![]() |
|
Download dan de links die mij gegeven zijn in een topic op een ander forum:
http://www.overgrow.com/edge/showthr...hreadid=249389 Echt niet normaal zo'n onzin verkondigen die reclames ze durven zelfs drugsgebruik metb terrorisme te linken, alsof al het drugsgeld naar Al-Qaeda gaat! (omdat jongern vaak als argument gebruiken dat ze niemand pijn doen met drug use, dat het daarom niet verboden moet zijn) |
Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
ik ben voor tripstoffen in het amerikaanse drinkwater,
zijn ze bin laden overal vliegen ![]() of zou dat juist al gebeurd zijn p.s. als je geintreseert ben in de hypocrisi van amerikane moet je de film: bowling in colombine eens kijken
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
![]() in tegenstelling tot veel nederlanders die ik ken, geloven veel amerikanen niet alles wat ze op tv zien. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Laat shoarmaschaap maar es een lading wiet roken en dan zn rijbewijs overnieuw doen, zullen we dan zien wat hij zegt. Of wat zeg ik, hij heeft zn rijbewijs nog niet eens... Ik bedoel maar. |
![]() |
||
Citaat:
Drinking beer or whiskey does make you look cool. That's right kids... Alcohol is our friend
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
jij bekijkt de zaak meteen weer zo heel zwart-wit als jij je op straat begeeft, dan is dat ook niet gezond --> luchtverontreiniging, en de kans om overhoop gereden te worden. blijf jij heel de dag netjes in je bedje liggen dan?? |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
harrie the 5th schreef op 19-03-2003 @ 12:49:
Ja je geeft zelf al aan dat de amerikanen een scheve visie hebben als ze alleen zo'n achterlijke anti-cannabis reclame's maken... en geen verbod op alcohol gooien... want dat heeft minstends zo'n desastreuze effect als cannabis als je hun redenen leest Drank is onder de 21 verboden in de VS. Zo achterlijk is die reclame niet, alleen erg overdreven. het valt mij meestal op dat mensen die andere mensen DOM vinden zelf ook niet echt slim zijn... Dat was meer bedoeld als uitroep over het verstand en basis van argument van sommige mensen. Maar toch bedankt. Je kunt beter je eigen ervaringen geloven als commercials denk ik.... er zit een kern van waarheid in..... maar je kunt ook zonder te blowen een ongeluk maken of een ongewenst kind.... en ja zonder te blowen kun je ook AIDS en Kanker krijgen... Ja en? laat het nu zo zijn dat een zeker percentage van al die gevallen van ongelukken onder tieners met alcohol en drugs (of sex) te maken heeft. En dan vooral het alcohol misbruik wat hier toch echt veel hoger ligt dan in Nederland, is dat normaal...? dan hebben die reclame's toch wel zin... Hoezo eigen ervaringen, ik heb genoeg rotzooi gezien, elke 2 maand krijgen wij hier in huis een baby van een maand of 4 om voor te zorgen met moeders van mijn leeftijd, die niets anders doen dan feesten, en vervolgens soa's oplopen en baby's maken, en niet 1, maar meerdere... en als je dan met ze praat en hun misconcepties hoort over sex... Nee dank je, doe mij die commercials maar wel, voorkomen is beter dan genezen. En hoe meer voorlichting des te beter, want laat dat nu de weinige voorlichting zijn die d'r is, en zo erg zijn die commercials nu ook weer niet.... mijn punt is maar dat die reclame's zeker een punt hebben, mischien overdreven zijn, maar zeer zeker nodig. Ik denk dat jij die lading wiet een stuk harder nodig hebt.... Denk je? Ik bedank vriendelijk, maar als je nog zin hebt om es een keer gezellig ergens heen te gaan jointje roken, count me in ![]() Laatst gewijzigd op 19-03-2003 om 20:14. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Terwijl er toch wel degelijk een punt zit achter die commercials, laat ze dan overdreven zijn. Mijn punt is alleen voorkomen is beter dan genezen. En die commercials zijn heus echt niet de enige informatieve bronnen, maar wel een van de weinige. Helaas, kort gezegd: In Europa worden tieners overstelpt met informatie hier zijn nog zoveel misconcepties dat is gewoon niet te overzien. Ik heb de commercials bekeken en ja die dummy's is wel een beetje TE. Maar kom op, di evan dat meisje en dr moeder die een zwangerschaps test doet.... die doet toch wl zeer de waarheid aan. Anti-drug, that houdt ook in alcohol. En wie heeft geen stomme verhalen van toen die "es een keer bezopen was..." ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
sweetsterretje:
"Ja en? laat het nu zo zijn dat een zeker percentage van al die gevallen van ongelukken onder tieners met alcohol en drugs (of sex) te maken heeft." Gooi het maar weer op drugs, terwijl het meestal het resultaat is van dom rebels gedrag van tieners. Dat is ook het grote probleem, in amerika leggen ze onterecht verbanden tussen bv. geweld en joints, terwijl het juist zo is dat gewelddadige types meestal rebels zijn, en in amerika zijn drugs niet geaccpeteerd, dus dan is dat ook weer iets om te gaan doen, lekker om rebels te kunnen zijn. Vervolgens zeggen ze dat het geweld door de joint komt.... zucht idem voor ongewenste zwangerschappen. Logoisch dat op scholen waar veel rebelse lowlifes zitten die geobsedeerd zijn door primitieve lusten ook eerder geneigd zijn lekker rebels te streven naar genot in de vorm van drugs. En dan krijgen wij gewone rokers daar de schuld van! alsof wij net zo slecht zijn als zij, eenvoudig omdat ongewenste zwangerschap en seksuele uitspattingen vaak samengaat met drugsgebruik, en niet omgekeerd. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Niet iedereen krijgt een ongewenst kind door het roken van marihuana, niet iedereen rijdt zichzelf te pletter tegen een boom. En dat doet die reclame ons wel geloven... |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|