Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Mystiek

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-03-2003, 16:50
Hardcore
Hardcore is offline
Ja dit heb ik dus nie kunnen vinden op een site met een dromenverklaarder. Het ging zo, ik ben dus door een pistool in mijn buik geschoten, rond m'n maag, in mijn droom leek het zo fucking echt ik voelde zelfs de kogel zitten. En ik hield m'n hand voor het kogelgat. En ik herinner me ook nog dat ik bang was dat ik dood ging en dat rond lag te strompelen tussen mijn vrienden. Maar die deden niks, alleen blijven staan dan. Weet iemand hiero wa da betekend??
Oud 08-03-2003, 17:25
barkrukkie
barkrukkie is offline
waarschijnlijk zul je wel bang zijn dat er iets kan gebeuren met je, maar dat je vrienden je niet zullen helpen.
Misschien dat je ruzie met iemand hebt waar je bang voor bent, en dat als je 'echt' ruzie met die persoon krijgt je denkt dat je vrienden je niet zullen helpen...

dus zoals PIGLY PUFFER zei:
waarschijnlijk moet je nieuwe vrienden zoeken..
Oud 08-03-2003, 18:44
MaNiAcSki
MaNiAcSki is offline
Mischien moet je niet zoveel counter strike/of whatever spelen
Oud 08-03-2003, 21:01
Suqeunse
Suqeunse is offline
idd. MaNiAcSki

straks droomt ie nog dat ie een c4 gaat planten en een awp schot in zijn hoofd krijgt
Oud 11-03-2003, 07:48
dinkie
dinkie is offline
niets. het is gewoon een droom. een soort herkauwing van de dag die je hebt meegemaakt. misschien heb je toen een computerspelletje gespeeld, en die kwam dan in je droom terug. hecht er dus maar geen waarde aan.
Oud 11-03-2003, 13:11
Hardcore
Hardcore is offline
Citaat:
dinkie schreef op 11-03-2003 @ 08:48:
niets. het is gewoon een droom. een soort herkauwing van de dag die je hebt meegemaakt. misschien heb je toen een computerspelletje gespeeld, en die kwam dan in je droom terug. hecht er dus maar geen waarde aan.
Ik speel al 3 jaar geen computerspelletjes meer, en nee die dag heb ik ook geen actiefilm gezien. Die droom moet iets beteken, en alleen iemand die dromen kan verklaren kan mij dat uitleggen, dus ben je geen dromenverklaarder reageer dan niet.
Oud 11-03-2003, 16:43
moonchild
Het heeft denk ik iets met je vrienden te maken. Dat jij er niet zeker van bent dat ze voor je klaar staan (weet niet of dat is) of dat je niet kan geloven dat ze iets voor je over hebben, zoiets?
Oud 11-03-2003, 16:54
Verwijderd
dat je denkt dat je je vrienden niet kan vertrouwen enn niet op ze kan rekenen

en voordat je hier weer iemand zonder reden gaat uitschelden.. het kan ook ONBEWUST zijn
Oud 11-03-2003, 17:49
Hardcore
Hardcore is offline
Citaat:
******** schreef op 11-03-2003 @ 17:54:
dat je denkt dat je je vrienden niet kan vertrouwen enn niet op ze kan rekenen

en voordat je hier weer iemand zonder reden gaat uitschelden.. het kan ook ONBEWUST zijn
Iemand uitschelden kan ook onbewust zijn. Maar daar weet jij alles van he?
Oud 11-03-2003, 19:55
Verwijderd
Citaat:
Hardcore schreef op 11-03-2003 @ 14:11:
Ik speel al 3 jaar geen computerspelletjes meer, en nee die dag heb ik ook geen actiefilm gezien. Die droom moet iets beteken, en alleen iemand die dromen kan verklaren kan mij dat uitleggen, dus ben je geen dromenverklaarder reageer dan niet.
Dom gelul. Jij WILT gewoon dat je dromen iets betekenen. Verzin dan zelf wat.
Oud 11-03-2003, 19:56
Hardcore
Hardcore is offline
Citaat:
Morgan schreef op 11-03-2003 @ 20:55:
Dom gelul. Jij WILT gewoon dat je dromen iets betekenen. Verzin dan zelf wat.
Ik wil niet dat dromen iets betekenen, ik geloof dat dromen iets betekenen. En dat zelf verzinnen doe ik niet, want als ik zelf mijn dromen kan verklaren dan zou ik het hier niet posten.
Oud 11-03-2003, 19:57
thunder110
thunder110 is offline
Ik denk dat dit een voorspellende droom was, sorry mate.
Oud 12-03-2003, 08:51
cheela
cheela is offline
Citaat:
Hardcore schreef op 08-03-2003 @ 17:50:
Ja dit heb ik dus nie kunnen vinden op een site met een dromenverklaarder. Het ging zo, ik ben dus door een pistool in mijn buik geschoten, rond m'n maag, in mijn droom leek het zo fucking echt ik voelde zelfs de kogel zitten. En ik hield m'n hand voor het kogelgat. En ik herinner me ook nog dat ik bang was dat ik dood ging en dat rond lag te strompelen tussen mijn vrienden. Maar die deden niks, alleen blijven staan dan. Weet iemand hiero wa da betekend??
ik heb ook zo'n droom gehad, niet op de manier zoals hij het hier beschrijft maar ik werd van ver af neer geschoten, het voelde raar en toen ik wakker werd was ik helemaal in paniek! echt maf ik zou het niet weten wat het betekend maar ik hoop het niet nog een keer te dromen! ik heb ook geen ruzie met mensen en speel al helemaal geen wilde of geweld spelletjes op de pc... dus daar komt het niet door.
Oud 12-03-2003, 11:11
CraigDavid
CraigDavid is offline
Citaat:
thunder110 schreef op 11-03-2003 @ 20:57:
Ik denk dat dit een voorspellende droom was, sorry mate.
dat hangt ervan af of je water of een slang in die droom heb gezien.
als er een slang in voorkwam: sorry, thunder110 heeft gelijk.
Oud 12-03-2003, 12:44
Sithan
Sithan is offline
Je moet het gewoon opdelen dan valt er meestal wel wat over te vinden...

Dus bijv of er bloed aan te pas komt, of je misselijk was...dat soort dingen...
Ik heb zelf het vermoeden dat dat pistool staat voor een abrupte onverwachte verandering in je leven.
Kende je de persoon die schoot trouwens? of weet je dat nie meer...want die zou daar dan wellicht voor kunnen gaan zorgen...

ben geen deskundig helaas

Laatst gewijzigd op 12-03-2003 om 12:47.
Oud 12-03-2003, 15:50
Hardcore
Hardcore is offline
Citaat:
cheela schreef op 12-03-2003 @ 09:51:
ik heb ook zo'n droom gehad, niet op de manier zoals hij het hier beschrijft maar ik werd van ver af neer geschoten, het voelde raar en toen ik wakker werd was ik helemaal in paniek! echt maf ik zou het niet weten wat het betekend maar ik hoop het niet nog een keer te dromen! ik heb ook geen ruzie met mensen en speel al helemaal geen wilde of geweld spelletjes op de pc... dus daar komt het niet door.
Nou bij mij was het zo dat ik helemaal niet meer weet wanneer ik werd neergeschoten. Gewoon mijn droom begon en ik had al gelijk een kogelwond.
Oud 12-03-2003, 16:33
Verwijderd
Je moet dromen nooit te letterlijk nemen... maar ik weet ook niet in wat voor situatie jij zit..
Doodgaan betekend niet dat je echt dood gaat (meestal).. vaak betekend het een verandering.. uhm.. maar je dacht dat je dood ging.. dus je was het nog niet.. dat betekend dat er een verandering aan zit te komen.. waarschijnlijk is het geen goede omdat je pijn leed.. en het dus niet fijn vond.. je vrienden die niks deden kunnen staan voor dingen waar je om geeft... (ik weet niet of je ALLER beste vrienden zijn ofzo.. dat moet jij maar bepalen)..

Ik denk dus dat er een verandering aan zit te komen waar jij niet echt blij mee zal zijn... en het zal dingen waar je omgeeft 'tegen je kunnen keren' (in de lichtste betekenis van het woord).. waarschijnlijk is de droom bedoelt als waarschuwing dat je moet zorgen dat je bij wat je ook doet de belangrijke dingen in de gaten moet houden..

ik ben geen expert ofzo... maar ik ga uit van symbolen die ik ooit ook zelf eens op gezocht heb.. ik heb alleen maar neer gezet wat ik dacht.. het kan ook iets heel anders zijn.. maar dit lijkt me het meest logisch..
Oud 13-03-2003, 17:03
black rabbit
black rabbit is offline
site met dromenverklaarder? waar vind je dat? lijkt me lachen
Oud 14-03-2003, 17:26
dinkie
dinkie is offline
Citaat:
jongens, als je tvnieuws kijkt zie je elke week wel een paar schoten vallen. weet ik veel.

Citaat:
Die droom moet iets beteken, en alleen iemand die dromen kan verklaren kan mij dat uitleggen, dus ben je geen dromenverklaarder reageer dan niet.
ik sluit me aan bij de forumbeheerder. ik ben absoluut geen dromenverklaarder, want ik vind dromen gezeur. vroeger kreeg een drrom pas waarde als je die drie maal achter elkaar droomde (karel ende Elegast, bijvoorbeeld). dit stelt toch niks voor...

sorry hoor, maar reageer dan ook normaal
Oud 16-03-2003, 20:26
empyrian
empyrian is offline
Citaat:
het hoeft geen fuck te betekenen, ik heb ook wel es gedroomd dat ik door een Duitse tank in mn maag werd geknald en dat alles wazig werd enzo...misschien luister je wel teveel hardcore.
Oud 17-03-2003, 06:22
Yamyam
Yamyam is offline
Haha, echt waar, grappig, mijn vriendin vertelde me van t weekend dat zij ook gedroomd had dat een stel politieagenten haar in de buik schoten.
Oud 18-03-2003, 19:42
Jamais_Vu
Jamais_Vu is offline
en ik was die vriendin ( van yam yam)! en het was inderdaad heel raar, ik werd achterna gezeten door de politie ofzo en toen hadden ze me gepakt en werd ik door mijn buik geschoten, met heel veel kogels, maar ik voelde niet echt iets en er kwam ook niet echt bloed ofzo maar ik voelde een soort korst ontstaan, heel raar.... ik kan het in ieder geval niet verklaren. maar het was zowiezo een rare droom want ik droomde dat ik vloog door heel hard te rennen... heel vaag!!
Oud 18-03-2003, 19:44
Jamais_Vu
Jamais_Vu is offline
en ik ging niet dood....????
Oud 18-03-2003, 19:46
Yamyam
Yamyam is offline
Citaat:
lolacarolala schreef op 18-03-2003 @ 20:42:
en ik was die vriendin ( van yam yam)! en het was inderdaad heel raar, ik werd achterna gezeten door de politie ofzo en toen hadden ze me gepakt en werd ik door mijn buik geschoten, met heel veel kogels, maar ik voelde niet echt iets en er kwam ook niet echt bloed ofzo maar ik voelde een soort korst ontstaan, heel raar.... ik kan het in ieder geval niet verklaren. maar het was zowiezo een rare droom want ik droomde dat ik vloog door heel hard te rennen... heel vaag!!
Heej As, ik wist niet dat jij hier ook zat haha.
Oud 19-03-2003, 12:37
Jamais_Vu
Jamais_Vu is offline
Ik zit hier ook pas sinds gister!!
Oud 19-03-2003, 13:34
Yamyam
Yamyam is offline
Citaat:
lolacarolala schreef op 19-03-2003 @ 13:37:
Ik zit hier ook pas sinds gister!!
O wat leuk! Je vind Actualiteit en Nieuws vast ook wel leuk, kun je je eitje wel in kwijt
Oud 19-03-2003, 21:39
Jamais_Vu
Jamais_Vu is offline
Citaat:
Yamyam schreef op 19-03-2003 @ 14:34:
O wat leuk! Je vind Actualiteit en Nieuws vast ook wel leuk, kun je je eitje wel in kwijt
Ga maar es kijken, ik ben heel actief!!
Oud 22-03-2003, 14:30
empyrian
empyrian is offline
Citaat:
lolacarolala schreef op 19-03-2003 @ 22:39:
Ga maar es kijken, ik ben heel actief!!
ja hey, anders ga je toch ff naar de Break Out chat ipv dit topic te verneuken met je offtopic geblaat, chatsletje.
Oud 23-03-2003, 09:26
Yamyam
Yamyam is offline
Citaat:
empyrian schreef op 22-03-2003 @ 15:30:
ja hey, anders ga je toch ff naar de Break Out chat ipv dit topic te verneuken met je offtopic geblaat, chatsletje.
Zeg beledig mijn lieve vriendinnetje niet!!
Oud 23-03-2003, 09:36
Qamra
Qamra is offline
Nou voor de liefhebber; "Dromen dat u wordt neergeschoten en u denkt dood te gaan voorspelt dat u onverwachte tegenwerking van vrienden zult krijgen; als u aan de dood ontsnapt door te ontwaken uit uw droom zult u het later bijleggen"

Neem maar aan dat voorspellende dromen evenveel waarde hebben als een horoscoop. Een droom is een manier om een gebeurtenis uit je leven te verwerken, een gebeurtenis van diezelfde dag of van veeeeeel langer geleden. De enige voorspellende dromen die je kan hebben is als je of paranormaal begaafd bent óf dat je van te voren al (onbewust) een gevoel hebt dat iets niet goed is of juist heel goed..

Hecht er dus niet te veel waarde aan; je droomt minstens 10 keer per nacht elke nacht.. Dan heb je dus in een jaar 3650 voorspellingen gehad..
Oud 23-03-2003, 12:43
Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
Hardcore schreef op 08-03-2003 @ 17:50:
Waarschijnlijk had je nachtmerrie die niks te betekenen had.
Oud 23-03-2003, 17:09
Hardcore
Hardcore is offline
Citaat:
Evil-Cherry schreef op 23-03-2003 @ 10:36:
Nou voor de liefhebber; "Dromen dat u wordt neergeschoten en u denkt dood te gaan voorspelt dat u onverwachte tegenwerking van vrienden zult krijgen; als u aan de dood ontsnapt door te ontwaken uit uw droom zult u het later bijleggen"

Neem maar aan dat voorspellende dromen evenveel waarde hebben als een horoscoop. Een droom is een manier om een gebeurtenis uit je leven te verwerken, een gebeurtenis van diezelfde dag of van veeeeeel langer geleden. De enige voorspellende dromen die je kan hebben is als je of paranormaal begaafd bent óf dat je van te voren al (onbewust) een gevoel hebt dat iets niet goed is of juist heel goed..

Hecht er dus niet te veel waarde aan; je droomt minstens 10 keer per nacht elke nacht.. Dan heb je dus in een jaar 3650 voorspellingen gehad..
Heel erg bedankt, hier heb ik wat aan.
Oud 23-03-2003, 20:04
attrib
attrib is offline
ik heb ongeveer ook zo'n droom gehad.
alleen stonden geen vrienden om me heen...

ik werd neergeschoten (waar weet ik niet)
ik voelde dat ik op de grond lag maar helemaal niet kon bewegen. Ik zweefde een beetje boven m'n lichaam... hoorde geschreeuw om me heen... gepraat.. maar kon nix zeggen of bewegen.
oohja.. het laatste wat ik zie is een hand met een pistool.
Oud 23-03-2003, 21:13
Bludjinni
Bludjinni is offline
Boeken en sites die dromen verklaren kan je beter met een korreltje zout nemen. Iedereen interpreteert dingen namelijk anders; sites en boeken erover zijn op basis van algemene interpretaties. Je moet voor jezelf interpreteren wat deze droom betekent.
Oud 23-03-2003, 21:21
Verwijderd
Mee eens. Vergeet niet dat dromen symbolisch zijn, en jij kan het beste je eigen dromen verklaren. Ook gaat het om het gevoel wat je bij de droom hebt, de sfeer, etc.
Oud 23-03-2003, 23:58
Verwijderd
in mijn vorige leven was ik een Avian-Sessilius op planeet 530Xf bij de ster Sigma draconis.

w00t
Oud 26-03-2003, 09:43
urbanprotocol
urbanprotocol is offline
Ik droomde ooit dat mijn testekels werden afgesneden door een heks .
En ik zag in die droom de bloed die er na die wond kwam, ik schrok er wakker van en ik had er een paar minuten last van .
Advertentie

Regels voor berichten