Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-03-2003, 18:05
Isa
Isa is offline
Download dan de links die mij gegeven zijn in een topic op een ander forum:
http://www.overgrow.com/edge/showthr...hreadid=249389

Echt niet normaal zo'n onzin verkondigen die reclames ze durven zelfs drugsgebruik metb terrorisme te linken, alsof al het drugsgeld naar Al-Qaeda gaat! (omdat jongern vaak als argument gebruiken dat ze niemand pijn doen met drug use, dat het daarom niet verboden moet zijn)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-03-2003, 19:02
Kip187
Kip187 is offline
aaaaaaaaah gvd ik word daar echt zo bloedlink van!!!
tering zeg!!!! fuck kanker tyfus jesus!!!

ja sorry ik heb ze allemaal gezien en ik reageer hier effe om mijn frustratie te uiten!!

Shit zeg..
als je belasting betaalt gooi je toch ook geen bommen op arabieren of wel.....

net of alcholhol of microsoft je sense of reality niet verneuken...
Gvd zeg wat een kutzooi. Drugs are bad m'kay maar volgens mij zijn ze gewoon bang dat hun amerikanen niet meer hun standaard amerikaanse leven leiden door weed. gets them to the thinking

dat met norm and norman is echt te erg..... 5 keer zo'n reclame echt alle uitwegen proberen te pakken.... pure brainwash!

nog 1 keer GVD!
Oud 12-03-2003, 19:30
apekop123
apekop123 is offline
Wat een bullshit:

Marijuana impairs your thinking and judgment. It's a risky business. Car crashes, violence, unplanned pregnancies, and sexually transmitted diseases, including HIV/AIDS, are all possibilities when you use marijuana.

yeah right

Smoking marijuana does not make you cool. Get with the program. Contrary to what you might hear in songs or see on TV or in the movies, smoking marijuana does not make you cool.

So, willen we cool zijn dan?

Wat een onzin allemaal
Oud 12-03-2003, 20:19
bong
bong is offline
weetje wat ik denk.... dat die bush (get him???? bush-->weed mwa flauw) maja hij moet gewoon eens een dikke toeter roken dat die niet zo opgefokt doet over dat aanvallen
Met citaat reageren
Oud 12-03-2003, 20:29
ook harrie
ook harrie is offline
Citaat:
bong schreef op 12-03-2003 @ 21:19:
weetje wat ik denk.... dat die bush (get him???? bush-->weed mwa flauw) maja hij moet gewoon eens een dikke toeter roken dat die niet zo opgefokt doet over dat aanvallen
ik denk dat er heel wat meer mensen op deze aarde zijn die maar es een dikke toeter zouden moeten roken
Oud 12-03-2003, 21:40
hippie jesse
hippie jesse is offline
ik ben voor tripstoffen in het amerikaanse drinkwater,

zijn ze bin laden overal vliegen

of zou dat juist al gebeurd zijn

p.s. als je geintreseert ben in de hypocrisi van amerikane moet je de film: bowling in colombine eens kijken
Oud 17-03-2003, 22:59
notbonefish
notbonefish is offline
drugs zijn allang de boeman in de VS.
dat is het probleem als je een te machtige federale overheid hebt....

KMFDM - A Drug Against War
Met citaat reageren
Oud 18-03-2003, 09:50
Isa
Isa is offline
Citaat:
bonefish schreef op 17-03-2003 @ 23:59:
drugs zijn allang de boeman in de VS.
dat is het probleem als je een te machtige federale overheid hebt....

KMFDM - A Drug Against War
Waar staat KMFDM voor als ik vragen mag?
Met citaat reageren
Oud 18-03-2003, 11:16
Verwijderd
Whahahahahahahahah whwhhaahahahah hawhahhaahahha
Met citaat reageren
Oud 18-03-2003, 16:09
Verwijderd
Citaat:
Drexz schreef op 12-03-2003 @ 20:30:

Marijuana impairs your thinking and judgment. It's a risky business. Car crashes, violence, unplanned pregnancies, and sexually transmitted diseases, including HIV/AIDS, are all possibilities when you use marijuana.

Is geen B.S.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2003, 19:35
Verwijderd
Citaat:
sweetsterretje schreef op 18-03-2003 @ 17:09:
Is geen B.S.
Wel een beetje vergezocht.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2003, 20:03
ShoarmaSchaap
ShoarmaSchaap is offline
elmao

al die domme amerikanen geloven het ook nog eens
Met citaat reageren
Oud 18-03-2003, 23:40
notbonefish
notbonefish is offline
Citaat:
Kenny McCormick schreef op 18-03-2003 @ 10:50:
Waar staat KMFDM voor als ik vragen mag?
Kein Mitleid Fur Die Mehrheit

Citaat:
ShoarmaSchaap schreef op 18-03-2003 @ 21:03:
elmao

al die domme amerikanen geloven het ook nog eens
ja, en jij gelooft dat je vleugeltjes krijgt van redbull? stap maar eens van een flatgebouw af, zou ik zeggen.

in tegenstelling tot veel nederlanders die ik ken, geloven veel amerikanen niet alles wat ze op tv zien.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2003, 00:46
apekop123
apekop123 is offline
Citaat:
bong schreef op 12-03-2003 @ 21:19:
denk niet dat het zou werken. Kijk ik ben chill en ik word dus alleen maar chiller. Maar als Bush gaat blowen wordt hij denk ik mega paranoid
Oud 19-03-2003, 02:36
Verwijderd
Citaat:
N00dles schreef op 18-03-2003 @ 20:35:
Wel een beetje vergezocht.
Algemeen bekend is dat drugs en alcohol allesbehalve goede effecten hebben op je hersenpan. En dat het zeker je rijden beinvloedt, en sjee.. lul jij niet onzin als je weer es aan die lekkere joint zit? Het veranderd je beeld op dat moment. Hoe DOM ben je. Jazeker zit er waarheid in die commercials, wees blij dat ze er zijn.
Laat shoarmaschaap maar es een lading wiet roken en dan zn rijbewijs overnieuw doen, zullen we dan zien wat hij zegt.
Of wat zeg ik, hij heeft zn rijbewijs nog niet eens... Ik bedoel maar.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2003, 11:05
harrie the 5th
harrie the 5th is offline
Citaat:
Wat een bullshit:

yeah right

Smoking marijuana does not make you cool. Get with the program. Contrary to what you might hear in songs or see on TV or in the movies, smoking marijuana does not make you cool.

So, willen we cool zijn dan?

Wat een onzin allemaal
Alcohol instead is very safe, It improves your thinking and judgement. You drive safe from A to B with 0% chance on an accident!! And allso you're immume for Sexual transmitted deseases, including HIV/AIDS!!!

Drinking beer or whiskey does make you look cool. That's right kids... Alcohol is our friend
Oud 19-03-2003, 11:37
notbonefish
notbonefish is offline
Citaat:
harrie the 5th schreef op 19-03-2003 @ 12:05:
Alcohol instead is very safe, It improves your thinking and judgement. You drive safe from A to B with 0% chance on an accident!! And allso you're immume for Sexual transmitted deseases, including HIV/AIDS!!!

Drinking beer or whiskey does make you look cool. That's right kids... Alcohol is our friend
Met citaat reageren
Oud 19-03-2003, 11:38
pinhead
pinhead is offline
Citaat:
sweetsterretje schreef op 19-03-2003 @ 03:36:
Algemeen bekend is dat drugs en alcohol allesbehalve goede effecten hebben op je hersenpan. En dat het zeker je rijden beinvloedt, en sjee.. lul jij niet onzin als je weer es aan die lekkere joint zit? Het veranderd je beeld op dat moment. Hoe DOM ben je. Jazeker zit er waarheid in die commercials, wees blij dat ze er zijn.
Laat shoarmaschaap maar es een lading wiet roken en dan zn rijbewijs overnieuw doen, zullen we dan zien wat hij zegt.
verandering hoeft niet per definitie slecht te zijn...
jij bekijkt de zaak meteen weer zo heel zwart-wit

als jij je op straat begeeft, dan is dat ook niet gezond --> luchtverontreiniging, en de kans om overhoop gereden te worden. blijf jij heel de dag netjes in je bedje liggen dan??
Met citaat reageren
Oud 19-03-2003, 11:49
harrie the 5th
harrie the 5th is offline
Citaat:
Algemeen bekend is dat drugs en alcohol allesbehalve goede effecten hebben op je hersenpan.

Ja je geeft zelf al aan dat de amerikanen een scheve visie hebben als ze alleen zo'n achterlijke anti-cannabis reclame's maken... en geen verbod op alcohol gooien... want dat heeft minstends zo'n desastreuze effect als cannabis als je hun redenen leest

Hoe DOM ben je.

het valt mij meestal op dat mensen die andere mensen DOM vinden zelf ook niet echt slim zijn...

Jazeker zit er waarheid in die commercials, wees blij dat ze er zijn.

Je kunt beter je eigen ervaringen geloven als commercials denk ik.... er zit een kern van waarheid in..... maar je kunt ook zonder te blowen een ongeluk maken of een ongewenst kind.... en ja zonder te blowen kun je ook AIDS en Kanker krijgen...

Ik denk dat jij die lading wiet een stuk harder nodig hebt....
Oud 19-03-2003, 19:55
Verwijderd
harrie the 5th schreef op 19-03-2003 @ 12:49:
Ja je geeft zelf al aan dat de amerikanen een scheve visie hebben als ze alleen zo'n achterlijke anti-cannabis reclame's maken... en geen verbod op alcohol gooien... want dat heeft minstends zo'n desastreuze effect als cannabis als je hun redenen leest
Drank is onder de 21 verboden in de VS. Zo achterlijk is die reclame niet, alleen erg overdreven.

het valt mij meestal op dat mensen die andere mensen DOM vinden zelf ook niet echt slim zijn...

Dat was meer bedoeld als uitroep over het verstand en basis van argument van sommige mensen. Maar toch bedankt.

Je kunt beter je eigen ervaringen geloven als commercials denk ik.... er zit een kern van waarheid in..... maar je kunt ook zonder te blowen een ongeluk maken of een ongewenst kind.... en ja zonder te blowen kun je ook AIDS en Kanker krijgen...

Ja en? laat het nu zo zijn dat een zeker percentage van al die gevallen van ongelukken onder tieners met alcohol en drugs (of sex) te maken heeft. En dan vooral het alcohol misbruik wat hier toch echt veel hoger ligt dan in Nederland, is dat normaal...? dan hebben die reclame's toch wel zin...
Hoezo eigen ervaringen, ik heb genoeg rotzooi gezien, elke 2 maand krijgen wij hier in huis een baby van een maand of 4 om voor te zorgen met moeders van mijn leeftijd, die niets anders doen dan feesten, en vervolgens soa's oplopen en baby's maken, en niet 1, maar meerdere... en als je dan met ze praat en hun misconcepties hoort over sex... Nee dank je, doe mij die commercials maar wel, voorkomen is beter dan genezen. En hoe meer voorlichting des te beter, want laat dat nu de weinige voorlichting zijn die d'r is, en zo erg zijn die commercials nu ook weer niet....
mijn punt is maar dat die reclame's zeker een punt hebben, mischien overdreven zijn, maar zeer zeker nodig.

Ik denk dat jij die lading wiet een stuk harder nodig hebt....

Denk je? Ik bedank vriendelijk, maar als je nog zin hebt om es een keer gezellig ergens heen te gaan jointje roken, count me in

Laatst gewijzigd op 19-03-2003 om 20:14.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2003, 20:04
Verwijderd
Citaat:
pinhead schreef op 19-03-2003 @ 12:38:
verandering hoeft niet per definitie slecht te zijn...
jij bekijkt de zaak meteen weer zo heel zwart-wit
als jij je op straat begeeft, dan is dat ook niet gezond --> luchtverontreiniging, en de kans om overhoop gereden te worden. blijf jij heel de dag netjes in je bedje liggen dan??
Neej mijn punt is alleen, dat dergelijke verdovende middelen je reactie snelhied vertraagd, dus wat gebeurd er met de remafstand.. die wordt verlengt. HOgere kans op ongelukken en blablabla. EN meneer de topicstarter belicht het ook maar van een kant die scheldt meteen "wat een onzin.. blabla"
Terwijl er toch wel degelijk een punt zit achter die commercials, laat ze dan overdreven zijn. Mijn punt is alleen voorkomen is beter dan genezen. En die commercials zijn heus echt niet de enige informatieve bronnen, maar wel een van de weinige. Helaas, kort gezegd: In Europa worden tieners overstelpt met informatie hier zijn nog zoveel misconcepties dat is gewoon niet te overzien. Ik heb de commercials bekeken en ja die dummy's is wel een beetje TE. Maar kom op, di evan dat meisje en dr moeder die een zwangerschaps test doet.... die doet toch wl zeer de waarheid aan. Anti-drug, that houdt ook in alcohol. En wie heeft geen stomme verhalen van toen die "es een keer bezopen was..."
Met citaat reageren
Oud 19-03-2003, 20:17
AtHell
AtHell is offline
Citaat:

Het zou zo van een EO-jongeren dag kunnen komen "jongens, als je drugs gebruikt ga je niet naar de hemel hoor, dus doe het maar niet want als je het wel doet wordt je zo *plops* een neger, en dat wil toch niemand?". Echt een hoop poep dit, maar ach lang leve het altijd oorlogszuchtige Amerika.
Oud 19-03-2003, 20:21
Isa
Isa is offline
sweetsterretje:

"Ja en? laat het nu zo zijn dat een zeker percentage van al die gevallen van ongelukken onder tieners met alcohol en drugs (of sex) te maken heeft."

Gooi het maar weer op drugs, terwijl het meestal het resultaat is van dom rebels gedrag van tieners.

Dat is ook het grote probleem, in amerika leggen ze onterecht verbanden tussen bv. geweld en joints, terwijl het juist zo is dat gewelddadige types meestal rebels zijn, en in amerika zijn drugs niet geaccpeteerd, dus dan is dat ook weer iets om te gaan doen, lekker om rebels te kunnen zijn.
Vervolgens zeggen ze dat het geweld door de joint komt.... zucht
idem voor ongewenste zwangerschappen.
Logoisch dat op scholen waar veel rebelse lowlifes zitten die geobsedeerd zijn door primitieve lusten ook eerder geneigd zijn lekker rebels te streven naar genot in de vorm van drugs.
En dan krijgen wij gewone rokers daar de schuld van! alsof wij net zo slecht zijn als zij, eenvoudig omdat ongewenste zwangerschap en seksuele uitspattingen vaak samengaat met
drugsgebruik, en niet omgekeerd.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2003, 20:23
Isa
Isa is offline
Citaat:
AtHell schreef op 19-03-2003 @ 21:17:
als je het wel doet wordt je zo *plops* een neger,
WHAHAHAHAHAHAHAHA LOLOLOLOL
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 14:37
Verwijderd
Citaat:
Ja okee, maar dat wil niet zeggen dat het allemaal niet vergezocht is...
Niet iedereen krijgt een ongewenst kind door het roken van marihuana, niet iedereen rijdt zichzelf te pletter tegen een boom. En dat doet die reclame ons wel geloven...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-03-2003, 16:29
Eightball GOD
Eightball GOD is offline
Citaat:
sweetsterretje schreef op 19-03-2003 @ 20:55:
En hoe meer voorlichting des te beter
Je hebt niks aan voorlichting die niet objectief is, en als "voorlichting" over drugs van de Amerikaanse overheid iets NIET is dan is het wel objectief...
Oud 25-03-2003, 18:36
empyrian
empyrian is offline
Citaat:
pinhead schreef op 19-03-2003 @ 12:38:
dat is toch wel het meest zielige en cliché argument voor het gebruik van drugs en alcohol...verzin ALSJEBLIEFT wat nieuws.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 22:14
Verwijderd
Citaat:
empyrian schreef op 25-03-2003 @ 19:36:
dat is toch wel het meest zielige en cliché argument voor het gebruik van drugs en alcohol...verzin ALSJEBLIEFT wat nieuws.
LOL
Met citaat reageren
Oud 26-03-2003, 12:01
pinhead
pinhead is offline
Citaat:
empyrian schreef op 25-03-2003 @ 19:36:
laat jij ook alles staan/liggen wat ongezond is dan? wat een kutleven heb jij dan zeg!
Met citaat reageren
Oud 26-03-2003, 12:07
Uncle_Sam
Uncle_Sam is offline
Zou YamYam in dienst staan van de Amerikanen?
Oud 26-03-2003, 18:54
empyrian
empyrian is offline
Citaat:
pinhead schreef op 26-03-2003 @ 13:01:
laat jij ook alles staan/liggen wat ongezond is dan? wat een kutleven heb jij dan zeg!
je snapt ook gewoon geen zak van wat ik zeg he...ik laat drugs en alcohol helemaal niet staan, het is alleen een sneu excuus om het gebruik ervan te verdedigen door te zeggen dat 'op straat lopen ook ongezond is'...en je kan natuurlijk wel weten wat voor kutleven ik heb, je loopt tenslotte ook de hele dag op straat ongezond te worden.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2003, 17:35
angel_girl
angel_girl is offline
Citaat:
Uncle_Sam schreef op 26-03-2003 @ 13:07:
Zou YamYam in dienst staan van de Amerikanen?
Reageren

Regels voor berichten