Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik denk dat ik in het begin toch een beetje verbaasd zou zijn en waarschijnlijk zal ik me niet helemaal op mn gemak voelen ofzo.. homoseksualiteit wordt nog lang niet als normaal gezien maar nog altijd als iets ''raars'' of ''vies''..
Maar die vriendin is waarschijnlijk nog steeds dezelfde persoon als dat ze was voordat ik wist dat ze lesbisch was en voordat ik wist dat ze op mij verliefd was.. En het is niet zo dat ze eeuwig verliefd zal blijven (denk ik zo..) als het gewoon duidelijk is dat jij niet hetzelfde voelt voor haar dan zal zij vanzelf ook wel verder kijken naar andere meisjes.. Uiteindelijk zal ik wel wennen aan het idee, ik zie niet in waarom ik dan niet meer bevriend met haar zou kunnen zijn.. IK vind het onzin om te denken dat als iemand eenmaal homo dat je dan bang moet zijn dat hij/zij op jouw verliefd zal worden.. "stel je voor..''
||
Verwijderd
|
Citaat:
PardonMe zei het helemaal top.. zo bedoelde ik t ook.. kus |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
als het een goede vriendin/ vriend is er eens mee praten
het kan zijn dat jij daar gevoels voor hebt het kan ookz ijn van niet ik zou mij er niet te veel van aantrekken en normaal doen het is ook een logische en normale zaak verlieft worden zoals mv, mm of vv het kan allemaal zit er echt niets mee in ik zou zeggen praat ermee als het een echte vriend/ vriendin is dikke kusjes
|
Ik heb het eens gehad en ik kreeg het spaans benauwd en helemaal niet gevleid oid. en mocht haar persoonlijk ook helemaal niet. Toen ze een maand later een vriendin had was ik wel opgelucht (al denk ik niet dat ze mij toen nog leuk vond, maartoch).
|
![]() |
hmmmm het zit bij mij dus zo dat ik dit meisje al zo'n 5 jaar ken, en ik wist dat ze lesbisch was. En het idee dat ze verliefd op me is is niet zo heel erg schrikwekkend op zich, bedoel het maakt me niet uit dat het een meisje is ipv een jongen, maar het punt dat ik haar al 5 jaar ken en je het te horen krijgt van iemand die al zo lang een goede vriendin voor je is...Ben bang voor onze vriendschappelijke relatie denk ik.
||
Citaat:
|
Ligt eraan wat je van diegene vindt...
Als je dr wel wat in ziet, nou dan neem je er toch lekker mee, en zo niet, dan niet ![]() Heel simpel, net zoals met iemand van t andere geslacht, lijkt mij...
|
![]() |
|
Verwijderd
|
dat hangt er natuurlijk helemaal vanaf wie het is. Als ie een beetje leuk is, dan knuffel ik wel met hem hoor. Maar het zal niet snel gebeuren dat er meer gebeurd.
Als ie naar mijn mening niet leuk is, dan geef ik gewoon mijn eerlijke mening. Ik zou wel met hem om blijven gaan indien dat normaal mogelijk is. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Tips om uit de kast te komen Verwijderd | 2 | 06-12-2014 19:55 | |
Seksualiteit |
Wat is homo/hetero/biseksualiteit precies? (afgesplitst van 'Wat zou je nooit doen') sc0undrel | 41 | 15-10-2011 13:14 | |
Liefde & Relatie |
Gezien worden als "beste vriend" Praganonut | 278 | 05-09-2007 12:36 | |
Psychologie |
Borderline (BL) MisterDJ | 10 | 11-05-2005 06:11 | |
Liefde & Relatie |
Mijn vriendin delen? Sentingua | 75 | 15-10-2003 10:06 | |
Psychologie |
homosekualiteit - enquete Outrageous | 107 | 03-10-2002 20:38 |