Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
... of was het toch een kettingzaag die knerpend door het zwerk galmde? Hij reikte naar de deur teneinde deze te openen maar alvorens hij dit tot een goed einde te brengen spoot de deur in duizende splinters uiteen door een ronkende kettingzaag die daarachter verscheen.
Een enorme man in een geruiten overhemd en met een kleine snor stapte de gang binnen en onthulde een Frans accent toen hij sprak: "Allo, 'eeft oe gebéld naar Pierre, die kettingzaagpsychopaat?" "Euh,..." antwoordde de vader, "Ik... LUH-3417 |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
ik...ik..." maar zijn bezwaren werden weggevaagd door het razende geluid van de kettingzaag die de zijkant van de deurpost doormidden zaagde. "Mais, wie moet er dan vermoorde worden (klemtoon op den)" zei Pierre, terwijl hij langs Dafne/Davinia's vader naar binnen stapte. Van boven klonk vaag de stem van Davinia. "Pap? Wat hoor ik?". De ogen van Pierre schoten naar het trapgat, en....
|
het is zaterdagavond, Davinia zit op haar kamer. ze heeft geen zin om met Tom uit te gaan maar ze had het hem wel beloofd. ze zal tog wel moeten gaan. ja want stel je voor dat Tom het doorverteld, dan weet iedereen dat ze tijdens het laatste schoolfeest, op weg naar huis, aardig wat gevoosd hebben. En dat is wel het laatste wat Davinia zou willen. Toegegeven, Tom bekt als geen ander, maar staat nou niet bepaald bekend om zijn gaafheid.
Beter gezegd, hij is een ontzettende lul. En daar kan ze beter niet mee omgaan. Maar ja, Tom heeft gezegd dat ze wel mee MOET, anders zegt ie tegen iedereen dat ie bruut gescoord heeft. En dus moet Davinia vanavond verplicht de vonken eraf neuken bij een jongen, juist om ervoor te zoregn dat niemand dat te weten komt. Dit overdacht hebbende hijst zij zich in haar meest nietsverhullende en donkerste leren pakje om zich in de spiegel te bekijken. Ze laat haar handen over haar lichaam glijden, duwst de rondingen op de juiste plaatsen en gaat akkoord. "Voor het vaderland," mompelt ze. Beneden klinkt de deurbel. Davinia - die zich ondertussen afvraagt waarom haar ouders haar met zulk een naam belast hebben - hoort hoe Tom zich voorstelt aan zijn vader, de trotse bezitter van een enorme snor. Zweet vecht zich een weg vrij uit haar porien en weldra glimt haar pakje meer dan ze zou willen. "Ja, ze is boven. Eerste deur links," hoort ze snorremans zeggen. De treden van de trap kraken dat het een naam heeft Zonder te kloppen stapt hij haar kamer binnen. Davinia, die nog steeds zichzelf stond te bekijken in de spiegel, kijkt enigzins verstoord in de richting van de deuropening waar Tom zojuist doorheen liep. Ze is boos op haar vader, daar die Tom zonder pardon door liet lopen naar kamer. 'Hoi', zegt Tom, terwijl hij overduidelijk naar haar strakke outfit loert, en naar wat daar achter zit, natuurlijk. Davinia is ook niet gek, en bij het zien van zijn gretig loerende ogen begint ze zich toch af te vragen waar ze mee begonnen is. "Zullen we dan maar?" zegt ze brutaal. Tom schudt zijn hoofd. "Nee, eerst alleen even kijken." Davinia zucht. "Je glimt," zegt Tom. "Wist je dat zweet er voor kan zorgen dat leer aan je lichaam vast blijft plakken?" antwoordt Davinia met een gemeen lachje. Tom kijkt verschrikt op. "Is dat zo?" "Het zit al vast, geloof ik," zegt ze op een pesterig toontje, "kijk maar." Ze doet alsof het optillen van haar arm haar ontzettend veel moeite kost. Tom's ogen rollen bijna uit zijn oogkassen. "Nou, kom op dan!" zonder nog meer woorden aan het mokkel te verspillen haalt tom een immense dilde en een filmcamera uit zijn tas. terwijl davinia - die haar vader nu echt begint te haten om deze naam - verbijsterd toekijkt, zet tom de camera op een kastje nee, stop de dildo in davinia's handen en zegt 'dacht je nou echt dat ik met je it wil? je gaat jezelf hiermee finaal uitwonen, en ik ga het allemaal filmen. en je weet wat er gebeurt als je het niet doet. nou hop, aan de slag.' davinia weet dat ze hier niks tegeinin kan brengen, en net als ze haar leren rok omlaag wil doen gaat ineens de deur van haar kamer open. 'daaf, weet jij waar m'n scheermes ligt?' Het was dat moment waarop Davinia - immer walgende van haar naam - besloot niet alles meer gedetailleerd te volgen. In de deuropening stond haar oudere broer, met zijn bek vol wit scheerschuim en in de hand een bot mesje. Deze overziet razendsnel de situatie, concludeert dat - terwijl hij denkt dat zijn zus een erg vreemde naam heeft - Davinia onder schot gehouden wordt door Tom met een levensbedreigende dildo en een gevaarlijk camera. Nog voordat Tom zich om kan draaien heeft de broer zich al op hem geworpen en rollen ze samen over de grond. Alsof het een kaasschaaf is hanteert hij het botte scheermes op het gezicht, de armen en de hals van Tom. Reepjes vlees en plakken weefsel spetteren in het rond, en Davinia - onder de indruk van het schouwspel en van haar naam - zoekt in de lade naar een borstel. Kijk, Tom was geen aardig joch, maar hij verdiende het nou ook weer niet om in hele kleine stukjes op haar muur gespetterd te worden. En op het moment dat je broer iemand in jou kamer aan plakjes aan het snijden is, blijkt de borstel het meest nuttige wapen dat je in een lade kan vinden. Bliksemsnel draaide Davinia - zich voornemend dat ze morgen toch echt haar naam zal gaan veranderen - zich om, en tikte haar broer (die ondertussen zelfs zijn tanden in het bloederige overblijfsel van Tom had gezet) zachtjes met haar borstel op zijn hoofd. Hij reageerde er niet op, het leek wel of zijn hersenpan van staal was. Davinia-die vanaf nu Dafne genoemt wilde worden-wist niet wat ze moest doen. Verward keek ze in het rond, zoekend naar een groot voorwerp Het enige dat voorhanden leek, was de enorme dildo, geschapen voor een compleet ander doel. Zij nam deze uit de stervende handen van Tom en deed hem met een doffe klap neerkomen op het hoofd van haar broeder, die terstond flauwviel bij wijze van protest. Op dat moment kraakte de deur open en stond de enorm besnorde vader naar Davina/Daphne/Dafne te kijken. Wat een merkwaardig tafereel moet het geweest zijn voor deze goede man. Op de grond lang zijn enige zoon in een boxershort met een dildo in zijn oor, over het kapotgeschraapte en bloedende lichaam van het vriendinnetje van zijn dochter heen, terwijl zij met een borstel in de hand in een glimmend, zwartleren pak toekeek. Papa aarzelde niet langer en besloot terstond hulp van derden in te roepen, rende naar beneden. Draaide moeizaam het nummer en de bakelieten hoorn leek loodzwaar toen eindelijk een stem antwoordde, "We komen er aan, onmiddellijk". Even keek Daf(waarom met een f?)ne's vader fronsend naar de hoorn. In shock na het zien van het bloederige tafereel boven, had hij eigenlijk gewoon maar op wat nummers geragd. Welk nummer had hij gebeld, en wie kwamen eraan? Zijn malende gedachten werden door het geluid van de deurbel uiteengereten... of was het toch een kettingzaag die knerpend door het zwerk galmde? Hij reikte naar de deur teneinde deze te openen maar alvorens hij dit tot een goed einde te brengen spoot de deur in duizende splinters uiteen door een ronkende kettingzaag die daarachter verscheen. Een enorme man in een geruiten overhemd en met een kleine snor stapte de gang binnen en onthulde een Frans accent toen hij sprak: "Allo, 'eeft oe gebéld naar Pierre, die kettingzaagpsychopaat?" "Euh,..." antwoordde de vader, "Ik..ik...ik..." maar zijn bezwaren werden weggevaagd door het razende geluid van de kettingzaag die de zijkant van de deurpost doormidden zaagde. "Mais, wie moet er dan vermoorde worden (klemtoon op den)" zei Pierre, terwijl hij langs Dafne/Davinia's vader naar binnen stapte. Van boven klonk vaag de stem van Davinia. "Pap? Wat hoor ik?". De ogen van Pierre schoten naar het trapgat, en.. Dit word echt een bestseller ![]() ![]() tussentijdse samenvatting
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Laten we weer eens een vervolgverhaaltje doen. Jeuk | 9 | 22-03-2005 15:07 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolgverhaal] Parabiosis Verwijderd | 45 | 12-01-2005 16:00 | |
Films, TV & Radio |
Charmed Apomes | 500 | 28-05-2004 12:29 | |