Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik werd vroeger ook vaak gepest, trok me helemaal terug... ik heb geen vrienden meer en leef bijna uitsluitend achter de pc... Bij wie zal het erger zijn? ![]() Je hebt geen zelfmoordneigingen enzo, of wel? |
![]() |
|
hele vreemd, ik bedacht me laatst juist dat ik ook die de laatste 2 jaar niet heb gehad.
[ik begin het idee te krijgen dat ik een soort levende puzzel ben ofzow] nee, gelukkig heb ik de laatste tij dniet gedacht aan zelfmoord. maar dat komt ook omdat 1 1/2 jaar geleden mijn oudere broer een zmpoging heeft gedaan - dan bedenk je je wel 3 keer voordat je zoiets in je hoofd haalt. |
![]() |
|
![]() |
jaah ik ben ook bij een psych geweest maar dat werkte niet omdat ik die kerel helemaaaaal niet serieus nam enz. moest ik vertellen ovre mijn gevoelens ofzo en waren we daar mee klaar zei ik :"en hoe zijn jouw gevoelens" en weigerde verder te gaan voor hij dat verteld had...
maar als ik jou verhaal zo hoor heeft die kerel niet veel nut inderdaad en zou ik er maar mee stoppen. tja als het toch niet werkt...
|||
![]() |
Citaat:
Vorig jaar op vakantie geweest en BOEM! Geen computer in de buurt, geen werk en geen studie om aan te denken... leegte... Sindsdien voel ik me best vaag... 't is dat ik dingen nu weer begrijp en mezelf ook weer in de hand heb, maar ben nog steeds alleen... elke keer zeg ik weer tegen mezelf dat ik er iets aan moet doen, maar het komt er niet van... na ja, je kan zoiets ook niet forceren... Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Als eerste zou ik graag weten waarom je naar die psy gaat. En als tweede blijkt het vrij normaal zijn dat je even het gevoel hebt dat het niet opschiet maar zulke dingen gaan ook niet zomaar maar over lange termijn. Dus geef het nog niet op. Je kunt me altijd mailen. Liefs Shania
|
dingen van je afschrijven helpt, gedichten schrijven ook en praten ook, maar bij mij hielp het op een gegeven moment niet meer. mijn moeder wilde me ook naar een psycholoog sturen, maar dat wilde ik niet, vinnik ook verspilling, kheb voor een vriendin gekozen die reikibehandelingen geeft, misschien voor jou ook een optie?
|
![]() |
|
![]() |
ik heb hetzelfde wel es gehad: toen ik nog heel erg gepest werd. maar at heeft me toen ook bar weinig geholpen: ik heb het allemaal zelf angepakt. Ik kan daardoor soms heel erg hard uit de hoek komen en dat is jammer want ik had eerst altijd een hele zachte persoonlijkheid. Nu zit ik een beetje het beroep psycholoog af te kraken terwijl mijn ouders t beide zijn..naja..
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
[Dit bericht is aangepast door MrOizo (09-01-2002).]
|
Mischien heb je net de verkeerde te pakken?
Ik heb ook een tijdje bij dat soort mensjes rondgelopen maar voor mij werkte het ook niet. Ik had echt niet het gevoel dat ze begrepen wat ik bedoelde. Ze stelden altijd dingen voor die ik moest doen maar dan wist ik gewoon dat dat nergens op sloeg, dan had ik juist het gevoel dat alles alleen maar erger werd. Ze begrepen gewoon niet wat me nou echt dwars zit, daar ben ik net iets te raar voor ofzow. Mischien helpt deze man/vrouw wel niet bij je maar een ander wel. Maar als dit echt niet helpt zou ik er mee stoppen (en toch even verder zoeken naar een ander, eentje waarvan je vanaf het begin al van weet: ja hier wil ik wel mee praten, deze dude mag ik wel ![]()
||
Citaat:
ik heb er eigenlijk helemaal geen zin meer in, en laat staan om dan weer opnieuw te beginnen bij iemand anders. nou ja, ik heb nog niet gebeld voor een afspraak, misschien volgende week. |
![]() |
||
Citaat:
adieu parapleu! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het heet: Seroxat, en ik denk dat ik die ook wel van m'n huisarts had kunnen krijgen, maar die galbak doet nooit wat voor me, dus vandaar dat ik ze van de psych heb gekregen. (mijn huisarts geloofd me n.l. nooit) |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
mijn ouders luisteren niet linn567 | 23 | 11-07-2016 11:41 | |
Liefde & Relatie |
ik mag mijn vriendin niet meer zien... heelo | 35 | 21-10-2015 14:06 | |
Psychologie |
Antidepressiva en andere psychische medicatie #3 coopergirl | 500 | 28-07-2007 06:52 | |
Psychologie |
Wat moet ik nou? LacunaCoil | 16 | 23-04-2003 20:36 | |
Verhalen & Gedichten |
Begin van een verhaal. Vlooienband | 20 | 18-01-2003 03:02 | |
Psychologie |
Help. ik zit klem. wat moet ik doen? Snow White | 10 | 20-10-2002 12:44 |