Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
welke reclames/series?? heeft hij wel gedaan dan?
ik wist namelijk (voordat ik hiero de naam te horen kreeg) precies hoe hij eruit zag,,,alleen de naam mistte dus. bij t lezen z'n naam had ik weer niet het "ooooh ja" gevoel, dus ik ben eg benieuwd waar ik die gast van ken hehe. ik heb ff een kort overzichtje bekeken van films waar hij in gespeeld heeft maar geen daarvan heb ik ooit gezien. |
![]() |
|
iemand vandaag gekeken? leuke aflevering
![]() heb btw wel ontdekt dat alfred en henk niet altijd in dezelfde verhouding tot elkaar zijn. een paar afleveringen terug kon henk nog op alfred's snavel zitten, nu was hij daar veel te groot voor. weird ![]()
|
Verwijderd
|
Ik vond eigenlijk alleen het 1e seizoen (als je het zo kan indelen) van Alfred J. Kwak leuk. Ik vind niet dat je kleine kids moet lastigvallen met politieke vraagstukken/gebeurtenissen die vermomd zijn als kraaienpartij of witte ganzen/zwarte eenden. En ik herinner me nog dat ik dat vroeger ook niet leuk vond. En me folks aprecieerden het ook niet echt (=understatement).
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|