Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
vrouwen tegenwoordig blijken van rozen te houden.
Koop een bos rode rozen, of nog beter koop 1 roos. Ga vervolgensachter de comp zitten en probeer een mooi gedicht in mekaar te flansen (engels staat mooier en is ietwat makkelijker dan nederlands, vindt ik tenminste). Vindt ze het leuk dan doe je het een tijdje later weer, anders zoek je een ander alternatief -------------------- Become Immortal! http://www.alexchiu.com/affiliates/c...ru.cgi?id=GauD |
![]() |
|
![]() |
op de computer is het veel makkelijker te verbeteren, daarna kan je het altijd op papier zetten.
Ik verbeter een zin meestal meerdere keren... niet dat het er beter op wordt maarja. Het gaat om het gebaar. ------------------- Become Immortal http://www.alexchiu.com/affiliates/c...ru.cgi?id=GauD |
![]() |
|
![]() |
Mijn eerste gedichtje aan haar,
Zij: Oh wat leuk! Vriendinnen: jezus wat een slijmbal :X Gedichtje schrijven gaat niet zonder gevaar. -------------------------- Become Immortal! http://www.alexchiu.com/affiliates/c...ru.cgi?id=GauD |
![]() |
||
Citaat:
of gewoon een mixcasettebandje... ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Als ik dat gelijk al zo snel zou krijgen van mijn vriend, dan zou ik me toch wel ongemakkelijk voelen hoor.. Heel erg lief en aardig, maar echt nodig vind ik t niet dan..
|
Meisjes houden van schattige dingen (althans ik wel.)
En ik denk dat het gebaar van een cadeautje alleen al schattig genoeg is, dus vindt ze waarschijnlijk alles wel leuk ![]()
|
Verwijderd
|
Als het om het 'idee' gaat, maakt het niet veel uit wát je geeft. Als je graag een bijzonder cadeau geeft, doe dan geen sieraden, een knuffeltje, bloemen of snoep, want dat is echt cliché, tenzij het iets persoonlijks is (ik heb een keer een zak chokotoffs van m'n vriend gekregen toen we nog vrienden waren, en m'n beste vriendin kreeg er ook een, omdat wij tweeën het altijd over chokotoffs hadden... dan is 't wel weer lief en leuk).
Denk aan iets dat echt bij haar past, of dat echt bij jou past, of dat echt bij jullie samen past... en koop daarover iets, maakt niet uit wat... Of bedenk van te voren een mega-originele manier om haar te zeggen dat je om haar geeft. Desnoods jat je een liefdesverklaring uit een gedicht (maar dan wel toegeven dat het niet van jezelf is, als ze daarom vraagt). |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Cadeautje kopen voor vriendin in relatiedip? Jijix | 13 | 27-03-2013 21:42 | |
Liefde & Relatie |
1e date Verwijderd | 19 | 26-09-2012 10:02 | |
De Kantine |
Wat vind je van een cadeaubon als geschenk? beertje806 | 54 | 26-07-2011 20:19 | |
Liefde & Relatie |
over cadeau's kunnen aannemen gesproken... poetic_tragedy | 17 | 12-03-2005 11:13 | |
De Kantine |
vandaag cadeautje kopen, wat? Poesket | 6 | 19-05-2004 09:44 |