Oud 12-03-2003, 11:19
aap777
aap777 is offline
ik heb straks een eerste date met een meisje, we zijn verliefd op elkaar, maar we hebben nog niets gedaan, niet gezoend ofzo, alleen een keer in het echt een kwartiertje gepraat en elke dag een paar uur op msn.

moet ik haar een kus geven als ik haar straks ga ophalen? of drie kusjes op haar wang? of niets? moet ik meteen met haar hand-in-hand lopen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-03-2003, 11:30
poesiefox
poesiefox is offline
Als je haar begroet, kun je je hand uitsteken, de hare vastpakken, en hopen dat zij je meteen ook spontaan een kus op je wang geeft. Laat het maar van haar afhangen. Het is wel aan te raden, dan ben je maar meteen over de eerste hobbel heen. Dan zit je tijdens die date ook niet in de zenuwen wat je moet doen bij het afscheid. Wel of niet een kus en zo ja waar...en dat is altijd zo'n domper op de feestvreugde.
Oud 12-03-2003, 11:39
berteltje
berteltje is offline
Als je elkaar begroet, geef je haar een hand (of je legt een hand op haar middel en een op haar arm) en je geeft haar 3 zoenen op de wang... Dat is de meest normale manier van begroeten...

Dan maak je gewoon een beetje dubbelzinnige opmerkingen om haar reactie te peilen of zij jou ook wel echt leuk vind. Zo ja, zal je het vast geen bezwaar vinden om hand-in-hand te lopen... En een zoen, tja, dat komt vanzelf dan wel...
Met citaat reageren
Oud 12-03-2003, 11:56
aap777
aap777 is offline
thx allebei
Met citaat reageren
Oud 12-03-2003, 13:58
Verwijderd
Uhm, wat kimry en poesiefox zeggen zou bij mij niet werken... hand geven en kijken of ze je kust? Ja hallo, je schudt iemands hand of je kust iemand, maar je gaat toch niet allebei tegelijk doen?
1 hand op haar arm en 1 op haar middel kan wel. 3 kussen is neutraler dan 1 kus (3 = hallo, ik vind jou aardig, en 1 = hallo, ik wil jou kussen).
En als jullie ergens lopen en zij loopt dicht bij jou, dan kun je haar hand pakken. Blijft ze drie meter bij je uit de buurt, dan niet.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2003, 14:00
framboosje
framboosje is offline
hmmm... ik zou gewoon als je haar ziet haar een kus op de wang geven... mss 3 kusjes (maar dat merk je wel na dat eerste kusje)...

omdat het de eerste keer is dat jullie samen uit gaan, lijkt het mij dat jullie allebei niet zo goed zullen weten wat jullie moeten doen... nou mijn tip: eerst beetje afwachten, proberen te zien wat de ander wil... dan zou ik gewoon na een tijdje haar hand vastnemen en dan zie je wel... gewoon beetje afwachtend zoeken
Met citaat reageren
Oud 12-03-2003, 14:02
Verwijderd
Sorry maar op de eerste date meteen hand in hand lopen? is dat niet wat overdreven? En meteen een kus op de mond, ik zou gewoon een beetje afwachten, en 3 kussen lijkt mij normaal, je gaat haar toch geen hand geven
Met citaat reageren
Oud 12-03-2003, 14:07
framboosje
framboosje is offline
Citaat:
Syphon schreef op 12-03-2003 @ 15:02:
Sorry maar op de eerste date meteen hand in hand lopen? is dat niet wat overdreven? En meteen een kus op de mond, ik zou gewoon een beetje afwachten, en 3 kussen lijkt mij normaal, je gaat haar toch geen hand geven
nou, of je hand in hand loopt dat hangt toch ook helemaal af van wat soort personen ze zijn?!
ik liep hand in hand hoor, op de eerste date (nou ja, toen ik 14 was. )... nou ja, wat onwennig, dat wel en we wisten alletwee niet of de ander dat ook wou dus het was meer "met handje", "zonder handje" en steeds beetje afwisselend...

nu zou ik dat ook niet meer doen op de eerste date hand in hand lopen, maar ik vind dat de situatie dat eigenlijk zelf moet uitwijzen...

(mijn vriendin kust meestal al direct op de eerste date, nou dat vind ik pas overdreven!!)
Met citaat reageren
Oud 12-03-2003, 14:12
Thomas
Thomas is offline
Als ik jou was zou ik niet hand in hand gaan lopen, want dat komt later wel ooit. Nu zou ik het niet doen. Wel zou ik haar drie kusjes op de wang geven. Dat is meestal wel normaal. Als ze dat niet wil, dan maakt het toch ook niets uit.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2003, 14:18
wissie
wissie is offline
Ik zou het initiatief aan haar overlaten. Misschien is zij terughoudend, en wil alleen aan hand geven.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2003, 14:19
RoelMasselink
RoelMasselink is offline
Ik denk dat je in het begin maar gewoon 3 kusjes moet geven, voor de zekerheid! En als je zeker weet dat jullie echt wat met elkaar willen, dan kun je hand hand vasthouden als je dat wil. Als zij dat nie wil, merk je gauw genoeg!

En iuk heb mijn huidige vriendin (waar ik 9 maand mee heb) wel een kusje op de mond gegeven toen ik weg ging bij haar thuis voor de 1e keer, en toen hadden we zelfs nog niks met elkaar!

Maar je moet ge woon doen wat je zelf denkt, en gewoon voorzichtig proberen met dat handje en het kusje; je merkt ut vanzelf!!
Oud 12-03-2003, 14:23
RoelMasselink
RoelMasselink is offline
Ow, en ik liep zelf al vrij gauw hand in hand, nu ook nog regelmatig, zelfs op school.
Oud 12-03-2003, 14:37
PardonMe
PardonMe is offline
doe gewoon normaal, ga niet extra overdreven doen ofzo..
Ik zou ook niet graag heel de tijd hand in hand gaan lopen eerlijk gezegd, dat komt zo benauwend over..

Begin gewoon met die kusjes op de wang, je merkt vanzelf hoe zij erop reageert, ga niet gelijk over-the-top..
Oud 12-03-2003, 17:20
aap777
aap777 is offline
het is gelukt!
ik gaven elkaar drie kusjes en we zijn naar een cafe gegaan. ze liep vlak naast me en ik heb gewoon haar hand voorzichtig vast gepakt. dus dat ging wel goed denk ik.
in het cafe hebben we anderhalf uur gezeten en hebben wat gekletst. daarna heb ik haar naar huis gebracht.
voor haar huis in de auto hebben we gezoend!

thx voor jullie reacties allemaal
Met citaat reageren
Oud 12-03-2003, 17:27
Piccola
Piccola is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 12-03-2003 @ 14:58:
1 hand op haar arm en 1 op haar middel kan wel. 3 kussen is neutraler dan 1 kus (3 = hallo, ik vind jou aardig, en 1 = hallo, ik wil jou kussen).
En als jullie ergens lopen en zij loopt dicht bij jou, dan kun je haar hand pakken. Blijft ze drie meter bij je uit de buurt, dan niet.
Mee eens.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2003, 13:47
Maurice
Maurice is offline
ja. wilde ik ook zeggen
Oud 13-03-2003, 14:33
de ijsprinses
de ijsprinses is offline
Citaat:
webjunk schreef op 12-03-2003 @ 18:20:
het is gelukt!
ik gaven elkaar drie kusjes en we zijn naar een cafe gegaan. ze liep vlak naast me en ik heb gewoon haar hand voorzichtig vast gepakt. dus dat ging wel goed denk ik.
in het cafe hebben we anderhalf uur gezeten en hebben wat gekletst. daarna heb ik haar naar huis gebracht.
voor haar huis in de auto hebben we gezoend!

thx voor jullie reacties allemaal
Met citaat reageren
Oud 13-03-2003, 14:37
avantasia
avantasia is offline
Ik zou nooit hand in hand gaan lopen. Dat vind ik maar slap als je dat doet.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2003, 14:38
avantasia
avantasia is offline
Hand op haar kont is niet slap
Met citaat reageren
Oud 14-03-2003, 12:30
shut*up
shut*up is offline
Citaat:
nee dat staat zielig en bezitterig
Met citaat reageren
Oud 14-03-2003, 23:33
G.T.C.
G.T.C. is offline
nou....dat moet je ook niet doen hoor. Bij zo'n eerste date je hand op haar kont gooien. Dan kan je het echt wel vergeten.
Dat je dat later nou doet....ok....maar dan vind zij het vast ook leuk. (ligt er natuurlijk aan de situatie en hoe, maar das weer iets voor een nieuw topic)

ik vond het trouwens wel een beetje raar, dat je zei dat jullie verliefd zijn, terwijl jullie elkaar maar een kwartier in het echt hebben gesproken
Oud 15-03-2003, 21:19
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Citaat:
shut*up schreef op 14-03-2003 @ 13:30:
nee dat staat zielig en bezitterig

Vooral in haar kontzak doen ook dan...
Oud 16-03-2003, 13:48
gizmo
gizmo is offline
Citaat:
avantasia schreef op 13-03-2003 @ 15:38:
nou.. weet wel dat ik dat dus ech absoluut niet zo geweldig zou vinden ozzo

zie gewoon vanzelf hoe de sfeer is en hoe het gaat... zou iig niet gelijk handje vast willen houden.. hehe
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten