Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
[Dit bericht is aangepast door Leonoor (07-03-2002).] |
![]() |
|
![]() |
hoe stom dit advies ook mag klinken maar, GA HULP ZOEKEN. nu ben je weer vrolijk en happy. maar als het steeds terug komt betekend toch dat er iets helemaal niet goed zit! je kunt je probleem wel blijven wegstoppen, maar ze blijven toch weer terugkomen.
En je hoeft je ook niet te schamen dat je je verhaal hier neer hebt gezet, het is goed dat je je probleem deeld met anderen. sommige dingen zijn te moeilijk om ze alleen op te lossen, en via deze weg krijg je misschien wel hel goeie adviezen!! ik hoop dat je iets hebt aan wat ik heb geschreven, heel veel sterkte, groetjes van mij |
![]() |
|
Ja, van je voedselallergie wist ik af ja. Maar van je intolerantie niet.
Ehm, klinkt misschien simpel, maar als je weet bij welke voeding je braken gaat...dan neem je toch gewoon die voeding niet? En kun je ook geen dieët samenstellen met behulp van een diëtist(e)?
|
Herkennen, ja, in delen. Nooit heb ik eten uitgekotst, daar ben ik voor mezelf erg op tegen. Zwaar ben ik niet (eerder veel te dun) en ik wil mezelf en anderen geen verkeerde indruk geven, maar goed daar gaat het hier nu niet om.
Wél heb ik me een periode erg down gevoeld. Ik leefde van lichtpuntje naar lichtpuntje (als die er uberhaupt waren), ik leefde voor die lichtpuntjes, in mijn ogen alles wat ik had. Het is heel vervelend als er een gevoel zich met je meesleept dat zegt dat het allemaal wel weer beter zal gaan. Dat wil je namelijk ter plekke. Hulp zoeken misschien een oplossing? Ik heb veel met mijn moeder gepraat. Geen professionele hulp, wél een oplossing. Futloos voelde ik me afgelopen zomer. Ik kon niets in mijn handen houden, tegen alles zag ik op, doodmoe was ik. Al had ik een hele dag niets gedaan, dan voelde het alsof ik net terugkwam van 10 km hardlopen. Eten ging niet naar binnen, het kostte me zoveel moeite. Ze weten niet wat het was, ze weten niet hoe het er is gekomen en ook niet hoe het weer over is gegaan. Ook hier misschien: ik heb geluk gehad. Ik weet niet hoe ik je verder kan helpen dan deze herkenningen op te schrijven. Echt hulp heb ik nooit gezocht, tis allemaal vanzelf weer over gegaan...sterkte, en bedenk, het leven is altijd wel de moeite van het leven waard!
||
![]() |
Citaat:
x-je Jenn |
![]() |
||
Citaat:
![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Grote Eminem fans gezocht (Stan's) Hagenees! | 2 | 10-08-2016 15:44 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[WI] Antwoorden gezocht voor Moderne Wiskunde 2A Vmbo GT Havo Darcey | 0 | 22-08-2007 17:12 | |
Verhalen & Gedichten |
omdat je het zocht een verhaal te schrijven Visjeblieb | 2 | 27-02-2006 13:32 | |
Verhalen & Gedichten |
De discussie. Kerboga | 9 | 06-07-2005 21:19 | |
Verhalen & Gedichten |
Graven (verhaal) nijs | 14 | 22-02-2005 15:37 | |
Muziek |
gezocht gemakkelijke gitaartabs neok | 13 | 13-12-2004 15:58 |