![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() en NEE ik kijk GEEN hoe heten die dingen ook alweer, teletubbies! he get, das pas eng!
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
En je zal maar net zo'n gek als jezelf tegenkomen. Die heb je ook in de meisjesuitvoering hoor. Ikke ben het levende bewijs. Toen ik aankwam op de studentenvereniging deed de mare als snel de ronde dat ze nou toch zo'n knettergek nieuw lid hadden. En toen ik laatst aan mijn vriend vroeg waarom hij van me houdt zei hij, en hij meende het bloedserieus: omdat je gek bent. Nou jij weer.
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() of eerder het gebrek aan zelfvertrouwen... en ja, ook 'gek' zijn helpt. citaat uit megalieve brief van meneer vriend: 'je bent de mooiste, de liefste, de gekste, de speciaalste' dus. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ja, maar alleen, ik slaap ook weinig, en als ik mn bril afzet, krijg ik van die reacties van "Jezus, wat ben jij lelijk zonder bril, nog erger dan anders!" (ja, ik heb lekkere klasgenoten). Naja, het is niet zozeer de bril denk meer de beugel (die er over een paar weekjes uitgaat), maar dat ding is gewoon ZWAAR ongeil, Pft en hou alsjeblieft op met jullie *je tijd komt wel* Als het aan mij licht (en dat licht het) gebeurt dat nooit. En dan ben ik realistisch, geeneens zeurderig, mooooove oooooooon!
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
* ik stel me nu even het uiterste van het uiterste voor, snap je *
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 08-03-2003 om 09:06. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Mits schoon en verzorgd. Dus Krimson doet heel verstandig aan zijn beugel. Ik heb zelf drie jaar geleden onder een bek vol ijzerwerk, maar ik heb nu wel een filmsterren glimlach waar zelfs de tandarts trots op is.
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
*is daar zelf ook mee bezig* |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder ben ik het met je eens dat dit een onzin topic is maar ja er zullen altijd mensen zijn die het zo vreselijk interessant vinden om te vermelden wanneer ze gaan neuken. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Leren, voor je plezier? Se7enUp | 12 | 21-06-2012 16:28 | |
De Kantine |
The Life of Saai #3,14 TopDrop | 500 | 17-08-2008 13:06 | |
Algemene schoolzaken |
enquete voor jongeren. Fantôme | 57 | 19-10-2004 20:58 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |