Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
als er een slang in voorkwam: sorry, thunder110 heeft gelijk.
|
![]() |
Je moet het gewoon opdelen dan valt er meestal wel wat over te vinden...
Dus bijv of er bloed aan te pas komt, of je misselijk was...dat soort dingen... Ik heb zelf het vermoeden dat dat pistool staat voor een abrupte onverwachte verandering in je leven. Kende je de persoon die schoot trouwens? of weet je dat nie meer...want die zou daar dan wellicht voor kunnen gaan zorgen... ben geen deskundig helaas ![]()
Laatst gewijzigd op 12-03-2003 om 12:47. |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Je moet dromen nooit te letterlijk nemen... maar ik weet ook niet in wat voor situatie jij zit..
Doodgaan betekend niet dat je echt dood gaat (meestal).. vaak betekend het een verandering.. uhm.. maar je dacht dat je dood ging.. dus je was het nog niet.. dat betekend dat er een verandering aan zit te komen.. waarschijnlijk is het geen goede omdat je pijn leed.. en het dus niet fijn vond.. je vrienden die niks deden kunnen staan voor dingen waar je om geeft... (ik weet niet of je ALLER beste vrienden zijn ofzo.. dat moet jij maar bepalen).. Ik denk dus dat er een verandering aan zit te komen waar jij niet echt blij mee zal zijn... en het zal dingen waar je omgeeft 'tegen je kunnen keren' (in de lichtste betekenis van het woord).. waarschijnlijk is de droom bedoelt als waarschuwing dat je moet zorgen dat je bij wat je ook doet de belangrijke dingen in de gaten moet houden.. ik ben geen expert ofzo... maar ik ga uit van symbolen die ik ooit ook zelf eens op gezocht heb.. ik heb alleen maar neer gezet wat ik dacht.. het kan ook iets heel anders zijn.. maar dit lijkt me het meest logisch.. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
sorry hoor, maar reageer dan ook normaal
||
Citaat:
|
![]() |
|
en ik was die vriendin ( van yam yam)! en het was inderdaad heel raar, ik werd achterna gezeten door de politie ofzo en toen hadden ze me gepakt en werd ik door mijn buik geschoten, met heel veel kogels, maar ik voelde niet echt iets en er kwam ook niet echt bloed ofzo maar ik voelde een soort korst ontstaan, heel raar.... ik kan het in ieder geval niet verklaren. maar het was zowiezo een rare droom want ik droomde dat ik vloog door heel hard te rennen... heel vaag!!
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Nou voor de liefhebber; "Dromen dat u wordt neergeschoten en u denkt dood te gaan voorspelt dat u onverwachte tegenwerking van vrienden zult krijgen; als u aan de dood ontsnapt door te ontwaken uit uw droom zult u het later bijleggen"
Neem maar aan dat voorspellende dromen evenveel waarde hebben als een horoscoop. Een droom is een manier om een gebeurtenis uit je leven te verwerken, een gebeurtenis van diezelfde dag of van veeeeeel langer geleden. De enige voorspellende dromen die je kan hebben is als je of paranormaal begaafd bent óf dat je van te voren al (onbewust) een gevoel hebt dat iets niet goed is of juist heel goed.. Hecht er dus niet te veel waarde aan; je droomt minstens 10 keer per nacht elke nacht.. Dan heb je dus in een jaar 3650 voorspellingen gehad.. ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
ik heb ongeveer ook zo'n droom gehad.
alleen stonden geen vrienden om me heen... ik werd neergeschoten (waar weet ik niet) ik voelde dat ik op de grond lag maar helemaal niet kon bewegen. Ik zweefde een beetje boven m'n lichaam... hoorde geschreeuw om me heen... gepraat.. maar kon nix zeggen of bewegen. oohja.. het laatste wat ik zie is een hand met een pistool. ![]()
|
Boeken en sites die dromen verklaren kan je beter met een korreltje zout nemen. Iedereen interpreteert dingen namelijk anders; sites en boeken erover zijn op basis van algemene interpretaties. Je moet voor jezelf interpreteren wat deze droom betekent.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het Grote Lucht-Je-Hart-Topic #165 Heksjuh | 487 | 24-09-2011 16:40 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Tiener door politie neergeschoten [incl: IRC logs&filmpje] Shade | 6 | 09-08-2003 23:23 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
sluipschutter slaat opnieuw toe Verwijderd | 129 | 27-10-2002 02:57 |