Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Die jongen eergister..die ging ook de hond uitlaten en heeft hondelijn gebruikt... Kvind 't best wel tja..kweenie.. ![]() School is trouwens niet dicht, mensen worden nogal gesteund enzow en speciale ruimte en geregel...maar de lessen...hm ieder uur zelfde, praten over waarom enzo. vijf minuten stilte alleen bj jou op school, das best wel weinig zeg, dat doen wij alleen bij dingen die niet direct persoonlijk met ons te maken hebben, zoals de WTC ramp. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
hm kanker...ja hebben wij ook mee te maken, een leraar die eraan doodging, een leraar die nog bezig is dood te gaan, en een meisje uit de vijfde heeft het nu. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
... de sfeer is best wel depressief gymnasium he gymnasiasten denken veel na over het leven 1 jongen die het geprobeerd had deed het om aandacht hij zat bij mij in de klas, maar is daarna blijven zitten die andere jongen wilde het net gaan doen, echt gaan doen, maar hij kon worden tegengehouden... ik zelf ben ook depressief maar pleeg geen zelfmoord naja en wat vrienden van me hebben het volgens mij wel eens geprobeerd maar dat mislukte dan |
![]() |
|
![]() Toen was er ook een tafeltje met zn foto en kaarsjes.
|
![]() |
Bij ons op school is een aantal jaren geleden een leraar verongelukt. Daar was ik toen ontzettend van geschrokken. Dat dat 'zomaar' kon. De school heeft hier toen best veel aan gedaan, o.a. een speciaal lokaal ingericht waarin je hem kon herdenken etc. Twee jaar geleden heeft ook een meisje zelfmoord gepleegd. Ik kende haar niet. De sfeer op school was echt ineens heel anders. Toen werd er geloof ik minder aan gedaan, aangezien de meeste leerlingen haar niet kende.
Maar goed. Ik verplaats hem nu naar Psychologie omdat hij daar beter past. Sterkte! |
![]() |
|
![]() |
bij ons op school was 't geen zelfmoord, maar er ging een leraar dood terwijl ie voor de klas stond (hartaanval)
ik zat niet in die klas (gelukkig!) maar heb m wel zien liggen maar bij ons op school t zelfde...een paar dagen veel praten op school tijdens de lessen, en na een week al veel minder |
![]() |
|
Er is 2 jaar terug een meisje overleden tijdens werkweek.
Op school werd een speciaal lokaal ingericht... En er werd een dienst voor haar gehouden. Mja... Misschien wel meer, maar dat ben ik al weer vergeten....
||
![]() |
Citaat:
Bij ons kreeg de concierge midden in de aula een hartstilstand, dat was ook wel een gebeurtenis op zich, maar hij overleefde het wel. Daarna ging gelijk iedereen voorzichtiger met hem om ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Ik heb er ook vaak genoeg aan gedacht zelfmoord te plegen, omdat ik het niet meer aankon. Maar dan ben je nog niet stom of aanstellerig. [ontopic] er is 2 jaar geleden een meisje verongelukt en er hangen nu nog foto's van haar op school en ze kregen een rouwdienst. Ik denk een beetje het zelfde als bij andere scholen. En d'r is een keer een oud leerling met zijn scouter verongelukt. Maar daar werd niet echt heel veel aan gedaan. Maar d'r werd wel een condoleance op het (uren-uitval) scherm gezet voor de mensen die hem kenden |
![]() |
|
![]() |
Dan moet die persoon wat maken van haar of zijn leven. Zelfmoord is voor zwakkelingen.
Dit is een feit. Zelfmoord wordt in geen enkele religie gezien als een uitweg. Fysieke pijn is de enige reden die iemand kan hebben en zelfs dan staan er nog mensen met de wijzende vinger bij. Geestelijke pijn is te verhelpen, hoe dan ook, wanneer dan ook. De personen op dit forum hebben vaak last van een overdosis fantasie of hebben mensen nodig om hun te troosten. Dit zijn ook tekenen van zwakheden. Er zijn beesten in de natuur die dit ook doen. Teken heten die. Die zuigen zich vol met andermans troostende woorden (in hun geval bloed) en als ze klaar zijn, spatten ze uit elkaar van geluk. Omdat ze gevuld zijn & niet meer verder hoeven na te denken. Dus ik zou zeggen, als je een probleem hebt, los het op en ga niet zitten zeuren dat je zo verschrikkelijk zielig bent. RD |
![]() |
|
Verwijderd
|
toen ik nog op de basisschool zat, was een klasgenootje van m'n broertje overleden. ze had wel eens vaker problemen, en toen ze op vakantie nog wel in een zwembad sprong was ze dood. hartstilstand. het hele jaar werd (en daarna misschien ook nog
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
bij mij op de basisschool was een jongetje van 5 overleden. vrijdags kwam ie nog gewoon naar school enzo, zaterdag kreeg ie koppijn, bleek ie hersenvlies ontsteking te hebben en is diezelfde dag nog overleden. er werden veel fotos enzo opgehangen en we hebben een paar minuten stilte gehouden. voor de rest mochten we een tekening of een gedichtje schrijven voor de ouders en het zusje...
|
![]() |
|
toen ik een paar jaar geleden in de 2e zat van de middelbare school was er een jongen uit de 3e klas overleden omdat hij was overreden door een vrachwagen en dat was allemaal net voor kerst heel erg verschrikkelijk dus!!! ik kende hem niet persoonlijk maar ik kende hem wel van zien enz en aftoe van een praatje maken. er waren vrienden van hem die uit frustratie een vrachtwagen op het bord hadden getekend met die jongen ,die overleden is, eronder dat was wel erg maar het is ook zo moeilijk hij was nog maar 16 jaar zo jong nog!! de kerst musical is toen niet door gegaan en er is 2 dagen lang een soort van mis gehouden met muziek en met vrienden die een gedichtje voor konden lezen enzo voorderest werd er in de les heel veel gepraat over de dood en er werd heel veel gehuild. en elk jaar is er met kerst nog steeds een herdenking voor hem.
||
![]() |
Citaat:
xxxx
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Zelfmoord Negrotiator | 162 | 04-01-2004 14:59 | |
Psychologie |
Opmerkingen/grapjes over zelfmoord raken me... ~~dolce~~ | 42 | 27-06-2003 21:17 | |
Psychologie |
mun vriendin pleegde zelfmoord, nu haaaaat ik mensen die zelfmoord plege.. Verwijderd | 8 | 17-10-2002 19:06 | |
Psychologie |
Zelfmoord als je op je best bent.. Verwijderd | 16 | 23-08-2002 17:13 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Is zelfmoord zwak??? TMLWKY | 49 | 12-08-2002 14:33 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
zelfmoord is in vandaag Buzzzfuzzz.vs | 7 | 26-07-2002 14:00 |