![]() |
|
Ik was net 12 toen ik voor het eerst gevingerd werd.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
Doet dat niet waanzinnig pijn met zo'n klein(......)? Je bent nog helemaal niet volgroeid! Of heeft hij ook maar een dertienjarig garnaaltje, zodat het in verhouding is.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Meestal heb je er ook niet meteen spijt van maar WTF! IMO is het gewoon onmogelijk om klaar te zijn voor je ontmaagding op je 13e ![]() Tering! De hele wereld word vergalt! Wat nare man al zei (zij het met andere woorden) : de groepsdruk speelt een grote rol bij deze onzin. Je bent net 13 : \ je hebt net je 2e les seksuele voorlichting gehad : \ En verder is het je eigen keus hoor, vind het allemaal gespikkeld. Maar ik snap dus NIET dat je er klaar voor hebt kunnen zijn, tenzij jij niet in liefdevolle seks gelooft natuurlijk. Want dan was dit puur om de lust. Hoe oud was de 'gelukkige' jongeman? ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ok
![]() omdat ik me verveelde ga ik even de gemiddelden van DIT topic uitrekenen ![]() (voor de vrouwen ![]() pagina 1: 15.55 pagina 2: 15.70 pagina 3: 16.52 pagina 4: 15.56 pagina 5: 14.50 pagina 6: 15.53 pagina 7: 15.72 pagina 8: 15.82 overall: 15.61 ik heb dus alleen de ontmaagde vrouwelijke leden 'gebruikt' in deze zeer interessante test : \ en als je de tijd ziet, en weet dat ik niet heb geslapen. Kan ik er ook gruwelijk naast zitten ![]() |
![]() |
|
Ik was 15 toen ik voor de 1e x sex had en m`n vriendin was 14
![]() en de alle alle alle alle 1e poging was een vette blunder en toen moest ik een aantal maande w8te en toen ging m`n vriendin aan de pil en toen hadde we geen gekloot meer met condooms ![]() (we waren alle 2 nog maagd dus tjah wij zaten nie zo in over ziektus)
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je lichaam is klaar voor sex als je geslachtsrijp bent, dus als je zaad produceert of ongesteld wordt (dan is het nog niet klaar voor kinderen, dat is het pas echt als je uitgegroeid bent). Meestal zijn ontmaagders trouwens geen mannen van 18 of ouder. De meeste jongens zijn 17 als ze voor het eerst sex hebben, voor het gemak neem ik even aan dat het meisje dan ook voor het eerst sex heeft (want vaak is dat wel ongeveer zo). |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En je zei dat jongens van 16 klaarkomen bij het zien van een vagina. Dan geldt dat dus ook voor jou, tenzij je op je 16e geen jongen was. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() was stiekem reclame voor de tijd die ik in mijn 'onderzoek' heb gestoken ![]() Laatst gewijzigd op 15-03-2003 om 21:13. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] ik zie, ik zie... wat jullie niet wíllen zien Verwijderd | 2 | 01-08-2003 18:39 | |
Verhalen & Gedichten |
Nina & Sara Giles | 18 | 24-07-2003 22:37 | |
Seksualiteit |
Voor de ontmaagdende jongens poesiefox | 19 | 13-05-2003 19:19 | |
Psychologie |
Vragen aan Borderliners kleinedraak | 5 | 21-01-2003 19:16 | |
Seksualiteit |
de eerste keer, na hoeveel tijd? jonguh17 | 58 | 23-12-2002 23:34 | |
Seksualiteit |
De 1ste keer Butterflygirly | 55 | 12-05-2002 12:55 |