heeft zegt nix. Maareh, laten we nie in zo'n vette discussie gaan, meningen van anderen zijn moeilijk te veranderen. Maar we hebben t hier toch nie over Pim. Let's have fun en laten we het over andere mafkezen hebben. ![]() ![]() Nou, waren deze antwoorden goed?? |
![]() |
||
Citaat:
En Pim dacht juist wel ergens over na, dat is de reden dat hij er niet meer is. Met zulke uitspraken laat jij maar weer eens zien dat je nogal wat beinvloedbaar bent door media en omgeving. Je zou nog veel van wijlen Pim kunnen leren ![]()
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
-Albert Verlinde (valse nicht die niet weet waar die het over heeft en alleen over musicals kan praten)
-Willibrord -Patty Brard -Gerard Joling -Christien v.d Horst -Andries Knevel -Carlo Boshart? (weet niet hoe die kwal heet) -Alle mensen van belspelletjes (alleen john williams is wel kewl) Laatst gewijzigd op 27-04-2003 om 00:44. |
![]() |
|
![]() |
JIM BAKKUM!!!
![]() Verder vind ik Renee Vervoorn van TMF (toch?) ook walgelijk. Ze heeft van die rare trekken met 'r mond. En Patty Brard met die 'sla-mij-op-m'n-bek'- dochter van haar. Wat een afgrijselijke vertoning. Laatst gewijzigd op 27-04-2003 om 13:42. |
![]() |
|
Sowieso alle mensen van lijn 4 die mensen hebben geen hersens (of in ieder geval heel weinig)
Manuela kemp (waarom zingt ze ALTIJD terwijl ze niet kan zingen aaargh) Bridget Renee van TMF die nieuwe van TMF weet niet hoe ze heet Carlo Boshart (carlo's late nichtshow -> de naam alleen al!) Tooske natuurlijk Patty Brard En er zijn er vast nog veeeel die ik vergeet. |
![]() |
||
Citaat:
|
om er eens een paar op te noemen:
*carlo boschart *rik engelkens *Monique van der ven *Vanessa *patty brard *Patricia paay en adam curry *mart smeets *willibrord kan er nog wel meer bedenken maar ach er is al zoveel haat in de wereld. oeh nog een dan *george w bush
|
die irritante stomme ik-denk-dat-ik-knap-ben-dus-ga-ik-maar-slap-uit-me-nek-lullen-belspel-wijven..
aaagghrr te erg! 'damens en heren we hebben nog steeds geen winnaar want niemand kijkt nu' of 'de verdubbelen de prijs van 2000 naar 3000 euro!'
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
En dat iedereen die op tv is natuurlijk zegt dat ze ´model´ zijn geweest. Tooske bv, wat ziet dat mens eruit zegt met die vierkante lelijke harses. En dan niet te vergeten dat geschreeuw in die microfoon. YEK, weg ermee
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
[gouweouwe]Wat staat er onder jouw ctrl+v? fractuur | 500 | 14-09-2004 19:15 | |
Verhalen & Gedichten |
Nep Inferno | 3 | 25-06-2004 18:54 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
Verhalen & Gedichten |
vervolgverhaal: nepsport?(werktitel) Inferno | 3 | 24-02-2004 09:59 | |
Psychologie |
homosexualiteit is een geestelijke ziekte Verwijderd | 266 | 11-04-2003 13:46 | |
Films, TV & Radio |
Meeste saaie/irritante TV-Show/persoonlijkheid Menahem | 38 | 30-10-2002 09:42 |